مهاجرت تحصیلی عمان

رشته طب ورزشی در عمان

رشته طب ورزشی در عمان

در زمینه رشته طب ورزشی در عمان، این کشور از کشورهای خاورمیانه ای پر شغل و با امکانات در این حوزه محسوب می شود. جالب تر اینکه عمان خدمات متنوعی را در حوزه طب ورزشی ارائه می دهد. به عنوان مثال متخصصان ارتوپدی و پزشکی ورزشی در مرکز پزشکی برجیل، درمان ‌های پیشرفته و مراقبت ‌های ارتوپدی عمومی را برای بیماری ‌های مختلف ارتوپدی از تعویض مفصل ران و زانو تا تعویض کامل مفصل و مدیریت درد و فیزیوتراپی ارائه می ‌دهند. جراحان متخصص ارتوپد این مرکز از فناوری ‌ها، روش‌ ها و دستگاه‌ های درمانی پیشرفته برای کمک به هزاران ورزشکار در بازگشت ایمن به ورزش خود در سطح جهانی استفاده می ‌کنند.

در حوزه طب ورزشی، عمان دارای انواع جراحان ارتوپد و تیم های چند رشته‌ ای متشکل از پزشکان، درمانگران و پرستاران با تایید هیئت مدیره غربی است که تمام اختلالات اسکلتی- عضلانی را با استفاده از پیشرفته ‌ترین تکنیک‌ های جراحی کم تهاجمی برای شرایطی مانند اسپوندیلوز گردنی و دیسک ستون فقرات کمری/بیماری دیسک دژنراتیو/تقویت‌کننده دیسک تشخیص داده و درمان می کند. اگر شما به دنبال یافتن موقعیت شغلی و یا دریافت ویزای تحصیلی از این کشور هستید، مشاوران خبره ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، می توانند بهترین انتخاب ها را پیش روی شما بگذارند.

شرایط ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در عمان

به عنوان یک دانشجوی مشتاق جهت آغاز تحصیل در عمان، باید در زمانی که شما در کشور مبدا خود هستید، ویزای دانشجویی را دریافت کنید. با این حال، همیشه توصیه می شود در صورت وجود هرگونه تغییر، اطلاعات به روز شده در مورد شرایط ویزا را بررسی کنید. از جمله اسناد والزاماتی که برای دریافت ویزای عمان نیاز است، عبارتند از:

  • 2 عکس اخیر با اندازه پاسپورت (رنگی)
  • گواهی تولد متقاضی به زبان انگلیسی
  • برگه های علامت و گواهی های متقاضی
  • گواهی نمره تافل و آیلتس هر کدام که در موسسه آموزشی مربوطه قابل اجرا باشد.
  • درخواست مجوز تحصیلی خود را با دقت و به طور کامل پر کنید.
  • با استفاده از جوهر سیاه، واضح تایپ یا چاپ کنید.

پس از اینکه دفتر ویزا درخواست شما را دریافت کرد، ممکن است اطلاعات یا اسناد بیشتری درخواست کند که در جدول زیر اشاره شده است:

شرحپارامتر
برای دریافت مجوز پزشکی، باید تحت معاینه پزشکی قرار بگیرید. در صورت نیاز به معاینه پزشکی، یک افسر ویزا دستورالعمل هایی را برای شما ارسال می کند. این فرآیند، که باید دنبال شود، به زمان بیشتری برای پردازش درخواست شما نیاز دارد (مثلاً 3 ماه دیگر).اطلاعات پزشکی
نباید تحت نام شما جرم امنیتی ثبت شده باشد.اطلاعات امنیتی
به تمام سوالات با دقت، کامل و صادقانه پاسخ دهید. بسته های برنامه ناقص پردازش نمی شوند، اما به شما بازگردانده می شوند.صحت اسناد

شرایط ویزای تحصیل رشته طب ورزشی در عمان

هزینه زندگی دانشجویان رشته طب ورزشی در عمان

سلطان نشین عمان در خاورمیانه و در انتهای جنوب شرقی شبه جزیره عربستان واقع شده است. هزینه زندگی در اینجا بستگی به سبک زندگی شما دارد و اینکه چقدر برای خرج کردن یا پس انداز از درآمد خود برنامه ریزی می کنید. باید در نظر داشته باشید که با حرکت به سمت شهر قیمت مسکن و آپارتمان افزایش می یابد. هزینه های غذا و حمل و نقل در سراسر کشور تقریبا ثابت است، اما همچنین در حال افزایش است. قیمت‌ ها در پایتخت بالاترین است، اما اگرچه هزینه ‌ها می‌ تواند در خارج از شهر کمتر باشد، اما انتخاب محدودی نیز در آنجا خواهید داشت. غذا خوردن در بیرون می تواند سنگین باشد و اگر می خواهید یک نوشیدنی بنوشید، تنها گزینه شما هتل های گران قیمت به سبک غربی خواهد بود.

با فرض اینکه با غذای هندی راحت هستید، زیرا این چیزی است که بیشتر در اینجا در کافه تریاها در مکان های خاص سرو می شود، می توانید ناهار را با قیمت حدود 2.50$ (دلار) میل کنید. طیف گسترده ای از موسسات مستقل در عمان وجود دارد که غذای آن عالی و قیمت مناسب است. وقتی صحبت از مواد غذایی به میان می آید، مسافران اروپایی احتمالاً هزینه غذا و نوشیدنی در این کشور را ارزان تر می بینند، در حالی که ممکن است آمریکایی ها آن را گران تر بدانند. به هر حال، اگر مایل به مصرف محصولات محلی هستید، پول پس انداز خواهید کرد.  هزینه استفاده از خودرو در این کشور بسیار ارزان تر از هر جای اروپا است. در نتیجه تقریباً همه رانندگی می کنند.

معرفی موقعیت شغلی رشته طب ورزشی در عمان

بخش ارتوپدی و پزشکی ورزشی Apollo Hospital در مسقط عمان، دارای یکی از بهترین بخش های ارتوپدی در سلطان نشین است که خدمات مراقبت های 360 درجه را به عنوان مرکز استخوان و مفاصل ارائه می دهد. دپارتمان ارتوپدی دارای 3 مشاور تمام وقت و دو مشاور ارشد بازدید کننده خارج از دریا است. پزشکان این مرکز برای ارائه نرخ موفقیت بالا آموزش دیده اند و موقعیت های شغلی مختلفی برای درمان طب ورزشی در حوزه درمان استخوان ‌ها، مفاصل و ماهیچه‌ های بیماران در تمام گروه ‌های سنی وجود دارد که شما می توانید به عنوان یک متخصص در بخش های تشخیصی یا در بخش های درمانی مشغول به کار شوید.

دپارتمان ارتوپدی خدمات و روش های مشاوره سرپایی را ارائه می دهد. اتاق عمل این مرکز کاملاً مدرن بوده و واحدهای مراقبت ویژه برای مراقبت ‌های قبل و بعد از عمل، و همچنین خدمات توانبخشی در پزشکی فیزیکی و فیزیوتراپی و مرکز توانبخشی به خوبی پشتیبانی می ‌شود. OT پیشرفته به خوبی با آخرین فن آوری ها، از جمله سی تی اسکن، اسکن MRI و اشعه ایکس برای امکانات غربالگری سریع مجهز شده است و شما با بهترین تجهیزات می توانید، تجارب گسترده ای را در این مرکز کسب نمایید.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در عمان

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در عمان کار می کند، معمولاً حدود 4510OMR (ریال) در ماه درآمد دارد.  این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. پزشک – حقوق پزشکی ورزشی بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 2300 OMRتا 6950 OMR(ریال) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق OMR4420 (ریال) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از OMR4420 (ریال) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از OMR4420 (ریال) درآمد دارند.  از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از OMR3030 (ریال) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 3030OMR (ریال) درآمد دارند.

در نمودار زیر، حقوق رشته طب ورزشی در عمان بر حسب تجربه کاری اشاره شده است:

حقوق رشته طب ورزشی در عمان بر حسب تجربه کاری به ریال

براِ آغاز کار در رشته طب ورزشی در عمان یکی از راه ها کسب اقامت عمان است که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند بستر کسب اقامت شما را در زمان کوتاه فراهم نماید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *