مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته طب ورزشی در سنگاپور

رشته طب ورزشی در سنگاپور

دانشجویان ایرانی علاقه مند به آغاز تحصیل در رشته طب ورزشی در سنگاپور با انتخاب خود به سرزمین فرصت های بی شمار شغلی پا می گذارند. سرزمینی که دیگر نیاز نیست شما پس از فارغ التحصیلی دغدغه یافتن و امنیت شغلی داشته باشید. شاغل و زمینه های بالقوه ای که در حوزه طب ورزشی در سنگاپور شما می توانید در آن مشغول شوید، عبارتند از: مراکز ورزشی و تناسب اندام اجتماعی، مراکز پزشکی، بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز مراقبت از سالمندان، سازمان های ورزشی ملی و منطقه ای، هماهنگ کننده ورزش مدرسه، رویدادهای ورزشی و برنامه های تفریحی، اماکن و امکانات ورزشی، ارتقاء ورزش، سلامت و فعالیت بدنی، مربی ورزشی یا مربی ورزشکاران و تیم ها، تدریس. برای آشنایی با دیگر موقعیت های شغلی با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید.

مزیت های تحصیل رشته طب ورزشی در سنگاپور

تحصیل طب ورزشی در سنگاپور در درجه نخست به شما درک گسترده و بین رشته ای از مفاهیم و دانش کلیدی ورزش منتقل می کند و به عنوان بخشی از رشته تحصیلی خود، تجربه ارزشمند دنیای واقعی را در تمرینات ورزشی به دست خواهید آورد. این به شما امکان می دهد مهارت ها و دانش خود را به کار ببرید و شما را برای ورود به نیروی کار آماده کنید. از سوی دیگر در سنگاپور، شما با کارکنان در سطح جهانی و با تجربه بالا آشنا می شوید و از مربی، مدیران بین المللی درگیر ورزش، بهترین ها را یاد خواهید گرفت.

از سوی دیگر، شما از کار در امکانات درجه یک از جمله آزمایشگاه‌ های پیشرفته عملکرد انسانی، موسسه ورزش و راگبی، پیست و زمین ‌های ورزشی لذت خواهید برد. همچنین کارآموزی عملی، تجربه کاری ارزشمندی را در زندگی واقعی به شما می دهد که اغلب مستقیماً به پیشنهادهای شغلی منجر می شود. همچنین دامنه عمل پزشکی ورزشی فراتر از آسیب‌ های مرتبط با ورزش گسترش یافته است و شامل پیشگیری از بیماری ‌های مزمن رایج و درمان آسیب ‌های اسکلتی عضلانی عمومی، که به ویژه در افراد مسن شایع است، می ‌شود. با این دامنه رو به رشد، همراه با تعداد سالمندان سنگاپور که انتظار می رود تا سال 2030 به 900000 نفر برسد، تقاضا برای خدمات پزشکی ورزشی به طور تصاعدی افزایش می یابد.

برنامه دیپلم رشته طب ورزشی در سنگاپور

برنامه دیپلم فارغ التحصیل در پزشکی ورزشی که توسط LKCMedicine با مشارکت مرکز پزشکی ورزشی توسعه یافته است، برای پزشکانی طراحی شده است که علاقه مند به گسترش مدارک و آموزش در این زمینه هستند. در حال حاضر خدمات پزشکی ورزشی فقط در کلینیک های تخصصی منتخب در بیمارستان های دولتی و کلینیک های خصوصی ارائه می شود. برنامه GDSM که در درجه اول برای پزشکان ثبت شده در شورای پزشکی سنگاپور طراحی شده است، شما را به دانش و مهارت های مورد نیاز برای انجام غربالگری قبل از مشارکت برای ورزش و ورزش، مدیریت آسیب های اسکلتی عضلانی عمومی و مرتبط با ورزش در بدن مجهز می کند. همچنین در زمینه مراقبت های اولیه، و حمایت پزشکی برای برنامه ها و رویدادهای ورزشی می آموزید.

با حضور در این دوره، شما می توانید، کار بالینی تمام وقت را با این برنامه منعطف 1 ساله پاره وقت که شامل یادگیری ترکیبی از جمله سخنرانی های آنلاین، کارگاه های عملی و پیوست بالینی است، انجام دهید. برنامه درسی و برنامه توسط پروفسور پیتر بروکنر، پزشک مشهور جهانی پزشکی ورزشی و نویسنده مشترک “پزشکی ورزشی بالینی” بررسی شده است. برنامه GDSM توسط متخصصان پزشکی ورزشی، فیزیوتراپیست های ارشد و دانشمندان ورزشی تدریس می شود و با تأیید شورای پزشکی سنگاپور، پس از تکمیل موفقیت آمیز به پزشکان ثبت شده در SMC، گواهینامه کاری تعلق می گیرد.

برنامه دیپلم رشته طب ورزشی در سنگاپور

تحصیل رشته طب ورزشی در دانشگاه کنگ چیان سنگاپور

دانشکده پزشکی لی کنگ چیان در دانشگاه فناوری نانیانگ، سنگاپور، با مشارکت مرکز پزشکی ورزشی سنگاپور، یک دوره تئوری پزشکی ورزشی را برای پزشکان، متخصصان بهداشتی متحد ارائه می‌کند. متقاضیان باید دارای مدرک لیسانس یا بالاتر در بهداشت یا علوم مرتبط با پزشکی باشند تا از محتوای فنی برنامه قدردانی کنند. تکمیل SMTC به طور خودکار واجد شرایط مدرک تحصیلات تکمیلی در برنامه پزشکی ورزشی نمی شود.

GDSM یک مدرک تحصیلات تکمیلی پزشکی است و برای پزشکانی با بیش از 6 سال سابقه پزشکی، مدرک پس از MBBS باز است. دوره تئوری پزشکی ورزشی SMTC یک برنامه 6 ماهه آنلاین غیر اعتباربخشی است که پزشکان مراقبت های اولیه را هدف قرار می دهد که مایلند درک اساسی از پزشکی ورزشی داشته باشند. SMTC شامل 4 واحد آنلاین با حدود 4 تا 5 سخنرانی از پیش ضبط شده در هر واحد است.

محتوای 6 واحد شامل موارد زیر می باشد:

  • علوم پایه ورزش
  •  آسیب های ورزشی در اندام تحتانی
  •  آسیب های ورزشی در اندام فوقانی
  •  ملاحظات پزشکی در پزشکی ورزشی
  •  ورزش در جمعیت های خاص
  •  تنظیم حرارت، ضد دوپینگ و تغذیه ورزشی

واحدها به صورت ماهانه به صورت آنلاین در اختیار شرکت کنندگان SMTC قرار خواهند گرفت و شرکت کنندگان باید حداقل 60% را در یک مسابقه آنلاین، خود مدیریت و کتاب باز برای پیشرفت از یک موضوع سخنرانی به موضوع بعدی در هر واحد کسب کنند. شرکت کنندگان برای مشاوره آنلاین به استادان دسترسی خواهند داشت. شرکت کنندگان پس از اتمام 6 واحد، گواهی تکمیل را دریافت خواهند کرد.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در سنگاپور

فردی که به عنوان یک پزشک ورزشی در سنگاپور کار می کند معمولا حدود SGD21500 (دلار سنگاپور) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از SGD11600 در ماه (حداقل حقوق) تا SGD32500 (دلار سنگاپور) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، متوسط ​​حقوق SGD19800 (دلار سنگاپور) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از 19800SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از SGD19800 (دلار سنگاپور) درآمد دارند.

همچنین 75% پزشکان ورزشی کمتر از SGD24000 (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از SGD24000 (دلار سنگاپور) درآمد دارند. یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا SGD13500 (دلار سنگاپور) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، SGD17000 (دلار سنگاپور) در ماه دریافت کند، یعنی 26% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل SGD22400 (دلار سنگاپور) در ماه دریافت می کند که 32% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در شکل زیر سایر سطوح درآمدی برحسب تجربه در رشته طب ورزشی در سنگاپور اشاره شده است:

افراد علاقه مند به آغاز زندگی کاری در حوزه طب ورزشی در سنگاپور، بواسطه گفتگو با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از قوانین سنگاپور در حوزه های مختلف کاری و علمی و زندگی آگاه شوند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *