مهاجرت تحصیلی سنت کیتس

رشته طب ورزشی در سنت کیتس

رشته طب ورزشی در سنت کیتس

دانشجویان بین المللی اکنون در حال بررسی دانشکده های پزشکی وزشی کارائیب از جمله تحصیل رشته طب ورزشی در سنت کیتس هستند. اما چرا باید در این مکان مدرک پزشکی را دنبال کنید؟ سیاری از دانشجویان به دلیل آموزش پزشکی با کیفیتی که می توانند در مدارس کاملاً معتبر دریافت کنند، تحصیل پزشکی در کارائیب را انتخاب می کنند. این آموزش نه تنها شما را قادر می سازد تا به دوره های بالینی و رزیدنتی عالی دسترسی داشته باشید، بلکه به آنها امکان می دهد در ایالات متحده و کانادا نیز تمرین کنند. از سوی دیگر دانشکده های پزشکی واقع در سنت کیس به دلیل کمک قابل توجهی که به سیستم آموزشی جهانی ارائه می دهد کاملا معتبر است و شهرت دارد.

بسیاری از دانشجویان از انتخاب دانشکده پزشکی در اینجا به طور حرفه ای سود برده اند. یکی دیگر از دلایل عالی برای تحصیل پزشکی در کارائیب این است که انگلیسی نه تنها زبان آموزشی در اکثر دانشکده های پزشکی است، بلکه زبان اصلی در منطقه نیز می باشد. به این ترتیب، شما این فرصت را خواهید داشت که فرهنگ جدیدی را بدون نگرانی در مورد برقراری ارتباط به زبانی ناآشنا کشف کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله سعی دارد شما را با برخی از واقعیات و دلایل تحصیل در سنت کیس آشنا کند.

دلایل تحصیل رشته طب ورزشی در سنت کیتس

یکی از اصلی ترین دلایل برای شما به عنوان مشتاق تحصیل رشته طب ورزشی در سنت کیس، اقامت راحت در این کشور است. در واقع این جزیره مکانی مقرون به صرفه و جذاب برای تحصیل پزشکی است. این مکان در تمام طول سال دمای بالایی دارد و مناظر خیره کننده ای دارد. رفت و آمد در اطراف جزیره به دلیل اتصالات حمل و نقل خوب آسان است که به شما امکان می دهد در حالی که مدرک پزشکی خود را دریافت می کنید کاوش کنید. سنت کیتس در همین نزدیکی است و فرهنگی منحصر به فرد دارد. خارجی ها به راحتی خود را در خانه با مردم محلی پیدا می کنند.

علاوه بر یان زندگی در جزیره نویس همیشه پر از فعالیت هایی از جمله مسابقات کریکت، بازی های تنیس یا گلف و حتی دوچرخه سواری در کوهستان است که مورد علاقه مردم محلی است. شنا، استراحت در ساحل، غواصی و بسیاری از چیزهای سرگرم کننده به شما این امکان را می دهد که پس از یک روز پرمشغله مطالعه استراحت کنید. موضوع دیر اینکه زندگی پردیس دانشگاه پزشکی آمریکا در سنت کیس حال رونق است. خوابگاه های پردیس به خوبی مبله هستند و تمام وسایل ضروری برای زندگی راحت را در اختیار شما قرار می دهند. دانشکده‌ های پزشکی کارائیب نیز انجمن ‌های مختلفی برای کمک به دانشجویان در هر شرایطی که ممکن است داشته باشند، دارند.

معرفی کارشناسی رشته طب ورزشی در سنت کیتس

مدرک لیسانس در تربیت بدنی و طب ورزشی در سنت کیس شامل کسب دانش آناتومی، تغذیه، همراه با حرکت شناسی، روانشناسی ورزشی، همراه با روش های آموزش تربیت بدنی، کمک های اولیه و پیشگیری از آسیب است. معلمان تربیت بدنی نقش مهمی در حفظ سلامت جسمانی و کشف ستاره های آینده ورزش دارند. وظایف دانشجوی کارشناسی ارشد تربیت بدنی شامل راهنمایی برای سبک زندگی سالم همراه با بهبود عملکرد دانشجویان، ارتقای کار گروهی و همچنین مربیگری و آموزش برای مسابقات و همچنین تهیه برنامه آموزشی مناسب و اطمینان از اجرا می باشد. شما می توانید یکی از 3 برنامه کارشناسی تربیت بدنی در 3 دانشگاه و 2 برنامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی در 2 دانشگاه را انتخاب کنید. جزییات تحصیل در سنت کیتس به طور کامل در مقاله مذکور شرح داده شده است.

معرفی کارشناسی رشته طب ورزشی در سنت کیتس

شرایط کار دانشجویی رشته طب ورزشی در سنت کیتس

سنت کیتس و نویس فرصتی را برای دانشجویان فراهم می‌کند تا برای کسب درآمد بیشتر به کار پاره وقت بپردازند. این امر به افزایش مالی دانشجو کمک زیادی می کند و به آنها کمک می کند تا سایر هزینه ها را پوشش دهند و در عین حال تجربه لازم برای مشاغل را پس از اتمام دوره به دست آورند. برخی از مشاغل عبارتند از: کارورز-دانشجویان می توانند به عنوان کارورز کار کنند و از این طریق خود را برای اشتغال آینده آماده کنند. اکثر شرکت ها هر ساله کارآموز می گیرند و در زمینه های مختلف به آنها آموزش می دهند. پس از اتمام دوره به دانش آموزان برتری در صنعت اشتغال می دهد. کار NGO . چندین NGO در سنت کیتس و نویس وجود دارد که داوطلبان و کارآموزان را به صورت پاره وقت می گیرند. دانشجویان می‌ توانند در زمینه ‌های مختلف درخواست دهند و آموزش ببینند.

در جدول زیر به سایر موقعیت های شغلی در هنگام تحصیل دانشجویی در سنت کیس پرداخته شده است:

توضیحاتموقعیت شغلی
دانشجویان می توانند در روزهای آزاد خود به عنوان پرستار کارآموز در کلینیک های خصوصی مختلف در جزیره کار کنند. تجربه لازم را به دست می آورند و در عین حال برای کار خود دستمزد دریافت می کنندکمک پرستار
همچنین می توانند به عنوان دستیار مغازه کار کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند یا در مرتب سازی سفارشات مشتری در مغازه ها کمک کنند.دستیاران فروشگاه
سنت کیتس و نویس یک مقصد گردشگری است و دارای تعداد زیادی رستوران، هتل و متل است که دانشجویان می توانند به عنوان پیشخدمت در آنها کار کنند. آنها می توانند حقوق دریافت کنند و همچنین از راهنمایی های مشتری بهره مند شوند.پیشخدمت یا Waiters

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در سنت کیتس

فردی که در بخش پزشکی ورزشی در سنت کیتس و نویس کار می کند معمولاً حدود 5050XCD (دلار کارائیب شرقی) در ماه درآمد دارد که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از XCD1060 (دلار کارائیب شرقی) در ماه (حداقل حقوق متوسط) تا XCD15100 (دلار کارائیب شرقی) در ماه متغیر است (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بالاتر است). با این حال، حقوق متوسط ​​​​XCD5150 (دلار کارائیب شرقی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در بخش پزشکی ورزشی کار می کنند کمتر از XCD5150 (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5150XCD(دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افرادی که در بخش ورزشی کار می کنند کمتر از XCD2790 (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند.

در حالی که 75% از آنها بیش از XCD2790 (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. همچنین 75% از افراد شاغل کمتر از XCD10300 (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از XCD10300 (دلار کارائیب شرقی) درآمد دارند. به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط ​​32% بیشتر از جوانان در همه صنایع درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد.

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در سنت کیس اشاره شده است:

برای اطلاع از شرایط و هزینه تحصیل در سنت کیس به مطالب سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *