مهاجرت تحصیلی دومینیکا

رشته طب ورزشی در دومینیکا

رشته طب ورزشی در دومینیکا

با توجه به جمعیت جوان و مهاجر در دومینیکا، رشته طب ورزشی در دومینیکا طی چند سال اخیر اهمیت روزافزونی پیدا کرده است. از سوی دیگر، تغییر سیاست های بخش سلامت این کشور به بازار شغل این رشته رونق داده است. چنانکه سیاست توسعه ورزش (اعم از حرفه ای و همگانی)، تعداد افراد درگیر در ورزش حرفه ای طی دهه گذشته به شدت افزایش یافته است. این توسعه ناشی از این است که دومینیکا اعتقاد دارد یکی از چالش های اصلی قرن حاضر، کند کردن یا معکوس کردن روند بی حرکتی در جوامع است. اختلالات پزشکی مانند چاقی، دیابت، چربی خون، پوکی استخوان، بیماری های قلبی عروقی و بیماری های روانی همگی به سبک زندگی کمتر فعال مربوط می شوند و مطالعات نشان می دهد که افرادی که فعالیت بدنی منظمی دارند به شکل گیری یک جامعه سالم و سرزنده کمک می کنند. برای تحصیل در این رشته اخذ ویزای تحصیلی دومینیکا الزامی است.

آموزش در رشته پزشکی ورزشی در دومینیکا پزشکان را با مهارت های خاصی تربیت می کند و آنها را قادر می سازد تا از بیماری ها و اختلالات ناشی از ورزش پیشگیری و درمان کنند. این افراد را تشویق می کند و به آنها کمک می کند تا سبک زندگی فعال تری را دنبال کنند. آگاهی از مزایای سلامتی فعالیت بدنی و رژیم های ورزشی مطلوب برای زیر گروه های خاص به متخصصان رشته پزشکی در دومینیکا  اجازه می دهد تا سبک زندگی فعال را برای گروه هایی که بیشترین سود را از ورزش می برند تشویق کنند. شما ضمن مطالعه این مقاله، می توانید از طریق ارتباط با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، از تجارب مهاجرتی ما جهت تسهیل فرآیند مهاجرت خود استفاده نمایید.

معرفی دانشگاه مرتبط با رشته طب ورزشی در دومینیکا

دانشگاه مرکزی دل استه (UCE) در شهر تاریخی سن پدرو د ماکوریس، جمهوری دومینیکن واقع شده است و از دانشگاه های اصلی برای تحصیل رشته طب ورزشی است. UCE از ترم ابتدایی هر برنامه علمی تا فارغ التحصیلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مزایای اصلی تحصیل در این دانشگاه عبارتند از اینکه دانشجویان می توانند بین شروع ژانویه، مه یا سپتامبر هر سال تحصیلی انتخاب کنند. عملی عملی بعد از شروع ترم ابتدایی. موقعیت های ورودی و برنامه های کارآموزی در هر مدرسه قابل دسترسی است. تحرک تحصیلی توسط درک ملی و جهانی.ب

از سوی دیگر این دانشگاه یک بنیاد آموزش پیشرفته کوچک مختلط است که دوره ‌ها و پروژه ‌هایی را ارائه می‌ دهد که به‌ عنوان مدارک تحصیلی پیشرفته در چند موضوع آموزشی شناخته می ‌شوند. علاوه بر این، چند دفتر و اداره تحصیلی و غیر علمی را به دانشجویان از جمله یک کتابخانه می ‌دهد، درست مانند اداره ‌های معتبر. درصورتی‌که دانشجویانی که از سازمان ‌های مختلف نقل مکان می ‌کنند، ریز نمرات مرجع باید توسط استقرار روت به مدیر ثبت نام یونیرمهوس ارسال شود.

معرفی دانشگاه مرتبط با رشته طب ورزشی در دومینیکا

فرآیند صدور ویزای کار رشته طب ورزشی در دومینیکا

ویزای کار برای شاغل شدن در بخش طب ورزشی در دومینیکا را بخش کار در وزارت امنیت ملی و امور داخلی مجوز کار صادر می کند. روند درخواست ممکن است چندین ماه طول بکشد، بنابراین متقاضیان باید بر این اساس برای زمان انتظار آماده شوند. در حالی که اکثر افراد باید مجوز کار دریافت کنند، چندین استثنا وجود دارد.

برخی از کارمندانی که ممکن است از شرایط مجوز کار معاف شوند عبارتند از:

  • اتباع ماهر تحت پوشش قانون اتباع ماهر جامعه کارائیب
  • نمایندگان سازمان ملل
  • نمایندگان سایر سازمان های بین المللی و منطقه ای که دومینیکا در آنها مشارکت دارد.
  • دیپلمات های معتبر
  • مهاجرانی که در داخل دولت کار می کنند.
  • مشمولان معافیت وزرای امور حقوقی و مهاجرت و کار.

موضوع دیگر اینکه، تمدید مجوز کار مستلزم بسیاری از مدارک مشابه فرآیند درخواست است. تفاوت های قابل توجه عبارتند از: متقاضیان برای تمدید باید یک کپی از مجوز کار اصلی خود را به همراه داشته باشند. گزارش پلیس باید از کمیسر پلیس محلی باشد. متقاضی فقط به یک عکس نیاز دارد. تمدید نیاز به نامه ای از شما، کارفرما دارد که موقعیت و مدت آن را مشخص کند. قانون مقررات مالکیت زمین بیگانگان، افراد غیرشهروندی را از خرید و مالکیت زمین منع می کند. درخواست مجوز کار متقاضیان را از این قاعده مستثنی نخواهد کرد.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در دومینیکا

فردی که به عنوان فیزیولوژیست ورزشی در دومینیکا کار می کند، معمولا حدود 3520XCD (پزو) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از XCD1620 (پزو) در ماه (حداقل حقوق) تا XCD5590 (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، متوسط ​​حقوق XCD3800 (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان فیزیولوژیست ورزش کار می کنند کمتر از XCD3800 (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3800XCD (پزو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% فیزیولوژیست های ورزش کمتر از XCD2440 (پزو) درآمد دارند.

یک فیزیولوژیست ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 1840XCD (پزو) در ماه تولید می کند. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال XCD2450 (پزو) در ماه کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل XCD3630 (پزو) در ماه به دست می آورد که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. برای حل هرچه سریعتر امور مربوط به اخذ پاسپورت جمهوری دومینیکا، می توانید از خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت استفاده نمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *