مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته طب ورزشی در اکوادور

رشته طب ورزشی در اکوادور

رشته طب ورزشی در اکوادور در حال توسعه است و دولت به دنبال جذب مدرسان بین المللی است و دوره های ورزشی عمومی را برای جامعه طراحی کرده است. مشتاقان تحصیل رشته طب ورزشی در اکوادور بد نیست بدانند که اکوادور لزوما بهترین گزینه است. چراکه اعتقاد سلامت روان و جسم خوب کلید توسعه پایدار و ایجاد جوامع سالم و شاد است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، ما باید دسترسی به مراقبت های بهداشتی و آموزش بهداشتی رایگان را در سراسر جهان افزایش دهیم تا به یک استاندارد زندگی و رفاه قابل قبول برای همه دست یابیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا خدمات مشاوره ای خود را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

مهارت ها و وظایف رشته طب ورزشی در اکوادور

به عنوان یک داوطلب بهداشت ورزشی، به مربیان و معلمان محلی در مراقبت و حمایت از ورزشکاران 6 تا 17 ساله کمک خواهید کرد. وظایف بسته به تعدادی از عوامل متفاوت است اما می تواند شامل موارد فوق باشد: کمک به معاینه و اندازه گیری ورزشکاران، درمان زخم های کوچک، تشخیص و توانبخشی آسیب ها، کمک به تیم برای آماده شدن برای مسابقات کمک به برگزاری کارگاه های آموزشی در مورد تمرینات آموزشی، تغذیه و سلامت، کمک به هدف توسعه پایدار می باشد.

 

مهارت هایی که شما به عنوان یک متخصص طب ورزشی در اکوادور نیاز دارید، عبارتند از:

  • بهبود دسترسی به مراقبت های بهداشتی برای جوانان ورزشکار
  • اسپانیایی خود را تمرین کنید.
  • مهارت های ارتباطی خود را توسعه دهید.
  • کسب تجربه درمانی ورزشی
  • خود را به طور کامل در فرهنگ اکوادور غرق کنید.
  • کاوش در مناظر سبز خیره کننده سانتا النا
  • برای پیوستن به پروژه بهداشت و درمان ورزشی، باید واجد شرایط باشید یا در آخرین سال تحصیل خود در فیزیوتراپی، تغذیه یا پزشکی ورزشی باشید.
  • داوطلبان باید اسکراب، دستکش لاتکس و گوشی پزشکی خود را به همراه داشته باشند.
  • برای پیوستن به این پروژه باید سطح متوسط ​​زبان اسپانیایی داشته باشید.
  • داوطلبان برای شرکت در این برنامه باید 18 سال یا بیشتر داشته باشند

در شکل زیر به سایر الزامات شرکت در دوره های طب ورزشی در اکوادور اشاره شده است:

الزامات شرکت در دوره های طب ورزشی در اکوادور

معرفی یک برنامه طب ورزشی در اکوادور

برنامه داوطلبانه بهداشت و درمان ورزشی در اکوادور با نام سانتا النا، مشتاق انجام داوطلبانه مراقبت های بهداشتی ورزشی در اکوادور است. این پروژه بهداشت و درمان ورزشی مرکز داوطلبان بین‌المللی، داوطلبان را قادر می ‌سازد تا به ورزشکاران جوان با طیف وسیعی از وظایف و درمان ‌های پزشکی در زمینه یک محیط ورزشی کمک کنند. داوطلبان با کمک به کارکنان محلی در مراکز ورزشی، تجربه مراقبت از ورزش را به دست خواهند آورد و همچنین می توانند به حمایت از یک تیم ورزشی محلی برای آماده شدن برای بازی ها و مسابقات کمک کنند.

نکات برجسته این برنامه عبارتند از:

  • برنامه ها هر دوشنبه شروع می شود.
  • هزینه های مقرون به صرفه از $365 (دلار) برای 1 هفته
  • شما باید به مربیان و معلمان محلی در معاینه، تشخیص و توانبخشی ورزشکاران کمک کنید.

معرفی یک برنامه طب ورزشی در اکوادور

هزینه زندگی دانشجویان رشته طب ورزشی در اکوادور

هزینه وعده های غذایی در کافه ها، رستوران ها و بارها در سراسر کشور اکوادور بسیار متفاوت است. می توانید غذاهای سنتی را در خیابان بخورید، یک غذای ترکیبی را در فست فود میل کنید یا در فروشگاه های غذاهای فرانسوی یک فوا گراس سفارش دهید. قیمت یک کاپوچینوی معمولی 2.10$ (دلار) و یک بطری کوچک کوکاکولا یا پپسی 0.75$ (دلار) است. و برای وعده غذایی سه وعده‌ ای که با دوستان به اشتراک گذاشته ‌اید، حدود 30$ (دلار) از شما دریافت می‌شود. این کشور دارای بازارهای بزرگ و کاملاً باورنکردنی در فضای باز است که قطعاً دوست دارید از آنها دیدن کنید.

بهترین انتخاب در کشور برای مردم محلی اتوبوس است. این نیز ارزان ترین وسیله حمل و نقلی است که می توانید در اینجا برای رفتن به نقاط مختلف کشور از آن استفاده کنید. یکی دیگر از راه های تور اکوادور استفاده از تاکسی یا ون است. به عنوان مثال، برای شروع تاکسی که فقط 1.50$ (دلار) و 2.41$ (دلار) در هر مایل هزینه دارد، قیمت ها واقعاً پایین است. امکانات اولیه خانه در اکوادور 40$ (دلار) هزینه دارد.

در جدول زیر سایر هزینه های زندگی در اکوادور اشاره شده است:

هزینه به دلار آمریکاپارامتر
6$بلیط سینما
45$باشگاه بدنسازی
70$ الی 150$پزشک خصوصی
$0.49(آب( 0.33 لیتر
$3.55شیر (1 لیتر)

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در اکوادور

فردی که در بخش پزشکی ورزشی در اکوادور کار می کند، معمولا حدود 2030$ (دلار) در ماه درآمد دارد و دستمزدها از 430$ تا 6080$ (دلار) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق بین مشاغل مختلف بهداشتی و پزشکی به شدت متفاوت است. با این حال، متوسط ​​حقوق 2200$ (دلار) در ماه است، به این معنی که نیمی از افراد شاغل در طب ورزشی کمتر از 2200$ (دلار) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2200$ (دلار) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از افراد شاغل در حوزه بهداشت و درمان کمتر از 1180$ (دلار) درآمد دارند.

 

به طور کلی، کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط 30% بیشتر از صنایع و رشته‌ های دیگر درآمد دارند. افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط ​​36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند. با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 22% افزایش می یابد و برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 15% افزایش می یابد. در صورت علاقه برای سفر تحصیلی به اکوادور، شما از طریق گفتگو با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از شرایط مختلف زندگی در این کشور و همچنین از مشکلات زندگی در اکوادور آگاه شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *