مهاجرت تحصیلی امارات

رشته طب ورزشی در امارات

رشته طب ورزشی در امارات

از میان کشورهای خاورمیانه ای، امارات در هر عرصه و در چند سال اخیر رشته طب ورزشی در امارات به جهت ایجاد کمپ های ورزشی رشد فراوانی نموده است. پزشکی ورزش در امارات قادر است صدمات ورزشکاران یا بیماران فعال از جمله کودکان و نوجوانان را به دقت تشخیص دهد و در صورت نیاز با استفاده از مدیریت محافظه کارانه یا مداخله جراحی آنها را درمان کند. همچنین بر پیشگیری از آسیب و افزایش عملکرد تمرکز دارد. پزشکان ورزشی اماراتی همچنین می توانند برای بیماران مبتلا به بیماری های مزمن سبک زندگی مانند دیابت، چاقی و فشار خون راه حل هایی ارائه دهند.

موسسه HMS FIFA Medical Center of Excellence Dubai تنها سازمان بهداشتی در امارات متحده عربی است که مراقبت های پزشکی ورزشی دبی را برای ورزشکاران سطح بالا محلی و بین المللی مطابق با معیارهای عالی فیفا ارائه می دهد و از سال 2016 اعتبار فیفا را به دست آورده است. جراحی، توانبخشی، پیشگیری و بهینه سازی عملکرد این موسسه، تحقیقاتی را در طیف گسترده ای از ورزش، ورزش، و زمینه های مرتبط با سلامت، تحت اختیار کمیته پزشکی فیفا و با همکاری موسسات علمی بین المللی و محلی انجام می دهد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت از این توانایی برخوردار است که مسیر ورود به شما را برای یافتن موقعیت شغلی در طب ورزشی در کشور امارات هموار نماید.

موقعیت های شغلی رشته طب ورزشی در امارات

همانطور که پیش تر گفته شد، HMS FIFA Medical Center of Excellence Dubai از موسسات اصلی طب ورزشی در امارات است که بهترین مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی در دبی – امارات متحده عربی است. موقعیت های شغلی ای که می توان در این موسسه یافت، عبارتند از جراحان ورزشی، فیزیوتراپی ورزشی، توانبخشی ورزشی و جراحان ارتوپدی.

در لیست زیر، سایر موقعیت های شغلی ارائه شده در امارات در حیطه ورزشی، اشاره شده است:

  • جراحی بازسازی Acl
  • توانبخشی رگ به رگ شدن مچ پا
  • درمان های سرپایی
  • تست ایزوکنتیک
  • توانبخشی ایزوکنتیک
  • جراحی منیسک

نقش های درمانی رشته طب ورزشی در امارات

پزشکی ورزش در امارات، اساساً در مورد مسائل مربوط به آسیب های ورزشی است که به 2 دسته حاد و مزمن تقسیم می شود: آسیب حاد، هر آسیبی است که به طور ناگهانی و مکرر در نتیجه فعالیت بدنی رخ دهد، آسیب حاد نامیده می شود. شتاب یا ضربه سریع در حین ورزش یا در حین انجام یک ورزش معمولا منجر به صدمات حاد می شود. بدن در نتیجه آسیب تغییر می کند. به عنوان مثال، رگ به رگ شدن، دررفتگی و سایر. آسیب های مزمن که اغلب به عنوان آسیب های ناشی از استفاده بیش از حد شناخته می شوند، مشکلات سلامتی طولانی مدتی هستند که ممکن است به تدریج ایجاد شوند.

التهاب تاندون موضوع دیگر طب ورزشی در امارات است که به عنوان تاندونیت (گاهی اوقات تاندونیت نوشتاری) شناخته می شود. استفاده بیش از حد، یا انجام مکرر یک حرکت، اغلب مقصر است. آسیب شایعی که ورزشکاران متحمل می شوند، تاندونیت است. اگر درد شما مربوط به فعالیت است، ممکن است آن را داشته باشید. حوزه دیگر نقشی طب ورزشی، درد شانه است که می تواند با بیماری ها و موقعیت های متعددی که به دلیل هر نوع آسیب شانه رخ می دهد، ایجاد کند. تاندونیت روتاتور کاف عامل اصلی کمک کننده است. تورم تاندون یکی از ویژگی های بارز این بیماری است. گاهی اوقات، آسیب به قسمت دیگری از بدن، به طور کلی گردن یا عضله دوسر، باعث درد شانه می شود.

نقش های درمانی رشته طب ورزشی در امارات

شرایط زندگی برای تحصیل رشته طب ورزشی در امارات

امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) مقصدی رو به رشد برای دانشجویان بین المللی است. اگر قصد تحصیل در خارج از کشور در امارات را دارید، دانشگاه ‌های امارات به دانشجویان، خوابگاه ‌ها و اقامتگاه ‌های دانشجویی مسکن ارائه می ‌دهند. گزینه های مسکن دیگری نیز برای دانشجویان در امارات وجود دارد و هزینه ها بسته به امکانات و مکان متفاوت است. 2 گزینه اصلی برای اقامت در امارات وجود دارد. محل اقامت دانشگاه مانند سالن های اقامت یا خوابگاه های دانشجویی. مسکن خصوصی شامل خانه های خصوصی و آپارتمان های اجاره ای/ آپارتمان است. بسیاری از خوابگاه های دانشجویی در امارات متحده عربی نیاز به سپرده صندوق امنیتی دارند.

هزینه های تحصیل بین موسسات به طور قابل توجهی متفاوت است. تحصیلات عالی در امارات ممکن است برای یک فرد حدود AED20000 تا 40000AED (درهم) هزینه داشته باشد. اما هزینه های زندگی در امارات متحده عربی بالاست. رفت و آمد در سراسر کشور گران است زیرا حمل و نقل عمومی کمی وجود دارد. خوابگاه دانشگاه ارزان تر از اجاره یک مکان است. دانشجویان بین المللی می توانند انتظار داشته باشند که بین AED3000 تا 6000 AED (درهم) در هر ماه شامل حمل و نقل، خدمات آب و برق، غذا، اقامت و سرگرمی، بسته به اقامتشان در دانشگاه یا خارج از دانشگاه، بپردازند.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در امارات

فردی که به عنوان یک پزشک ورزشی در امارات متحده عربی کار می کند، معمولا حدود AED54800 (درهم) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از 25800AED (درهم) در ماه (حداقل حقوق) تا 86600AED (درهم) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. در کل حقوق متوسط AED​​58100 (درهم) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشک ورزشی کار می کنند کمتر از AED58100 (درهم) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از AED58100 (درهم) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% پزشکان ورزشی کمتر از AED37800 (درهم) درآمد دارند.

پزشکی ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا AED29700 (درهم) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال AED41000 (درهم) در ماه درآمد کسب کند که 38% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل AED58300 (درهم) در ماه دریافت می کند که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر، سطوح حقوقی در بخش طب ورزشی در امارات اشاره شده است:

 

برای انجام امور مرتبط با تابعیت و اقامت در امارات می توانید از تجارب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره مند شوید تا در زمانی کوتاه تر بتوانید زندگی علمی در این کشور را تجربه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *