مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته طب ورزشی در آلمان

رشته طب ورزشی در آلمان

با توجه به کیفیت دانشگاه های آلمان و مرتبط بودن رشته طب ورزشی در آلمان با سلامت بدن، انتخاب این رشته مزیت های فوق العاده ای دارد. از سویی شما زیر نظر برخی از برترین دانشمندان پزشکی ورزشی تحصیل می کنید و همچنین در طول دوران تحصیل ارتباط نزدیکی با ورزشکاران دارید و به صورت تجربی، دانش پزشکی ورزشی را به صورت تجربی، درک می کنید.

موضوع دیگر این است که چشم اندازهای شغلی حوزه طب ورزشی در آلمان بسیار گسترده است و از مربی بدنساز تا متخصصان تراپی بدن و تا کارشناسان تغذیه را در می گیرد. شاید یکی از مسائل سخت پیش روی شما اخذ ویزای دانشجویی آلمان باشد که در این زمینه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند به شما اعلام کند که جای هیچ نگرانی نیست و ما می توانیم مقدمات مهاجرت شما را فراهم نماییم.

دوره های رشته طب ورزشی در آلمان

فعالیت‌های ورزشی چیزی است که همه باید در دوران مدرسه یا دانشگاه خود به آن بپردازند. تناسب اندام و استقامت خوبی به شما می دهد. و مطالعه در مورد ورزش نیز ضروری است تا بدانیم در مورد چیست و چگونه کار می کند. در آلمان روند مطالعاتی به این شکل است که دوره “یک” برای دانشجویی استکه علاقه زیادی به ورزش دارد، پزشک و این دوره پزشکی ورزشی نام دارد که شاخه ای از پزشکی است که شامل آمادگی جسمانی و درمان و پیشگیری از آسیب های مربوط به ورزش است. کاندیدایی که برای پزشکی ورزشی به عنوان پزشکی ورزشی شناخته می شود، دانش گسترده ای در مورد پزشکی اسکلتی عضلانی به دست می آورد.

در سطح نخست می توانید کارشناسی ورزش و پزشکی ورزشی را انجام دهید یا سپس برای MD در پزشکی ورزشی بروید یا می توانید مدرک MBBS را تکمیل کنید و سپس برای تخصص MD در پزشکی ورزشی بروید. طول دوره کارشناسی 3.5 سال و MD 2 سال است. داوطلب مشتاق می تواند دوره خود را در رشته پزشکی ورزشی به پایان برساند و حرفه ای درخشان در این زمینه داشته باشد. برای هر دوره، کالج/دانشگاه معیارهای واجد شرایط بودن خاصی دارد که داوطلب باید آن ها را داشته باشد.

معیارهای واجد شرایط بودن رشته پزشکی ورزشی در لیست زیر اشاره شده است:

  • نامزد باید 10+2 را در جریان علمی از هیئت مدیره شناخته شده پاس کرده باشد.
  • او باید مجموع 50% در جریان های مورد نیاز دانشگاه / کالج را داشته باشد.
  • برای دوره ارشد، نامزد تحصیل باید دارای مدرک MBBS از یک دانشگاه شناخته شده توسط MCI باشد.
  • نمرات یک نامزد مطالعه ارشد، باید مجموع 50% و بالاتر داشته باشد.

مشاغل و دروس رشته طب ورزشی در آلمان

موضوع دروس هر دوره به دانشگاه موردنظر در آلمان بستگی دارد. موضوعات دوره به دانشجویان کمک می کند تا چندین شغل را انتخاب کنند. موضوعات یک دوره نیز به داوطلب در درک دقیق درس کمک می کند. برخی از سرفصل های دوره پزشکی ورزشی عبارتند از: ارزیابی پزشکی ورزشی، علوم پایه کاربردی پزشکی، حرکت شناسی، بیومکانیک، روش تحقیق و آموزشی، علوم کاربردی پارا بالینی، طب فیزیکی، کیانتروپومتری، تروماتولوژی ورزشی، ایکس. فیزیولوژی و تغذیه ورزش، شرایط پزشکی غیر تروماتیک ورزشکار، طب فیزیکی ورزشی، فیزیولوژی ورزشی کاربردی، ریوی، مبانی و اصول مدیریت مراقبت های بهداشتی.

دیگر دروس شامل علوم پایه پزشکی و روش تحقیق، علوم ورزشی کاربردی، زشکی ورزشی بالینی، فیزیوتراپی ورزشی، مفاهیم فعلی و مدیریت مراقبت اساسی، بیومکانیک اسکلتی عضلانی، فیزیولوژی ورزش، تغذیه برای تناسب اندام و ورزش، فرم و تکنیک های تمرین، تست ورزش، آموزش و مربیگری ورزشی، فارماکولوژی ورزشی، جدای از این موضوعات، 6 ماه دوره کارآموزی مبتنی بر انتخاب نیز برای دانشجویانی که فارغ التحصیلی خود را به پایان می رسانند، وجود دارد. و موضوعات دوره ممکن است از کالج به کالج متفاوت باشد. زمانی که داوطلبان فارغ التحصیلی و پس از فارغ التحصیلی خود را در رشته پزشکی ورزشی به پایان برسانند، فرصت های شغلی زیادی در انتظارشان خواهند بود.

مشاغل و دروس رشته طب ورزشی در آلمان

چشم انداز شغلی رشته طب ورزشی در آلمان

پس از تکمیل MD در پزشکی ورزشی، آنها برای فرصت های شغلی مختلف در بخش دولتی و خصوصی باز هستند. حوزه پزشکی ورزشی کمتر مورد بررسی قرار می گیرد زیرا مردم برای دوره های مختلف دیگر می روند، اما تعداد فرصت های شغلی بیشتری دارد. این فرصت به قدری گسترده است که داوطلب می تواند حتی برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته و در آنجا مشغول به کار شود. برخی از مشخصات شغلی مرتبط با دوره به شرح زیر است: مشخصات شغل شرح شغل دکتر طب طبیعی پزشک متخصص طب طبیعی مسئول التیام تروما و همچنین درمان بیماران مبتلا به آسیب های استخوانی است.

یک متخصص تغذیه مسئول ارائه توصیه های بهداشتی و نکات تغذیه ای به بیماران خود و همچنین ترویج عادات غذایی خوب و گسترش آگاهی در مورد تغذیه است. مربی بدنسازی فردی است که به افراد و گروه هایی از افراد برای ارتقای تناسب اندام هدایت، آموزش و آموزش می دهد. یک کارآموز مدیریت زیردستان و تازه کارها را با مهارت و برای انجام فعالیت های مختلف آموزش می دهد. دکتر پزشکی پزشک مسئول معالجه بیماران مبتلا به بیماری است و داروها و اقدامات مناسب را تجویز می کند. مدرس و استاد مدرس، شخصی هستند که دانش را در مورد موضوع به دانشجویان منتقل می کنند.

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در آلمان

فردی که به عنوان پزشک ورزشی در آلمان کار می کند، معمولا حدود 9880€ (یورو) در ماه درآمد دارد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 4550€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 15700€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​10700€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشکی ورزشی کار می کنند کمتر از 10700€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 10700€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از پزشکان ورزشی کمتر از 6850€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 6850€ (یورو) درآمد دارند.

یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 5160€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 6890€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 10200€ (یورو) در ماه به دست می آورد که% 48 بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی در آلمان می باشد:

کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا شرایط اقامت پس از تحصیل در آلمان را برای افراد علاقه مند به مهاجرت تحصیلی در رشته طب ورزشی را آماده کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *