مهاجرت تحصیلی آفریقای جنوبی

رشته طب ورزشی در آفریقای جنوبی

رشته طب ورزشی در آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی اگرچه در حوزه آموزشی به نسبت کشورهای اروپایی مدرن نشده است. اما برای رشته طب ورزشی در آفریقای جنوبی چشم انداز خوبی وجود دارد. در سال 2023، این مرکز به بخش علوم ورزشی و پزشکی ورزشی تغییر نام داد. برنامه های آکادمیک ارائه شده توسط علوم ورزشی و پزشکی ورزشی عبارتند از بیوکینتیک، علوم ورزشی، کارشناسی ارشد (پزشکی) پزشکی ورزشی، کارشناسی ارشد (پزشکی) بیوکینتیک و دکتری پزشکی اورژانس فوتبال که یک دوره کوتاه دانشگاهی و معتبر فیفا است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می تواند متقاضیان را نسبت به راه های ورود به این مسیر رقابتی در آفریقای جنوبی راهنمایی کند و در اخذ پاسپورت برای ورود به آفریقای جنوبی، راهنمایی و مشاوره های لازم را در اختیار شما بگذارد.

سوالات رایج درباره طب ورزشی در آفریقای جنوبی

یکی از سوالات رایج این است که مدت زمان مطالعه پزشکی ورزشی چقدر است؟ در پاسخ باید گفت که در صورت نیاز فارغ التحصیلان، دانشجویان تمام وقت باید تا 4 تا 6 سال مدرک دکترای پزشکی ورزشی را کسب کنند. پرسش دیگر این است که چه کسی می تواند پزشکی ورزشی بخواند؟ برای داشتن درک انحصاری از علوم ورزشی، فقط می توانید پس از تکمیل MBBS خود، پزشکی ورزشی را دنبال کنید. برای داوطلبانی که می خواهند در این برنامه ها شرکت کنند، آزمون ورودی دوره های تحصیلات تکمیلی پزشکی ورزشی به همراه مصاحبه لازم است. از پرسش های دیگر چشم انداز شغلی طب ورزشی و همچنین شرایط اخذ ویزای تحصیلی در آفریقای جنوبی است.

در لیست زیر در مورد چشم انداز شغلی رشته طب ورزشی، در آفریقای جنوبی توضیح داده شده است:

  • باشگاه های بدنسازی، باشگاه های سلامت و مراکز تناسب اندام
  • سالن های بدنسازی در پردیس های شرکتی برای تناسب اندام
  • مربیگری در مدارس
  • اشتغال در مراکز فعال در برنامه های اجتماعی
  • کمپ برای تعطیلات
  • اشتغال در مراکز فعال در برنامه های اجتماعی

کدام دانشگاه ها در آفریقای جنوبی مدیریت ورزشی را ارائه می دهند؟ آکادمی سنتوریون در استان پرتوریا آفریقای جنوبی یا دانشگاه فناوری کیپ شبه جزیره در کیپ تاون، از جمله مهمترین مراکز آموزشی در این حوزه هستند که مؤسسات بین ‌المللی تکمیل برای ارائه مدرک دکتری، تحصیل در یک دوره 6 ساله را توصیه می ‌کنند.

انتظارات تحصیلی از دانشجوی طب ورزشی در آفریقای جنوبی

حوزه پزشکی ورزشی، یک تخصص جدید و گسترده در آفریقای جنوبی است که در هر دانشگاهی تحصیل کنید، به طور کلی از شما انتظار می رود که توانایی ها یا مهارت های فوق را کسب کنید. ارائه تشخیص دقیق برای افراد مبتلا به آسیب ‌های اسکلتی عضلانی یا بیمارانی که می ‌خواهند ورزش کنند یا از ورزش سود می ‌برند. اجرای و نظارت بر برنامه های توانبخشی، سلامت محیط کار و خروجی های حرفه ای را انجام دهید.

به عنوان بخشی از یک تیم چند رشته ای، تخصص بالینی خود را با سایر پزشکان و متخصصان مراقبت های بهداشتی مرتبط به اشتراک بگذارید. از سوی دیگر انتظار می رود شما در تشویق فعالیت بدنی و اجرای سیاست های بهداشت عمومی برای برنامه های فعالیت بدنی برای بهبود سلامت عمومی نقش فعالی داشته باشید و ارتباط با مقامات بهداشتی، سازمان ‌های ورزشی و سایر سازمان ‌های اجتماعی درگیر در ترویج سبک زندگی سالم و استانداردهای ایمنی در ورزش را تقویت کنید.

شرکت در ممیزی، تحقیق و آموزش برای کمک به توسعه ورزش و تخصص ورزشی از دیگر انتظاراتی است که شما باید برآورده کنید. رویه های رایجی که انجام می دهید عبارتند از:

  • شرح حال بالینی و معاینه فیزیکی
  • تزریقات اسکلتی عضلانی، اغلب با هدایت اولتراسوند
  • بیومکانیک و ارزیابی راه رفتن
  • سونوگرافی اسکلتی عضلانی
  • اندازه گیری فشار محفظه
  • مهارت های تزریق نخاعی
  • تست ورزش قلبی ریوی
  • آمادگی جسمانی و ارزیابی تن سنجی
  • برنامه های فعالیت بدنی و ارجاع ورزش

انتظارات تحصیلی از دانشجوی طب ورزشی در آفریقای جنوبی

شرایط ورود به رشته طب ورزشی در آفریقای جنوبی

اولین قدم شما دانشکده پزشکی است. به طور معمول، شما به GCSE عالی و سه مدرک A یا A* در سطح A از جمله شیمی برای یک مدرک کارشناسی 5 ساله در پزشکی نیاز دارید. بسیاری از دانشکده های پزشکی نیز برای زیست شناسی درخواست می کنند و برخی دیگر ممکن است به ریاضیات یا فیزیک نیاز داشته باشند. اگر قبلاً مدرک دارید، می توانید برای دوره کارشناسی ارشد 4 ساله در رشته پزشکی تحصیل کنید. شما باید مصاحبه و آزمون پذیرش را پشت سر بگذارید. از شما خواسته می شود که نشان دهید چگونه ارزش های NHS مانند شفقت و احترام را نشان می دهید.

 

برخی از دانشکده های پزشکی به دنبال استخدام ترکیبی از دانشجویان با زمینه ها و مناطق جغرافیایی مختلف هستند، بنابراین پیشینه تحصیلی و اقتصادی و شرایط خانوادگی شما می تواند بخشی از درخواست شما در نظر گرفته شود. پس از دانشکده پزشکی، به برنامه پایه دو ساله پولی ملحق خواهید شد که در آن در شش مکان در تنظیمات مختلف کار خواهید کرد. پس از برنامه پایه خود، می توانید برای آموزش تخصصی پولی برای تبدیل شدن به یک پزشک ورزش اقدام کنید که حداقل 6 تا 7 سال طول می کشد. ممکن است بتوانید به صورت پاره وقت تمرین کنید، مثلاً به دلایل سلامتی یا اگر مسئولیت های خانوادگی یا مراقبتی دارید.

بعد از طی این مراحل شما می توانید یک موقعیت مدیریتی داشته باشید، به عنوان مثال:

  • رهبر بالینی – مشاور NHS رهبری یک تیم
  • مدیر بالینی – مشاور ارشد NHS برای یک بخش
  • مدیر بالینی – مشاور ارشد NHS برای یک اعتماد

درآمد شاغلان رشته طب ورزشی در آفریقای جنوبی

فردی که به عنوان پزشکی ورزشی در آفریقای جنوبی کار می کند، معمولا حدود 84100ZAR (رند) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. پزشک – حقوق پزشکی ورزشی بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از ZAR43700 (رند) در ماه (حداقل حقوق) تا ZAR129000 (رند) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می یابد. با این حال، حقوق متوسط ​​ZAR80700 (رند) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان پزشکی ورزشی کار می کنند کمتر از ZAR80700 (رند) درآمد دارند.

همچنین 75% پزشکان ورزشی کمتر از ZAR100000 (رند) و 25% بیش از ZAR100000 (رند) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. یک پزشک ورزشی با کمتر از 2 سال سابقه در ماه تقریبا ZAR49700 (رند) درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال ZAR66600 (رند) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی ZAR86600 (رند) در ماه دارد.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی آفریقای جنوبی می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته طب ورزشی آفریقای جنوبیموضوعاتی همچون شرایط ویزای همراه آفریقای جنوبی را می توانید با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در میان بگذارید تا وضعیت مناسبی را برای شما فراهم کند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *