دسته بندی نشده

رشته شهرسازی در پاراگوئه

فرصت های مطالعه در سراسر جهان وجود دارد و انتخاب رشته شهرسازی در پاراگوئه بستری برای ورود به این کشور آمریکای جنوبی است. پاراگوئه با نام رسمی جمهوری پاراگوئه کشوری محصور در خشکی در آمریکای جنوبی است که از آغاز قرن بیست و یکم رشد اقتصادی سریعی داشته است. فرصت های مطالعه در سراسر جهان وجود دارد. برای دانشجویانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، یک گزینه رایج این است که به اروپا یا آسیا بروند. با این حال، تعداد بیشتری از دانشجویان ترجیح می ‌دهند به مکانی مانند پاراگوئه سفر کنند. این منطقه جالب، متنوع و پر از امکانات، یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی است که می خواهند فرهنگ کاملا متفاوتی را تجربه کنند. علاقه مندان سفر تحصیلی به پاراگوئه می توانند با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا از چالش های سفر تحصیلی به پاراگوئه عبور کنند.

اطلاعاتی کلی برای متقاضیان رشته شهرسازی در پاراگوئه

آب و هوای پاراگوئه آب و هوای نیمه گرمسیری است. با این حال، بخش های جنوبی بسیار معتدل تر از بخش های شمالی هستند. بارندگی به خصوص در شرق کشور بسیار زیاد است. دما در محدوده وسیعی قرار دارد، اما بیشتر سال‌ها تابستان نسبتاً گرم و زمستان سرد در اینجا رایج است. به عنوان یک جمهوری مشروطه، این کشور در تلاش است تا خود را به عنوان یک رقیب قوی در منطقه معرفی کند، اما در کل کشوری فقیر باقی مانده است. فقر در پاراگوئه یک نگرانی بزرگ است و اغلب بر جنبه های فرهنگی این مکان غالب است. بیش از 50% جمعیت زیر مرز فقر هستند. با این وجود، این کشور دارای پیشینه مذهبی قوی است. مسیحیت کانون اصلی دین در پاراگوئه است. جشنواره های هنری و فرهنگی در پاراگوئه برگزار می شود، به ویژه در پایتخت و سایر شهرهای بزرگتر.

در مورد هزینه زندگی در پاراگوئه باید گفت که دانشجویانی که به این کشور سفر می کنند باید از امکانات مالی برای حمایت از خود برخوردار باشند. با توجه به اینکه اکثر افراد در فقر هستند، هزینه زندگی پایین است. با این حال، در شهرهای بزرگتر، جایی که بیشتر کالاها وارد می شوند، هزینه ها می تواند به طور قابل توجهی بالاتر باشد و هزینه زندگی می تواند بسیار بیشتر باشد. اکثر دانشجویان در آپارتمان ها یا در محوطه دانشگاه زندگی می کنند. هزینه‌ های مربوط به نیازهای ماهانه متغیر است، اما بیشتر آنها متوجه می‌شوند که داشتن €500 تا 1000€ (یورو) در ماه خوب است. اما از سوی دیگر یافتن شغل پس از فارغ التحصیلی در اینجا می تواند چالش بزرگی باشد.

در شکل زیر به سایر چالش های مرتبط با تحصیل در کشور پاراگوئه اشاره شده است:

چالش های مرتبط با تحصیل در کشور پاراگوئه

نکات کسب ویزای تحصیل رشته شهرسازی در پاراگوئه

کلیه دانشجویان برای تحصیل در پاراگوئه به ویزای دانشجویی پاراگوئه یا مجوز بسته به اینکه از کجا آمده اند، نیاز دارند. برای درخواست ویزای دانشجویی، به پاسپورتی با اعتبار حداقل 6 ماه پس از بازگشت از پاراگوئه نیاز است. اگر شما یک متقاضی تحصیلی برای این کشور هستید، ابتدا باید با ویزای توریستی استاندارد وارد پاراگوئه شوید، سپس در عرض 7روز پس از ورود، نام و آدرس خود را در نزدیکترین ایستگاه پلیس محلی ثبت کنید. پس از آن اجازه اقامت موقت پاراگوئه برای دانشجویان صادر می شود که به مدت 2 سال اعطا می شود و ممکن است قابل تمدید باشد. مدارک لازم کشور مبدا برای ارائه مجوز اقامت موقت دانشجویی پاراگوئه عبارتند از:

  • گذرنامه
  • شناسنامه با آپوستیل
  • گواهی سابقه پلیس با آپوستیل
  • گواهی ازدواج یا طلاق، با آپوستیل، در صورت وجود

اگر متقاضی قصد انجام تحصیلات دانشگاهی را دارد: باید گواهی تحصیل و عنوان دبیرستان خود را با اعتبار آپوستیل ارائه دهد. همزمان با این، شما باید فرم درخواست ویزا را پر کنید که باید از طریق موسسه ای که در آن تحصیل می کنید یا از طریق پورتال وب مهاجرت در دسترس باشد. به طور کلی، شما باید فرم درخواست، پاسپورت و یک عکس در اندازه پاسپورت خود را برای نهایی کردن درخواست خود به یکی از دفترهای وزارت کشور ارائه دهید. هزینه های درخواست احتمالاً حدود $40 تا 50$ (دلار) آمریکا خواهد بود. نکته دیگر این است که فقط از مبادی ورودی مجاز و از طریق آن وارد پاراگوئه شوید و شما ملزم به ارائه پاسپورت معتبر به افسر مهاجرت در بندر ورودی هستید و علاوه بر این اعلام هدف از ورود به پاراگوئه و در نظر گرفته شدن موسسه آموزش مهم است.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در پاراگوئه

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در پاراگوئه

فردی که به عنوان مهندس عمران در پاراگوئه کار می کند معمولاً حدود 7240000PYG (گوارانی) در ماه درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است و در پاراگوئه از 3400000PYG (گوارانی) در ماه (حداقل حقوق) تا 11400000PYG (گوارانی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​7670000PYG (گوارانی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 7670000PYG (گوارانی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 7670000PYG (گوارانی) درآمد دارند. از سوی دیگر از 25% از مهندسان عمران کمتر از 4980000PYG (گوارانی) درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 4980000PYG (گوارانی) درآمد دارند. از میان متغیرهای اشاره شده در قبل، تجربه مهمترین متغیر است.

از همین رو یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 3920000PYG (گوارانی) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، ماهانه 5410000PYG (گوارانی) درآمد کسب کند. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوق و دستمزد 7700000PYG (گوارانی) در ماه را به ارمغان می آورد. وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 5,410,000 PYG در ماه است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 9910000PYG (گوارانی) در ماه حقوق دریافت می کند که 83% بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

در نمودار زیر میزان درآمد بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در پاراگوئه تفکیک شده است:

برای آگاهی از قوانین پاراگوئه، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه هرگونه آگاهی در این زمینه برای متقاضیان تحصل در رشته شهرسازی در پاراگوئه می باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *