مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته شهرسازی در نیوزیلند

رشته شهرسازی در نیوزیلند

علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به نیوزلند، می توانند از طریق انتخاب رشته شهرسازی در نیوزیلند شرایط اخذ ویزا و اقامت در این کشور را فراهم کنند. نیوزلند را می ‌توان با پرچم ‌های تقریباً یکسان و لهجه‌ های دوست‌ داشتنی‌ تنها به‌عنوان «برادر کوچک‌تر استرالیا» نامید. اما هنوز جایی است که باید به طور جدی برای مدرک بین المللی خود در نظر بگیرید. نیوزلند تنها به خاطر مناظر ارباب حلقه ها معروف نیست. بلکه افراد بزرگی مانند سر ادموند هیلاری، اولین مردی که به قله اورست رسید، سر ارنست رادرفورد، اولین دانشمندی که اتم را شکافت، را به جهان تحویل داده است. اما قبل از اینکه به آنجا برسیم، می خواهیم در مورد دانشگاه ها و سبک زندگی نیوزلند اطلاعاتی پوشش دهیم. در جهت آگاهی بیشتر در زمینه رشته شهرسازی در نیوزیلند، می توانند با مشاوران حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، آماده تماس بگیرند.

اطلاعاتی پیرامون تحصیل رشته شهرسازی در نیوزیلند

اولین شهرهای نیوزلند به دقت برنامه ریزی شده بودند. شهرک‌ های شرکت نیوزلند مانند ولینگتون، نیو پلیموث و نلسون به‌ عنوان شهرهایی در نظر گرفته می‌ شدند که در خدمت جامعه روستایی بودند، جایی که زمین ‌داران بر طبقه کارگر حکومت می‌کردند. ایجاد مزارع زمان بر بود و شهرها به کندی رشد می کردند. کارگران به سرعت زمین را به دست آوردند. برنامه های شهری بدون توجه به چشم انداز بر اساس شبکه ها بود. این بدان معناست که برخی از خیابان ها بسیار شیب دار بودند و دوندین شیب دارترین خیابان جهان را دارد. اما در گذر زمان ایده‌ های بازار آزاد مد شدند. با این شیوه خانه ‌ها در کنار کارخانه ‌های خطرناک بنا شد.

پس از طی این دوران، رشته هایی نظیر شهرسازی در نیوزیلند اهمیت بیشتری یافتند و از دانشجویان و فارغ التحصیلان این رشته توسط دولت و موسسات خصوصی جدید حمایت شد و حالا توسعه مشارکتی شهر جزو ثابت توسعه شهری است. از همین رو امروزه دانشگاه ها و مؤسسات زیادی برای انتخاب دارد. در اینجا لیست کوچکی از دانشگاه ها وجود دارد که می توانید به آنها فکر کنید:دانشگاه اوکلند، دانشگاه صنعتی اوکلند، دانشگاه ماسی. اما در مورد فرآیند درخواست بباید بدانید که سال تحصیلی نیوزلند از فوریه شروع می شود و در نوامبر به پایان می رسد و در ژوئن/ژوئیه یک ماه استراحت دارد. وقتی به صورت آنلاین درخواست می دهید (یا روی کاغذ، اگر از درخت متنفر هستید)، باید بدانید که مدارکی که باید ارائه دهید عبارتند از:

  • بیانیه شخصی از قصد
  • ریز نمرات شما از دبیرستان، از جمله هر دوره دانشگاهی که ممکن است گذرانده باشید
  •  هر گونه نمرات آزمون مرتبط
  • مدرکی مبنی بر تامین مالی، یا قصد درخواست کمک مالی برای شهریه خود
  • اثبات پرداخت هزینه درخواست.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در نیوزیلند

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در نیوزیلند

فردی که به عنوان مهندس عمران در نیوزیلند کار می کند معمولاً حدود 92400NZD (دلار نیوزیلند) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 49900NZD تا 140000NZD (دلار نیوزلند) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 85000NZD (دلار نیوزلند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 85000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 85000NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. لاز سوی دیگر 25% از مهندسان عمران کمتر از 60700NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند در حالی که 75٪ از آنها بیش از 60700NZD (دلار نیوزلند) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. به عنوان مثال یک مهندس عمران با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 58000NZD (دلار نیوزلند) در سال درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 73200NZD (دلار نیوزلند) در سال درآمد کسب کند، که 26 % بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. فاکتور اثرگذار دیگر، نوع مدرک تحصیلی است. به عنوان مثال وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 75000NZD (دلار نیوزلند) در سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 96500NZD (دلار نیوزلند) در سال به دست می آورد. علاوه بر این، مهندس عمران (هایی) که تخصص آنها بین 10 تا 15 سال است، حقوقی معادل 114000NZD (دلار نیوزلند) در سال دریافت می کنند که 18% بیشتر از فردی با 5 تا 10 سال تجربه است.در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 114000NZD (دلار نیوزلند) در سال حقوق دریافت می کند، 53% بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

در نمودار زیر به شکل روشن تری، تاثیر سطح تجربه بر درآمد شاغلان شهرسازی در نیوزیلند روشن شده است:

جذابیت تحصیل رشته شهرسازی در نیوزیلند

مقرون به صرفه بودن زندگی در نیوزیلند، نخستین دلایلی است که می توان برای جذابیت تحصیل در نیوزیلند برشمرد. برای تحصیل در دانشگاه نیوزلند، دانشجویان بین المللی بین NZD64629999 تا NZD1696537 (دلار نیوزلند) در هر سال تحصیلی پرداخت می کنند. اگرچه این دقیقاً ارزان نیست، اما بسیار مقرون به صرفه تر از تحصیل در دانشگاه های کشورهای دیگر مانند ایالات متحده، کانادا، بریتانیا یا استرالیا است. همچنین می توانید برای حمایت از تحصیلات عالی خود برای بورسیه تحصیلی اقدام کنید. از سوی دیگر سیستم آموزشی در نیوزلند بر اساس مدل موفق انگلستان است. با چنین پایه محکمی، جای تعجب نیست که دانشگاه ‌های محلی در سطح بین‌ المللی قرار می‌گیرند و اکثر آنها هر ساله در رتبه ‌بندی برتر دانشگاه ‌های جهانی قرار می‌ گیرند.

مسئله دیگر این اسن که با انتخاب نیوزیلند، در محیطی امن و آرام زندگی کنید این کشور از نرخ پایین جرم و جنایت و فساد، یک محیط با ثبات سیاسی و یک جامعه کلی صلح آمیز برخوردار است که در آن شهروندان می توانند از فعالیت های روزمره خود لذت ببرند. نکته دیگر جذابیت تحصیل در این کشور به این موضوع باز می گردد که نیوزلندی ها دوستانه و خوش برخورد هستند، نیوزلندی‌ها به واسطه رفتار دوستانه و گشاده رویی خود نسبت به بین ‌المللی ‌ها متمایز می ‌شوند. این به این دلیل است که آنها از اصل سنتی محلی مائوری پیروی می کنند که تماماً در مورد مراقبت از افراد دیگر و به اشتراک گذاشتن درک و احترام است.

در شکل زیر به دلایل دیگری که ارزش انتخاب نیوزیلند را برای تحصیل نشان می دهد، اشاره شده است.

دلایل ارزش انتخاب نیوزیلند متقاضیان مهاجرت برای انتخاب رشته شهرسازی در نیوزیلند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اینکه نیوزیلند چگونه کشوری است، می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو کنند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *