مهاجرت تحصیلی مالت

رشته شهرسازی در مالتا

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در مالتا

مالتا گرچه مقصدی ناشناخته شده برای مهاجران است، اما امروزه به عنوان مقصدی جدید انتخاب می شود و رشته شهرسازی در مالتا گزینه ای مناسب است. مالتا مقصدی است که علی رغم همه ناشناختگی هایش برای مهاجران، مقصدی است با جذابیت های فوق العاده. از سویی در این جزیره همواره تنوعی از جشنواره های فرهنگی و فعالیت های موسیقی حضور دارد و از سوی دیگر در عین امن بودن فضای زندگی، شرایط برای فعالیت های مختلف باز است. متقاضیان جهت آگاهی بیشتر از شرایط رشته شهرسازی در مالتا و جهت دستیابی به اطلاعات بیشتر جهت فرآیند اقدام تحصیلی و اخذ ویزای مهاجرتی مالتا می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، ارتباط داشته باشند.

اطلاعاتی پیرامون زندگی تحصیلی در مالتا

جزایر مالت آمیخته فرهنگی قابل توجهی بین باستان و مدرن هستند. اگرچه این کشور یکی از قدیمی ترین دانشگاه های مدیترانه را در خود جای داده است، سیستم آموزش عالی آینده نگر است و سنت را با نوآوری در هم می آمیزد. با توجه به وسعت مالتا، تنها یک دانشگاه و یک کالج حرفه ای متشکل از تعدادی مؤسسه جداگانه وجود دارد. با این حال، هر دوی آنها شهرت بین المللی خوبی دارند. حدود 600 دانشجوی بین المللی تمام وقت و حدود 500 دانشجوی تبادلی و انتقالی هر ساله از حدود 80 کشور مختلف به مالت می آیند. این کشور با مؤسسات آموزشی در سرتاسر جهان شراکت و پیوند دارد.

از نظر هزینه، تحصیل برای دانشجویان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا رایگان است. با این حال، استثنائاتی وجود دارد (برخی از دوره ها در تجارت، هنرهای آشپزی، و دیگران). از نظر زبان، زبان انگلیسی زبان رسمی تحصیل در مالتا است و تقریباً همه شهروندان آن هم انگلیسی صحبت می کنند. بنابراین، چه بخواهید مسیرها را بپرسید، چه بخواهید یک مورد گمشده را در لیست خواربارفروشی خود در سوپرمارکت پیدا کنید، یا به اطراف سفر کنید، همیشه می‌توانید کمک بخواهید و به راحتی ارتباط برقرار کنید.

فرآیند اقدام تحصیل رشته شهرسازی در مالتا

نخستین اقدام شما به عنوان یک متقاضی باید پیدا کردن برنامه تحصیلی مورد نظر باشد. پس از یافتن دوره متناسب با خودتان، هزینه درخواست باید پرداخت شود. سپس مدارک خود را ارسال کنید و این نکته را باید در نظر داشت که ارسال مدارک به زبان انگلیسی باید صورت بپذیرد. در مرحله بعد متقاضی باید در جلسه اطلاع رسانی برای متقاضیان احتمالی شرکت کند و در صورت وجود، برای بورسیه تحصیلی اقدام کند.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در مالتا

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در مالتا

فردی که به عنوان مهندس عمران در مالتا کار می کند معمولاً حدود 4260€ (یورو) در ماه درآمد دارد. حقوق مهندسان عمران در مالتا از 2300€ (یورو) در ماه (حداقل حقوق) تا 6440€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط حقوق ​​3920€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 3920€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 3920€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25 % از مهندسان عمران کمتر از 2800€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 2800€ (یورو) درآمد دارند. همچنین از نمودار، 75% از مهندسان عمران کمتر از 4760€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 4760€ (یورو) درآمد دارند.

یکی از بسترهای اثرگذار بر سطح حقوق، سطح تجربه است، چنانکه یک مهندس عمران با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 2670€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 3380€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 26 % بیشتر از فردی با تجربه کمتر از دو سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 4450€ (یورو) در ماه دارد که 32 % بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. جدای از تجربه، نوع مدرک تحصیلی بر میزان حقوق اثرگذار است. وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 3460€ (یورو) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 5280€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند، 53% بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

در نمودار زیر سایر سطوح درآمدی بر حسب ماه اشاره شده است:

سطح حقوق بر حسب سال های کاری در مالتا

جذابیت تحصیل رشته شهرسازی در مالتا

یکی از جذابیت های تحصیلی در مالتا به کوتاه بودن دوره تحصیلی باز می گردد. اکثر دوره های لیسانس به مدت 3 سال اجرا می شوند، در حالی که اکثر دوره های کارشناسی ارشد ممکن است در 2 سال تکمیل شوند. به منظور به حداکثر رساندن بازده دوره، برخی از دوره ها هر دو سال یک بار برگزار می شود. مدارک تحصیلی در موضوعاتی مانند هنر، علم و فناوری، علوم بهداشتی، اقتصاد، مدیریت، آموزش، مهندسی، حقوق و موارد دیگر اعطا می شود. دانشجویان در برنامه های تحصیلی تمام وقت یا پاره وقت ثبت نام می کنند. آموزش حرفه ای نیز موجود است. موسسات مختلف به دانشجویان تمام وقت یا پاره وقت که دارای شغل هستند و نیاز به آموزش تخصصی دارند آموزش می دهند.

از سوی دیگر مالتا بهشتی برای علاقه مندان به ورزش و فضای باز است و طیف فوق‌ العاده گسترده‌ ای از فعالیت ‌ها را برای افرادی که از فعال بودن، مسافرت کردن و فشار آوردن به خود لذت می‌ برند، ارائه می‌کند. در اوقات فراغت خود، هر یک از فعالیت های آدرنالین بالا را امتحان کنید: پیاده روی، ورزش های آبی، صخره نوردی، غواصی، فلای بورد و غیره. علاوه بر این مالتا یکی از امن ترین کشورهای جهان است. در حالی که مناطق توریستی‌ تر مالتا جیب‌ برها و منفعت طلبان را به خود جذب می ‌کنند (دقیقاً مانند هر مقصد گردشگری روی زمین)، مالت عمدتاً عاری از جرم است و به عنوان یکی از امن‌ ترین مقاصد در تمام اروپا شناخته می‌ شود.

در شکل زیر، به سایر جذابیت های تحصیل در مالتا اشاره شده است:

جذابیت های تحصیل در مالتابا توجه به مطالب طرح شده ، علاقه مندان به اخذ اقامت مالتا از طریق تحصیل در رشته شهرسازی در مالتا می توانند با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *