مهاجرت تحصیلی لیختن اشتاین

رشته شهرسازی در لیختن اشتاین

رشته شهرسازی در لیختن اشتاین

از میان فرصت های گوناگون اقامتی برای کسب مجوز زندگی لیختن اشتاین، تحصیل و رشته شهرسازی در لیختن اشتاین از گزینه های پیش روی مهاجران است. لیختن اشتاین، با نام رسمی شاهزاده لیختن اشتاین، یک کشور کوهستانی دوگانه محصور در خشکی در اروپای مرکزی است که از غرب و جنوب با سوئیس و از شرق و شمال با اتریش همسایه است و علیرغم منابع طبیعی محدودی که دارد، یک اقتصاد تجاری آزاد و پررونق و بسیار صنعتی را توسعه داده است و دارای بخش خدمات مالی و همچنین استاندارد زندگی است که با مناطق شهری همسایگان بزرگ اروپایی لیختن اشتاین قابل مقایسه است. این کشور کوچک تنها یکی از دو کشور کاملا محصور در خشکی و ششمین کشور مستقل کوچک جهان از نظر مساحت است. متقاضیان می توانند با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آگاهی از نحوه مهاجرت به لیختن اشتاین در تماس باشند.

ویزا و بازار شغلی رشته شهرسازی لیختن اشتاین

دانشجویانی که نه شهروند اتحادیه اروپا هستند و نه شهروندان یک کشور منطقه اقتصادی اروپا، معمولاً برای تحصیل در لیختن اشتاین به ویزا نیاز دارند. در حالی که دانشجویان بین المللی معمولاً برای اقامت بیش از 90 روز و حضور در مدرسه در لیختن اشتاین به ویزای تحصیلی نیاز دارند، شهروندان این کشور در صورت انتخاب برای تحصیل در خارج از کشور در هر کشور اروپایی، نیازی به ویزای تحصیلی ندارند. این به دلیل گسترش برنامه “مشاوران تحصیل در خارج از کشور در اروپا است. اما در مورد باز شغلی رشته شهرسازی در لیختن اشتاین باید گفت که هدف دانشگاه های لیختن اشتاین کسب دانش از طریق تحقیق و مشارکت در بحث ها به عنوان بخشی از جامعه علمی است. دستاوردهای تحقیقاتی شناخته شده بین المللی در این کشور بسیار ارزشمند است.

تحقیقات در مناطق متمرکز تعیین شده با درجه بالایی از ارتباط برای کشور و منطقه انجام می شود. برای ارتقای کیفیت، یک چارچوب پژوهش پسند ایجاد شده است که محققان را به چالش می کشد تا برای برتری تلاش کنند. خدمات شغلی باعث ارتقای شبکه و توسعه جامعه بین دانشجویان و کارفرمایان بالقوه می شود. برنامه های آموزشی و آموزشی برای کمک به شما برای آماده شدن برای کار در لیختن اشتاین یا سایر کشورهای اروپایی. لیختن اشتاین یکی از جذاب ترین بازارهای کار در مرکز اروپا را برای دانشجویان و فارغ التحصیلان فراهم می کند. لیختن اشتاین نرخ بالای عملکرد تجاری را نشان می دهد و شرکت های جهانی، سازمان های خدمات مالی و بخش عمومی در لیختن اشتاین و منطقه اطراف آن همیشه به دنبال متخصصان واجد شرایط هستند.

مزیت تحصیل رشته شهرسازی در لیختن اشتاین

مزیت تحصیل رشته شهرسازی در لیختن اشتاین

لیختن اشتاین از 100 % نرخ سواد بزرگسالان برخوردار است. هزینه های تحصیل در لیختن اشتاین مشابه بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر است. هزینه ها بسته به مدرسه و برنامه ای که دانش آموزان در آن ثبت نام می کنند و همچنین اینکه دانش آموز شهروند لیختن اشتاین یا دانشجوی بین المللی در حال تحصیل در خارج از کشور باشد کمی متفاوت است. اما مانند بسیاری از کشورهای اروپایی دیگر، لیختن اشتاین نرخ های شهریه معقولی را ارائه می دهد که معمولاً حدود 5132 $ (دلار) در هر سال تحصیلی است. دانشجویانی که مایل به تحصیل در خارج از کشور در لیختن اشتاین هستند باید هزینه های اقامت خود را اضافه کنند، اما خوابگاه های دانشگاهی به طور گسترده در دسترس و ارزان برای دانشجویان هستند. دانشگاه لیختن اشتاین برنامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا را در رشته های معماری ارائه می دهد.

برنامه های کارشناسی موجود عبارتند از لیسانس علوم در معماری و برنامه های کارشناسی ارشد موجود شامل کارشناسی ارشد در معماری و دکترای فلسفه در معماری و برنامه ریزی شهری است. جذابیت دیگر تحصیل در لیختن استاین به استاندارد بالای زندگی و مناظر زیبا و ارزش آموزشی آن باز می گردد. از سوی دیگر این کشور به عنوان مکانی برای مطالعات ارزشمند است و نرخ پایین بیکاری لیختن اشتاین همچنین ممکن است فارغ التحصیلانی را که قبلاً توسط جذابیت این کشور کوچک جذب شده بود، متقاعد کند که شهروند شوند و مشاغل جدید خود را آغاز کنند. علاوه بر این دانشجویان این فرصت را دارند که در حین تحصیل در لیختن اشتاین، یک یا دو ترم در خارج از کشور تحصیل کنند و به عنوان بخشی از برنامه اراسموس، دوره های کارآموزی حرفه ای را در منطقه اقتصادی اروپا بگذرانند.

در شکل زیر سایر مزیت های تحصیل در لیختن اشتاین اشاره شده است:

مزیت های تحصیل در لیختن اشتاین

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در لیختن اشتاین

فردی که به عنوان مهندس عمران در لیختن اشتاین کار می کند معمولاً حدود 5140CHF (لیختن اشتاین) در ماه درآمد دارد، اما حقوق مهندس عمران بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. با این حال حقوق مهندسان عمران در لیختن اشتاین از 2520CHF (لیختن اشتاین) در ماه (حداقل حقوق) تا 8020CHF (لیختن اشتاین) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. اما متوسط حقوق ​​​​5250CHF (فرانک سوئیس) در ماه است و نیمی از افراد کمتر از 5250CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 5250CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند. از سوی دیگر 25 % از مهندسان عمران کمتر از 3490CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند در حالی که 75 % آنها بیش از 3490CHF (فرانک سوئیس) درآمد دارند. تمامی این حقوق ها بر حسب سال های کاری و نوع مدرک مشخص می شود.

به عنوان مثال یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 2990CHF (فرانک سوئیس) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 3840CHF (فرانک سوئیس) در ماه درآمد داشته باشد. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، حقوقی معادل 5300CHF (فرانک سوئیس) در ماه دریافت می کند. متغیر اثرگذار دیگر نوع مدرک است که وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 3730CHF (فرانک سوئیس) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 5990CHF (فرانک سوئیس) در ماه حقوق دریافت می کند که 60 % بیشتر از فردی که مدرک لیسانس دارد.در جدول زیر میزان حقوق بر حسب مدرک تفکیک شده است.

در نمودار زیر سایر مقادیر حقوق ماهانه بر حسب تجربه کاری اشاره شده است:

سطح درآمد بر حسب سال های کاری در لیختن اشتاینبا توجه به اطلاعات اشاره شده، علاقه مندان تحصیل در لیختن اشتاین می توانند برای اطلاع از شرایط اعزام دانشجو به لیختن اشتاین از متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت کمک بگیرند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *