مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته شهرسازی در سنگاپور

رشته شهرسازی در سنگاپور

انتخاب رشته شهرسازی در سنگاپور یکی از مسیرهای مهاجرت تحصیلی برای کسانی است که می خواهند وارد این کشور توسعه یافته شوند. سنگاپور یک سیستم آموزشی پیشرفته با امکانات پیشرفته ارائه می دهد. استاندارد آموزش در همه سطوح عالی است که از سطح ابتدایی شروع می شود. به غیر از مدارس دولتی، سنگاپور بیش از 30 مدرسه بین المللی دارد که از سیستم آموزشی خارجی برای کودکان مهاجران تبعیت می کنند. 5 دانشگاه مستقل سنگاپور در سطح جهانی رتبه بندی خوبی دارند و سایر موسسات آموزش عالی خصوصی توسط شورای آموزش خصوصی (CPE) تنظیم می شوند.. متقاضیان علاقه مند مهاجرت به سنگاپور جهت اطلاع از شرایط مهاجرت تحصیلی به این کشور می توانند از دانش و راهنمایی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای اتخاذ تصمیمی بهتر استفاده نمایند.

آینده شغلی رشته شهرسازی در سنگاپور

اکثر فارغ التحصیلان مهندسی عمران معمولاً کار خود را با صنعت ساخت و ساز یا سازه شروع می کنند، جایی که از آنها در طرح های فارغ التحصیل استقبال می شود. بسته به اندازه شرکت، ممکن است از شما خواسته شود زودتر یا دیرتر یک تخصص را انتخاب کنید. کارفرمایان بزرگتر تمایل دارند فارغ التحصیلان را مستقیماً در یک بخش تخصصی استخدام کنند. در مقابل، شرکت‌ های کوچک‌ تر به ندرت بیش از 2 تا 3 تخصص فعالیت می ‌کنند و انتظار می ‌رود مهندسان فارغ‌ التحصیل در همه آن‌ها مشارکت داشته باشند. آینده برای مهندسین عمران فارغ التحصیل در سنگاپور روشن به نظر می رسد، به ویژه با ساخت خطوط جدید MRT و مسکن BTO . از سوی دیگر مهندسی شهرسازی و عمران، متقاضیان را را فقط به مراکز خرید، خانه ها و جاده ها محدود نمی کند و در صنایع مختلفی مهندسان عمران مورد تقاضا هستند.

به عنوان مثال فرودگاه‌ها که ممکن است سالها آماده ‌سازی آنها طول بکشد و محدوده شغلی معمولی آن شامل اصلاح و بهبود امکانات موجود، مانند باند فرودگاه و تاکسی ‌وی، تعمیر و نگهداری و آشیانه های بار و ساختمان های ترمینال است. از سوی دیگر پل ها فرصت های شغلی بزرگی اند. مهندسان در این زمینه معمولاً در تیم های چند رشته ای کار می کنند. به عنوان مثال، متخصصان سازه، طرح ‌های روبنا را آماده می‌ کنند، در حالی که متخصصان ژئوتکنیک روی پایه‌ ها کار خواهند کرد. همچنین ممکن است مهندسان عمران دعوت شوند تا با کارشناسان خدمات ساختمانی برای طراحی و تولید سازه های بادوام که با مقررات زیست محیطی مطابقت دارند همکاری کنند. علاوه بر این مهندسان دریایی به سنگاپور کمک کرده اند تا مناطق ساحلی شهری خود را توسعه دهد تا در برابر افزایش سطح دریا و فرسایش مقاومت کند.

آینده شغلی رشته شهرسازی در سنگاپور

دلایل جذابیت تحصیل در سنگاپور

ارزان بودن تحصیل اولین نکته ای است که می تواند دلیلی برای اقدام مهاجرت تحصیلی به سنگاپور باشد، چراکه هزینه های انجام شده در این کشور را در مقایسه با مقاصد اصلی مانند ایالات متحده آمریکا، انگلستان، کانادا یا استرالیا بسیار کمتر است. اگر عاقلانه هزینه ‌های خود را برنامه ‌ریزی کنید، می ‌توانید هزینه ‌های خود را متعادل کنید (مثلاً از حمل و نقل عمومی استفاده کنید که در آنجا بسیار گسترده و مقرون به صرفه است). جذابیت دیگر، رسمی بودن انگلیسی در دانشگاه ها و عمومی بودن آن در جامعه است، چراکه زبان انگلیسی به طور گسترده صحبت می شود و اکثر سنگاپوری ها می توانند انگلیسی را بفهمند. حتی با وجود اینکه زبان ملی سنگاپور مالایی است، به لطف ماهیت چند نژادی سنگاپور، 4 زبان رسمی مالایی، ماندارین، تامیل و انگلیسی هستند. دانش آموزان هیچ مشکلی در برقراری ارتباط نخواهند داشت زیرا انگلیسی زبان اصلی تجارت و مدیریت است.

از سوی دیگر سنگاپور کشوری پاک و امن است و به لطف سیاست ‌های بسیار سخت‌گیرانه ضد زباله (در صورتی که برای اولین بار زباله‌ریزی کنید 1000SGD (دلار سنگاپور) جریمه و در صورت تکرار تخلف 5000SGD (دلار سنگاپور) جریمه لحاظ می گردد. کشوری پاک را به همگان عرضه می داردو علیرغم اینکه سنگاپور یک ایالت کاملاً شهری است، سبزترین شهر آسیا است و پوشش سبز آن از 36% در دهه هشتاد به 47% در سال افزایش یافته است. علاوه بر این نرخ جرم و جنایت پایین است، خیابان ها امن هستند، حتی اواخر شب. موضوع دیگر این است که شما به عنوان یک متقاضی زندگی در سنگاپور، در این کشور احساس بیگانگی نخواهید کرد زیرا در سنگاپور چهره های هندی و آسیایی زیادی خواهید دید. همچنین سنگاپور خانه بسیاری از دانشگاه های خارجی است و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی را به راه‌اندازی پردیس‌های خود در اینجا جذب کرده است.

در شکل زیر سایر دلایل جذابیت تحصیل در سنگاپور اشاره شده است:

جذابیت تحصیل در سنگاپور

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در سنگاپور

مهندسین عمران و شهرسازی شاغل در سنگاپور، معمولاً حدود 7520SGD (دلار سنگاپور) در ماه درآمد دارد. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است. حقوق مهندسان عمران بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. با این حال حقوق مهندسان عمران در سنگاپور از 4060SGD (دلار سنگاپور) در ماه (حداقل حقوق) تا 11400SGD (دلار سنگاپور) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است، اما حقوق متوسط ​​6920SGD (دلار سنگاپور) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 6920SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 6920SGD (دلار سنگاپور) درآمد دارند. از علل اصلی اثرگذار بر سطح حقوق، میزان سالهای کاری مهندسان است. به عنوان مثال یک مهندس عمران با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 4720SGD (دلار سنگاپور) در ماه می گیرد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین دو تا پنج سال، 5960SGD (دلار سنگاپور) در ماه دریافت کند. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 7860SGD (دلار سنگاپور) در ماه به دست می آورد. علاوه بر این، مهندس عمران (هایی) که تخصص آنها بین 10 تا 15 سال است، حقوقی معادل 9240SGD (دلار سنگاپور) در ماه دریافت می کنند. اگر سطح تجربه بین 15 تا 20 سال باشد، دستمزد مورد انتظار 10200SGD (دلار سنگاپور) در ماه است. در نهایت، کارمندان با بیش از 20 سال تجربه حرفه ای حقوقی معادل 10900SGD (دلار سنگاپور) در ماه دریافت می کنند.

در جدول زیر میزان حقوق ماهانه مهندسین شهرساز در سنگاپور بر حسب مدرک تفکیک شده است:

نوع مدرکمیانگین حقوق به دلار سنگاپور
کارشناسی6110SGD
کارشناسی ارشد9320SGD

متقاضیان ورود به رشته شهرسازی در سنگاپور، برای اقامت کشور سنگاپور از راه تحصیل با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *