مهاجرت تحصیلی دانمارک

رشته شهرسازی در دانمارک

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در دانمارک

با انتخاب دانمارک به عنوان مقصد مهاجرت تحصیلی و با تحصیل رشته شهرسازی در دانمارک می توانید به کشور شادی ها پا بگذارید. همه می دانند که دانمارک شادترین کشور جهان است و بدون شک احساس شادی مسری است. علاوه بر شاد بودن، در دانمارک، شما همچنین این شانس را دارید که تحصیلات با کیفیت را در محیطی دوستانه، ایمن و مبتنی بر نوآوری دنبال کنید. در نهایت باید گفت که اگر به عنوان یک متقاضی در دانمارک در خارج از کشور تحصیل می کنید، تجربه ای سرگرم کننده و غنی خواهید داشت که به شما کمک می کند پایه ای عالی برای آینده شغلی خود به دست آورید. جهت بهره مندی از راهنمایی مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای آغاز فرآیند مهاجرت به دانمارک، با کارشناسان موسسه در تماس باشید.

اطلاعاتی پیرامون تحصیل رشته شهرسازی در دانمارک

سیستم آموزش عالی در دانمارک بسته به تخصص متقاضیان و تمرکز بر روی تحقیقات یا مهارت های عملی به چند نوع دانشگاه تقسیم می شود که از سویی شامل دانشگاه‌های سنتی است. کالج های دانشگاهی که این مدارس برنامه های کارشناسی حرفه ای را در زمینه هایی مانند تربیت معلم، مهندسی، تجارت، پرستاری یا مددکاری اجتماعی ارائه می دهند. برنامه‌های تحصیلی شامل کارگاه‌های مختلف و موقعیت‌های کاری، از جمله در خارج از کشور است. موسسات آموزش عالی هنری نوع دیگری از سیستم تحصیلی است که مدارس تخصصی که می توانید در آن ها مدرک هنر، موسیقی، معماری یا طراحی را دنبال کنید. اما در کل آموزش عالی دانمارک، برتری آکادمیک سنتی را با آموزش های نوآورانه ترکیب می کند که به شما امکان می دهد فکر کنید، آزمایش کنید و در راه رسیدن به ایده های جدید و دانش بیشتر همکاری کنید.

با ترکیب سخنرانی ‌ها و آموزش‌ های سنتی با روش‌ های آموزشی مبتنی بر پروژه، مطالعات شما در دانمارک به شما کمک می‌کند تا یک رویکرد خلاقانه و مشارکتی برای به کارگیری دانش جدید و حل چالش‌های پیچیده زندگی واقعی ایجاد کنید. دانشگاه ها، کالج ها و آکادمی ها در دانمارک پیشرفته هستند. محیط آموزشی دوستانه و آرام با دانشجویان و معلمان است که به طور آشکار در طول کلاس و سخنرانی بحث می کنند. اما هر رشته ای را که برای تحصیل در دانمارک انتخاب کنید، می توانید انتظار کیفیت برجسته و استانداردهای آکادمیک شناخته شده در سراسر جهان را داشته باشید. شما می توانید از میان طیف وسیعی از برنامه های تدریس شده به زبان انگلیسی، از علوم طبیعی و مهندسی گرفته تا معماری و طراحی، انتخاب کنید.

در شکل زیر به دانشگاه های دانمارک اشاره شده است:

دانشگاه های شهرسازی در دانمارک

دلایل جذابیت تحصیل در دانمارک

اولین نکته در مورد دانمارک، دانشگاه های دارای رتبه برتر است. دانشگاه کپنهاگ در بین مدارس همکار خود در دانمارک رتبه بالایی دارد. این دارای نرخ مبادله دانشجویی بین المللی بالا با تعداد بی شماری از دوره ها است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. همچنین یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی و آموزشی در کشورهای شمال اروپا است. دانشگاه جنوب دانمارک نیز برنامه های رقابتی تحصیل در خارج از کشور را برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. روند درخواست آن ساده است و ایده های اقامتی را برای دانشجویانی که از خارج از کشور به دانمارک مهاجرت می کنند ارائه می دهد. این دانشگاه از دانشجویان تبادلی استقبال می کند و تعدادی دوره به زبان انگلیسی ارائه می دهد. نکته دیگر وجود کمک هزینه تحصیلی است که دانشگاه کپنهاگ برای کسانی که از چین، مصر، ژاپن و روسیه سفر می کنند.

بورسیه های دولتی ارائه می دهد. همچنین بورسیه های دیگری را بر اساس مطالعات و منشاء ارائه می دهد. اگرچه همه بورسیه ‌ها برای دانشجویان بین‌ المللی در دسترس نیستند. با این حال، راه های دیگری برای دریافت بورسیه تحصیلی وجود دارد که منحصر به شما و اهداف شما هستند. موضوع دیگر زندگی اجتماعی و سنت های منحصر به فرد در دانمارک است. دانشجویان دانمارکی در تعاملات اجتماعی بیشتری پیرامون تحصیل خود درگیر هستند. در آغاز سال، دانشجویان در گروه‌ های مطالعه قرار می‌ گیرند که هر هفته برای بحث در مورد خواندن و کار کلاسی گرد هم می‌ آیند. هزینه های زندگی در شهرهای کوچکتر به حدود 700€ تا 900€ (یورو) در ماه می رسد. در مناطق بزرگتر، مانند کپنهاگ، هزینه های زندگی می تواند تا 1200€ (یورو) در ماه برسد.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در دانمارک

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در دانمارک

فردی که به عنوان مهندس عمران در دانمارک کار می کند معمولاً حدود 38500DKK (کرون دانمارک) در ماه درآمد دارد. حقوق مهندسان عمران در دانمارک از 20400DKK (کرون دانمارک) در ماه (حداقل حقوق) تا 58600DKK (کرون دانمارک) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است، اما متوسط حقوق ​​36200DKK (کرون دانمارک) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 36200DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 36200 DKK درآمد دارند. در سوی دیگر 25% از مهندسان عمران و شهرسازی کمتر از 25500DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 25500DKK (کرون دانمارک) درآمد دارند.

از معیارهای اثرگذار به حقوق مهندسین شهرسازی، یکی از موارد، سالهای کاری است که بر این مبنا باید گفت که مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 23500DKK (کرون دانمارک) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 28800DKK (کرون دانمارک) در ماه درآمد داشته باشد که 23% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 40800DKK (کرون دانمارک) در ماه دریافت می کند که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در جدول زیر میزان حقوق بر حسب مدرک در دانمارک تفکیک شده است:

نوع مدرکحقوق به کرون دانمارک در ماه
کارشناسی26500DKK
 کارشناسی ارشد51300DKK

علاقه مندان به زندگی از طریق مهاجرت تحصیلی به دانمارک برای دانستن روش های مهاجرت به دانمارک در گفتگو با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند اطلاعات جزئی تری کسب نمایند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *