مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته شهرسازی در ایسلند

رشته شهرسازی در ایسلند

ایسلند ممکن است کوچک و کم جمعیت باشد، اما کشوری با حجم عظیمی از شگفتی ها است که می توان با رشته شهرسازی در ایسلند به این کشور مهاجرت کرد. ایسلند کشوری با جذابیت های فراوان بستری است، کشوری با سواحل ماسه‌ ای سیاه، صخره ‌های خیره‌ کننده، یخچال ‌های طبیعی و آبدره ‌های سفید که آن را به کشوری جذاب نه فقط برای توریست ها بلکه برای علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی تبدیل کرده است. برای همین جای تعجب نیست که این کشور جزیره ‌ای شمال اروپا همچنان در فهرست‌ های بهترین مقصد از مکان ‌هایی مانند مجله مسافرتی National Geographic و Lonely Planet رتبه‌ های برتر را کسب می ‌کند. از سوی دیگر ایسلند خانه یک سیستم آموزش عالی مشهور بین المللی است. مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه در میان گذاری تجارب خود در زمینه مهاجرت به ایسلند هستند.

دلایل تحصیل در ایسلند

از اصلی ترین نکات راجع زندگی در ایلسند این است که این کشور به عنوان مقصد فرهنگی فوق العاده باز شناخته می شود. در واقع شما به عنوان متقاضی شما به کالج نمی روید تا ذهن خود را روی چیزهای جدید ببندید. اگر واقعاً به دنبال گسترش افق های خود هستید، جایی بهتر از ایسلند وجود ندارد، به لطف تعهد فراگیر به برابری جنسیتی، تحمل جنسی و مذهبی و قوانین مترقی. در واقع، ایسلند اخیراً پس از نروژ، سوئد و سوئیس جایگاه چهارم را در شاخص پیشرفت اجتماعی کسب کرده است. کسب این عنوان به خاطر حمایت از حقوق شخصی، انتخاب، بردباری، آزادی و دسترسی به آموزش عالی، و همچنین موقعیت آن به عنوان یکی از صلح آمیزترین مکان های جهان است. از سوی دیگر ایسلند دارای تاریخچه غنی و پویا است و بسیار بیشتر از غارتگران قرون وسطایی آن است.

از سوی دیگر ایسلندی ‌های مغرور میراث خود را با انبوهی از جشنواره‌های محلی و ملی جشن می‌گیرند، به این معنی که فرصت‌ های زیادی برای پیوستن به سرگرمی‌ ها در اختیار خواهید داشت و در عین حال درباره گذشته جذاب ایسلند اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد. نکته مهم دیگر این است که به دلیل ادغام فرهنگ های شمال اروپا، اروپا و آمریکای شمالی، اکثر ایسلندی ها حداقل به دو زبان، از جمله انگلیسی و ایسلندی، روان صحبت می کنند. ریکیاویک به عنوان یک مکان تحصیلی بین المللی محبوب شناخته می شود، و بیش از 5٪ از کل دانشجویان بین المللی هستند. دانشگاه ریکیاویک در قلب پایتخت واقع شده است و برنامه های متنوعی را ارائه می دهد که به طور کامل به زبان انگلیسی تدریس می شوند.

در شکل زیر به سایر جذابیت های ایسلند برای تحصیل اشاره شده است.

جذابیت های ایسلند برای تحصیل

مدارک اخذ ویزا در رشته شهرسازی در ایسلند

مدارکی که برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا در زمینه تحصیل در ایسلند نیاز است، عبارتند از: فرم تکمیل شده برای درخواست اجازه اقامت، نام، نشانی، اطلاعات پاسپورت، نام همسر یا شریک زندگی و فرزندان، نام پدر و مادر، مهارت های زبانی و سطح تحصیلی، جزئیات برنامه متقاضی در ایسلند، جزئیات سابقه کیفری، کپی بیو صفحه پاسپورت، عکس هایی به اندازه پاسپورت، برای پیوست کردن به فرم درخواست خود به یک عکس رنگی 35 در 45 میلی متری (حداقل 600 نقطه در اینچ، دو قطعه) نیاز دارید. در مورد عکس پاسپورت، شرایط دیگری نیز باید رعایت شود که عبارتند از:

  • در 6 ماه گذشته گرفته شده است.
  • پس زمینه سفید
  • وضعیت سر صاف
  • چشم و گوش قابل مشاهده است
  • بدون لبخند (بیان خنثی)
  • پوشیدن سر جایز نیست مگر برای مقاصد مذهبی
  • ریش فقط در صورتی مجاز است که بخشی از ظاهر روزمره دانش آموز باشد.

از سوی دیگر دانشجو باید در یک برنامه تمام وقت حداقل 30 ECTS در هر ترم ثبت نام کند. در بیشتر موارد، متقاضی فقط زمانی می تواند این را دریافت کند که هزینه ثبت نام پرداخت شده باشد. موضوع دیگر اثبات حمایت مالی مطمئن است که در حال حاضر، اداره ایسلندی متقاضیان فردی را ملزم می کند که بودجه ای بالغ بر 1485 $ (دلار) در ماه داشته باشند. یک صورت‌ حساب بانکی مهر شده اصلی (با موجودی بانکی) ممکن است نشان دهنده چنین حمایتی از ویزای دانشجویی شما در ایسلند باشد. می تواند از بیش از یک حامی باشد. نکته مهم این است که ارز بانک باید در بانک مرکزی ایسلند ثبت شود. حامیانی که پرداخت‌ های حمایتی (بیکاری) دریافت می ‌کنند، ممکن است این موارد را نیز اثبات کنند. برای دریافت ویزای دانشجویی در ایسلند، این سابقه باید سابقه 5 سال گذشته دانشجو را پوشش دهد.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در ایسلند

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در ایسلند

مهندسان شهرسازی شاغل در ایسلند معمولاً حدود 591000ISK (کرون سوئد) در ماه درآمد دارند. حقوق مهندسان عمران در ایسلند از 272000ISK (کرون سوئد) در ماه (حداقل حقوق) تا 939000ISK (کرون سوئد) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​638000ISK (کرون سوئد) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 638000ISK (کرون سوئد) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 638000ISK (کرون سوئد) درآمد دارند. تغییرات این سطوح حقوقی به سالهای شاغل بودن مهندسان شهرسازی در ایسلند باز می گردد، چنانکه یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 309000ISK (کرون سوئد) در ماه درآمد دارد.

مهندسان شهرسازی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 412000ISK (کرون سوئد) در ماه درآمد دارند که 34 % بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. در سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، حقوقی معادل 609000ISK (کرون سوئد) به مهندسان داده می شود که 48 % بیشتر از فردی با دو تا پنج سال تجربه است. از سوی دیگر بر حسب مدرک باید گفت که وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 359000ISK (کرون سوئد) در ماه است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 692000ISK (کرون سوئد) در ماه حقوق دریافت می کند که 93 % بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

نمودار زیر بیانگر میزان حقوق پرداختی به مهندسان در ایلسند بر حسب تجربه کاری است:

سطح حقوق برحسب سال های کاری در ایسلند علاقه مندان تحصیل در رشته شهرسازی در ایسلند برای کسب اطلاعات جزئی تر درباه ایسلند در صورت تمایل می توانند در تماس با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت باشند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *