مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته شهرسازی در ایرلند

رشته شهرسازی در ایرلند

مهاجرت تحصیلی به ایرلند با انتخاب رشته شهرسازی در ایرلند بستر ورود به خانه 5 شرکت از 10 شرکت برتر فوربس است. قبل از تصمیم گیری برای تحصیل در خارج از کشور در ایرلند، نکات مهمی وجود دارد که باید بدانید. ایرلند کشوری بسیار امن، دوستانه و مهمان نواز است. در شاخص جهانی صلح، ایرلند در رتبه 12 جهان و در رتبه 22 در شاخص شادی جهانی قرار دارد. طبق گزارش OECD آموزش و پرورش، جوانان ایرلندی چهارمین استاندارد آموزشی در جهان را دارند. شاخص نوآوری بلومبرگ، ایرلند را به عنوان شانزدهمین کشور مبتکر در جهان رتبه بندی کرده است. علاقه مندانی که می خواهند وارد فرآیند مهاجرت تحصیلی به ایرلند شوند، از طریق گفتگو با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند به راحتی چالش ها را پشت سر بگذارند و در زمانی کوتاه مقدمات مهاجرت خود را فراهم کنند.

در باب رشته شهرسازی در ایرلند

اگر به عنوان متقاضی تحصیل قصد مهاجرت به ایرلند را دارید باید گفت که در شهر دوبلین پایتخت ایرلند ، احساس خوبی در خانه خواهید داشت، چراکه شهر دوبلین در صدر لیست Condé Nast از دوستانه ترین شهرهای اروپا قرار گرفت و بنابراین از استقبال گرم مطمئن خواهید شد. مرکز شهر جهان وطنی تمام امکانات یک شهر پایتخت اروپا را دارد و به راحتی با پای پیاده یا دوچرخه یا حمل و نقل عمومی می توان آن را جستجو کرد. دوبلین دروازه ای برای کاوش در راه اقیانوس اطلس وحشی ایرلند و شرق باستان ایرلند است. علاوه بر این در رتبه بندی کلی دانشگاه های جهانی QS UCD شماره یک در ایرلند برای اشتغال فارغ التحصیلان است و در دو سال متوالی، UCD همچنین توسط US News & World به عنوان دانشگاه شماره یک ایرلند انتخاب شده است.

علاوه بر این در ایرلند تعدادی بورسیه تحصیلی جهانی برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. آنها به صورت رقابتی بر اساس شایستگی تحصیلی اعطا می شوند و توسط کشور و یا بر اساس رشته ارائه می شوند. (دانشجویان باید قبل از اینکه بتوانند برای بورسیه تحصیلی درخواست کنند و شرایط و ضوابط کامل را اعمال کنند، یک پیشنهاد داشته باشند). در کنار ای موارد سرمایه گذاری دولت در تسهیلات کلاس جهانی بر اساس سنت طولانی تعالی دانشگاهی است. امروزه هفت دانشگاه، 14 موسسه فناوری و بسیاری دیگر از مراکز آموزشی و تحقیقاتی پیشرو در جهان وجود دارد که در امکانات پیشرفته ای در پردیس های زیبا واقع شده اند. تحقیقات ایرلندی در 18 زمینه تحقیقاتی در رتبه یک % برتر جهان قرار دارد و همه دانشگاه های این کشور در 3 % برتر در سراسر جهان قرار دارند و دانشجویان 160 کشور در ایرلند تحصیل می کنند.

در شکل زیر اطلاعات دیگری در زمینه تحصیل در ایرلند اشاره شده است:

اطلاعات دیگری در زمینه تحصیل در ایرلند

شرایط بیمه و کار دانشجویان رشته شهرسازی در ایرلند

طبق مقررات اتحادیه اروپا/EEA، دانشجویان سایر کشورهای عضو که در یک دوره تحصیلی شرکت می کنند، مشروط بر اینکه فرم E.109 را به همراه داشته باشند، حق دریافت خدمات رایگان بیمارستانی را دارند. برای اینکه واجد شرایط باشید، باید مدارکی را از کشور خود به مقامات بهداشتی ایرلند ارائه دهید که حق شما را تأیید می کند. بنابراین، باید قبل از سفر به ایرلند، برای انجام هر گونه شرایط ثبت نام و دریافت فرم های لازم، با اداره بهداشت در کشور خود تماس بگیرید. دانشجویان کشورهای غیر اتحادیه اروپا تحت پوشش هیچ گونه مراقبت پزشکی رایگان خارج از دانشگاه نیستند و بنابراین باید بیمه خصوصی خود را داشته باشند.

لطفاً توجه داشته باشید که برای تمام بستری‌ ها هزینه‌ های سنگینی دریافت می ‌شود و توصیه می‌ شود که بیمه درمانی کافی در نظر گرفته شود. دانشجویان غیر اتحادیه اروپا باید در هنگام ثبت نام در اداره ملی مهاجرت گاردا مدرکی مبنی بر بیمه درمانی جامع ارائه دهند. از سوی دیگر هنگام درخواست برای ویزای دانشجویی، داشتن گواهی بیمه درمانی نیز مورد نیاز است. اکیداً به دانشجویان توصیه می‌شود که بیمه مراقبت‌ های پزشکی خصوصی را ترتیب دهند، زیرا این امر انتخاب بیمارستان، پزشک و محل اقامت در بیمارستان را در صورت بیماری تضمین می‌ کند. در مورد کار باید گفت که دانشجویان بین المللی که در حال تحصیل تمام وقت حداقل 1 ساله هستند (در دوره ای که منجر به کسب مدرکی می شود که توسط وزارت آموزش و مهارت های ایرلند به رسمیت شناخته شود، برای کار در ایرلند نیازی به مجوز کار ندارند).

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در ایرلند

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در ایرلند

فردی که به عنوان مهندس در ایرلند کار می کند معمولاً حدود 37300€ (یورو) در سال درآمد دارد، اما حقوق مهندسان در ایرلند از 17100€ (یورو) در سال (حداقل حقوق) تا 59300 € (یورو) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. البته حقوق متوسط ​​40300€ (یورو) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس کار می کنند کمتر از 40300€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 40300€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از مهندسان کمتر از 25800€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 25800€ (یورو) درآمد دارند. آنچه در این میان بر میزان درآمدها اثرگذار است، سطح تجربه و مدرک تحصیلی است که بر اساس تجربه یک مهندس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 19500€ (یورو) در سال درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 26000€ (یورو) در سال درآمد داشته باشد که %34 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی 38400€ (یورو) در سال دارد. از نظر مدرک، وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس 22600€ (یورو) در سال است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 43700€ (یورو) در سال حقوق دریافت می کند که %93 بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است، حقوق می گیرد.

در نمودار زیر میزان درآمد ماهانه در ایرلند بر حسب تجربه کاری در رشته شهرسازی تفکیک شده است:

میزان درآمد ماهانه در ایرلند بر حسب تجربه کاریشما به عنوان یک متقاضی برای آشنایی با شرایط مهاجرت به ایرلند می توانید با مشاوران حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت گفتگو نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *