مهاجرت به کشور اکوادور

رشته شهرسازی در اکوادور

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در اکوادور

کشور کمتر شناخته شده اکوادور در سالهای اخیر به مقصد مهاجرت تبدیل شده و رشته شهرسازی در اکوادور می توانید آغازی برای سفر مهاجران باشد. اکوادور کشوری در آمریکای جنوبی است که با کلمبیا، پرو و اقیانوس آرام هم مرز است. این کشور همچنین شامل جزایر گالاپاگوس در اقیانوس آرام در غرب سرزمین اصلی است. اکوادور دارای مناطق گرمسیری و کوهستانی است و میزبان بلندترین آتشفشان فعال جهان است. نظام حکومتی جمهوری است. رئیس دولت و رئیس دولت رئیس جمهور است. اکوادور دارای یک سیستم اقتصادی مختلط است که شامل انواع آزادی خصوصی، همراه با برنامه ریزی متمرکز اقتصادی و مقررات دولتی است. اکوادور یکی از اعضای جامعه آند است. متقاضیانی که قصد اقامت در این کشور آمریکای لاتین را دارند می توانند از مشاوره های موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در جهت آغاز روند مهاجرت خود، بهره مند شوند.

شرایط ویزای تحصیل رشته شهرسازی در اکوادور

برای اقامت بیش از 90 روز، دانشجویانی که در اکوادور تحصیل می کنند به ویزای تحصیلی نیاز دارند. برای درخواست به مدارک مختلفی نیاز است که عبارتند زا: گذرنامه با اعتبار باقیمانده حداقل 6 ماه پس از تاریخ های سفر، گواهی پلیس با سابقه کیفری کشور محل سکونت او، گواهی پزشکی، بلیط رفت و برگش، دو قطعه عکس در اندازه پاسپورت، فرم درخواست، گواهی ثبت نام دوره در یک موسسه آموزشی در اکوادور.، گواهی تمکن مالی همراه با نامه ای مبنی بر اینکه بانک قصد دارد 10% آن مبلغ را در ماه به دانشجو واریز کند. علاوه بر این موارد، نامه پذیرش باید ارائه شود که نشان دهد به متقاضی محل تحصیل تمام وقت در یک موسسه آموزشی معتبر پیشنهاد شده است. همچنین نامزدها باید بتوانند شواهدی مبنی بر وجود بودجه کافی برای حمایت از خود در کشور نشان دهند.

 

موضوع دیگر این است که باید نشان داده شود که هزینه دوره به طور کامل پرداخت شده است و بیمه درمانی خصوصی باید ترتیب داده شود و مدارک مستند آن ارائه شود. از سوی دیگر همه مهاجران در اکوادور باید به قوانین، دستورالعمل ها و تشریفات ملی مهاجرت احترام بگذارند و به آنها پایبند باشند مطالعه باید فقط از موسسات آموزشی تایید شده و دارای مجوز انجام شود. در صورت عدم ارسال به موقع تمامی مدارک، سفارت از شما می خواهد که تاریخ دیگری را برای قرار ملاقات خود رزرو کنید، بنابراین برای جلوگیری از تاخیر لطفا تمامی مدارک را به طور کامل ارائه دهید. از آنجایی که پروسه ویزا می تواند تا 3 ماه طول بکشد، توصیه می شود که متقاضیان زمان کافی برای آن محاسبه کنند. موضوع دیگر شرایط عکس پاسپورت اکوادور است که نیاز به رعایت اصول مختلفی دارد.

در شکل زیر به اصولی که در مورد عکس پاسپورت اکوادور باید رعایت شود، اشاره شده است:

اصول عکس پاسپورت برای ویزای اکوادور

مزیت های تحصیل در اکوادور

لهجه ملایم و واضح اسپانیایی اکوادوری، کیتو و جزایر گالاپاگوس را به بهترین مکان برای تمرین اسپانیایی تبدیل کرده است. چه قبلاً هرگز اسپانیایی صحبت نکرده باشید یا عملاً مسلط باشید، برنامه های تحصیلی در خارج از کشور اسپانیایی در اکوادور برای همه ارائه می دهد. نکته دیگر بحث فراغت های در کنار تحصیل است. سفرهای صحرایی عالی و ماجراجویی در فضای باز برای همگی در درسترس است. تصور کنید یک آخر هفته در کوه های آند پیاده روی کنید و آخر هفته دیگر در جزایر گالاپاگوس غواصی کنید. تحصیل در خارج از کشور در اکوادور اینگونه است. مزیت دیگر این است که اکوادور از دلار آمریکا استفاده می کند و این امتیاز درک هزینه‌ ها، بودجه و تبدیل پول را آسان ‌تر می‌کند، زیرا نیازی به تبدیل پول نیست.

 

علاوه بر این کلاس هایی که در اکوادور می گذرانید منعکس کننده اتفاقاتی است که در حال حاضر در این کشور می گذرد. شما فقط از سیاست استفاده نمی کنید، بلکه سیاست آمریکای لاتین را می گیرید. موضوع دیگر این است که هزینه زندگی در اکوادور به طرز شگفت آوری پایین است. حتی در شهرها، یافتن آپارتمان برای اجاره با قیمت حدود 100$ (دلار) در ماه، نسبتاً آسان است. غذا در بازارها ارزان و به راحتی در دسترس است و حتی آب و برق، قبوض آب و تلفن نیز ارزان است و اکوادوری ها از دلار آمریکا به عنوان ارز رسمی خود به همراه سکه های اکتاوو اکوادور استفاده می کنند، بنابراین لازم نیست نگران نوسانات نرخ ارز باشید. علاوه بر این در حالی که شهروندان اکوادور به طور کلی تحت پوشش سیستم بهداشت عمومی هستند، بیمه درمانی با قیمت مناسب برای دانشجویان در اکوادور در دسترس است.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در اکوادور

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در اکوادور

فردی که به عنوان مهندس عمران در اکوادور کار می کند معمولاً حدود 1200$ (دلار) در ماه درآمد دارد، اما علی رغم این میزان، حقوق مهندسان عمران در اکوادور از 550$ (دلار) در ماه تا 1910$ (دلار) در ماه متغیر است. با این حال میانگین حقوق 1300$ (دلار) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 1300$ (دلار) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 1300$ (دلار) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از مهندسان عمران کمتر از 830$ (دلار) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 830$ (دلار) درآمد دارند.

از متغیرهای اثرگذار بر همه این مبالغ حقوقی سطح تجربه است که بر این اساس یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 630$ (دلار) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 84$ (دلار) در ماه درآمد کسب کند. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 1240$ (دلار) در ماه دریافت می کند که 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه است. علاوه بر سطح تجربه، مدرک تحصیلی نیز اثرگذار است که بر این اساس وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 730$ (دلار) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 1410$ (دلار) در ماه حقوق می گیرد.

نمودار زیر سایر سطوح حقوق مهندسین شهرساز را به صورت ماهانه در اکوادور نشان می دهد:

سطح حقوق برحسب سالهای کاری در اکوادور به دلارمشاوران حاضر در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا علاوه بر توضیح پیرامون رشته شهرسازی در اکوادور، درباره مشکلات زندگی در اکوادور اطلاعات تکمیلی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *