مهاجرت تحصیلی اوکراین

رشته شهرسازی در اوکراین

رشته شهرسازی در اوکراین

در اوکراین برخورد دوستانه اساتید و همسالانتان را احساس می کنید و رشته شهرسازی در اوکراین فراهم کننده حضور در جو صمیمت ها است. زندگی دانشجویی در اوکراین با سایر کشورهای اروپایی تفاوت چندانی ندارد. دانش‌آموزان مطالعه می‌ کنند، با افراد جدید ملاقات می‌ کنند، معاشرت می ‌کنند، چیزهای جدید یاد می‌گیرند، به دور اروپا سفر می ‌کنند و غیره. بیشتر دانشجویان در محوطه دانشگاه زندگی می‌ کنند (برخی آپارتمان ‌های اجاره‌ ای). هزینه هاستل معمولا از 50$ (دلار) در ماه بیشتر نمی شود. پردیس ها دارای تمامی امکانات برای اقامت ایمن و راحت هستند: کتابخانه ها، بیمارستان ها، سالن های ورزشی، سالن های کنفرانس و کنسرت، آزمایشگاه ها و سایر امکانات آموزشی، امنیت و غیره. دانشجویانی که مایل به ادامه زندگی در اوکراین هستند، می توانند از تجارب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط با مهاجرت تحصیلی استفاده کنند.

اطلاعاتی پیرامون تحصیل در اوکراین

از سال 2005 اوکراین عضو کامل منطقه آموزش عالی اروپا است. برنامه های تحصیلی در موسسات آموزش عالی اوکراین بر اساس الزامات فرآیند بولونیا طراحی شده است. برای همه فارغ التحصیلان، ضمیمه دیپلم صادر می شود که به رسمیت شناختن مدارک اوکراینی در اتحادیه اروپا اجازه می دهد. سطح اول آموزش عالی معادل 4 سال تحصیل رسمی است و به مدرک لیسانس منتهی می شود. در اوکراین، دریافت مدرک دوره کوتاه – “لیسانس جونیور” – حداکثر در مدت 2 سال امکان پذیر است. بر اساس درجه اول، کارشناسی ارشد را می توان پس از یک دوره تحصیلی بیشتر تا 2 سال دریافت کرد. دوره های دکترا معمولاً 4 سال طول می کشد. اوکراین از سیستم انتقال و انباشت اعتبار اروپا استفاده می کند، بنابراین 1 سال تحصیلی تحصیل تمام وقت معادل 60 واحد ECTS است.

در میان پنج بعد U-Multirank، مؤسسات آموزش عالی اوکراینی که در U-Multirank شرکت می‌کنند، در زمینه آموزش و یادگیری و تعامل منطقه‌ای قوی‌ترین عملکرد را دارند. هزینه های تحصیل بسته به موضوع، زبان و (سطح) برنامه تحصیلی بسیار متفاوت است. برنامه های لیسانس معمولاً نسبت به برنامه های کارشناسی ارشد و انگلیسی هزینه کمتری دارند. محدوده استاندارد شهریه در دوره های لیسانس پزشکی بین 1700$ تا 4000$ (دلار) است، در حالی که برنامه های کارشناسی ارشد به طور متوسط ​​4400$ (دلار) در هر سال تحصیلی است. برنامه های زبان انگلیسی گران تر هستند. دوره های مهندسی و برنامه های علوم بین 1800$ تا 5000$ (دلار) آمریکا هستند. گاهی اوقات دوره های زبان/آمادگی لازم است، هزینه ها در دانشگاه ها و شهرها بین 1300$ تا 2100$ (دلار) متفاوت است.

در باب ویزای تحصیل رشته شهرسازی در اوکراین

در باب ویزای تحصیل رشته شهرسازی در اوکراین

متقاضیان گرامی، لطفاً در صورت نیاز به اطلاعات عمومی در مورد سیستم آموزشی اوکراین، برای بررسی لیست موسسات آموزش عالی در اوکراین، به شرکت دولتی “مرکز دولتی آموزش بین المللی اوکراین” وزارت آموزش و علوم اوکراین مراجعه کنند. توصیه می شود که یک دانشجوی آینده نگر شخصاً در مورد اوکراین، سنت ها و سبک زندگی آن، شهری که قرار است در آن بماند، مدرسه و دوره تحصیلی خود تحقیقات اساسی انجام دهد. برای درخواست ویزای دانشجویی، دانشجوی آینده نگر باید یک اصل دعوت نامه معتبر برای یک دانشگاه خاص را دریافت کند. بر اساس دستورالعمل سازماندهی استخدام و آموزش (کارآموزی) خارجی ها و افراد بدون تابعیت، که با فرمان وزارت آموزش و پرورش و علوم اوکراین به تصویب رسیده است، هیچ محدودیت زمانی برای درخواست ویزای تحصیلی وجود ندارد. با این حال شرایط عمومی جهت اخذ ویزا عبارت است از:

  • فرم های درخواست ویزا باید فقط به صورت آنلاین پر شود.
  • تمام درخواست های ویزا فقط از طریق مرکز درخواست ویزای (آبوجا) به سفارت ارسال می شود.
  • رزرو وقت قبلی برای ارسال درخواست ویزا به مرکز درخواست ویزا VFS الزامی است.
  • مسیر متقاضیان ویزا از طریق مصاحبه ویزا در سفارت در همان روز پس از ارائه درخواست ویزا به مرکز ویزا.

متقاضیان ویزای دانشجویی باید مدارک زیر را ارائه دهند:

  • گذرنامه و فتوکپی صفحه اول
  • حداقل 3 ماه پس از تاریخ اعلام شده خروج از اوکراین معتبر باشد
  • حداقل 2 صفحه ویزا خالی داشته باشد.
  • دارای مدت اعتبار حداکثر 10 سال
  • یک عکس پاسپورت رنگی 35 mm x 45 mm;
  • اصل دعوتنامه برای تحصیل و فتوکپی آن
  • بیمه درمانی معتبر با پوشش حداقل 30000€ (یورو) یا معادل آن به ارز دیگر

در شکل زیر سایر مدارک لازم برای دریافت ویزای اوکراین اشاره شده است:

سایر مدارک لازم برای دریافت ویزای اوکراین

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در اوکراین

فردی که به عنوان مهندس عمران در اوکراین کار می کند معمولاً حدود 21500UAH (گریونا) در ماه درآمد دارد و از 10800UAH (گریونا) در ماه (حداقل حقوق) تا 33400UAH (گریونا) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال متوسط ​​حقوق 21500UAH (گریونا) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 21500UAH (گریونا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 21500UAH (گریونا) درآمد دارند. از سوی دیگر %25 از مهندسان عمران کمتر از 14500UAH (گریونا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 14500UAH (گریونا) درآمد دارند. در این میان عنصر تجربه و مدرک تحصیلی در میزان حقوق بسیار مهم هستند، چنانکه بر اساس تجربه یک مهندس عمران با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 12900UAH (گریونا) در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 17100UAH (گریونا) در ماه درآمد داشته باشد که %32 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 22900UAH (گریونا) در ماه دارد که %34 بیشتر از افرادی با 2 تا 5 سال تجربه است. در مورد مدرک وضعیت بدین شکل است که وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 18400UAH (گریونا) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 29100UAH (گریونا) در ماه حقوق دریافت می کند که %58 بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است..

در نمودار زیر میزان درآمد بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در اوکراین تفکیک شده است:

درآمد بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در اوکراینکارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده هستند تا به علاقه مندان مهاجرت به اوکراین، پیرامون قوانین کشور اوکراین مشاوره دهند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *