مهاجرت تحصیلی استونی

رشته شهرسازی در استونی

رشته شهرسازی در استونی

استونی کشوری است که هر ساله از سوی متقاضیان به عنوان مقصد تحصیلی انتخاب می شود و رشته شهرسازی در استونی راهی برای اقامت است. استونی کشوری در شمال اروپا است که با دریای بالتیک و خلیج فنلاند همسایه است. از جمله بیش از 1500 جزیره. این مکان که قبلا بخشی از اتحاد جماهیر شوروی بود، مملو از قلعه ها، کلیساها و قلعه های بالای تپه است. تالین، پایتخت این کشور دارای شهر قدیمی، موزه ‌ها و برج تلویزیونی تالین به ارتفاع 314 متر با سکوی دیدبانی است. این کشور طی سالهای اخیر از انظر اقتصادی رشد زیادی نموده و شرایط بهتری برای مهاجران فراهم آورده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد کشور استونی و شرایط زندگی و تحصیل در آن می توانید از طریق تماس با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و گفتگو با مشاوران آگاهی بهتری پیدا کنید.

هزینه زندگی برای تحصیل رشته شهرسازی در استونی

بررسی هزینه زندگی در استونی از از الزامات برای دانشجویان است. قیمت خوابگاه های دانشجویی در استونی از 100 € (یورو) در ماه در خوابگاه های دانشجویی شروع می شود. برخی از خوابگاه های دانشجویی در برخی از دانشگاه ها به صورت یک تخته، دو تخته و سه تخته هستند. هزینه های مسکن تا حد زیادی به مکانی که در آن واقع شده و اندازه تخت بستگی دارد. این قیمت ها از حدود 100 € (یورو) برای یک مکان در اتاق دو نفره در سالن اقامت تا 180 تا 450 € (یورو) یا بیشتر برای یک آپارتمان خصوصی متغیر است. از نظر کیفیت غذایی، دانشجویان معمولاً می توانند از یک زندگی راحت با حدود 200 تا 250 € (یورو) در ماه برای غذا لذت ببرند. هر دانش آموز بسته به نیازهای فردی خود می تواند هزینه های غذا را تعیین کند. هرچند غذاهای ویژه روزانه در میخانه ها و کافه ها حدود2.50 تا 4 € (یورو) است.

در مورد حمل و نقل باید گفت که حمل و نقل عمومی برای همه دانشجویان در دسترس است و در تالین رایگان است (عمدتا برای ساکنان تالین، و از جمله دانشجویان بین المللی که در تالین تحصیل می کنند). هزینه حمل‌ونقل عمومی محلی در تارتو حدود 8.63 € (یورو) با بلیط ماهانه (قابل استفاده با کارت دانشجویی)، بلیط تک برای دانش‌آموز 0.51 € (یورو) (1 یورو در اتوبوس) است. اکثر دانشگاه ها همه چیز را برای دانشجویان در دسترس دارند (سوپرمارکت ها، کافه ها، مغازه ها، داروخانه ها و غیره) و در فاصله کمی پیاده روی قرار دارند. هزینه تاکسی بسته به شرکت، میانگین هزینه شروع از 1.9 € (یورو) بر اساس مسافت است. هزینه بلیط اتوبوس از پردیس به تارتو 8.10 تا 10.50 € (یورو) است.

فرآیند اخذ ویزای تحصیل برای رشته شهرسازی در استونی

در مورد فرآیند اخذ ویزای تحصیلی استونی باید گفت که با توجه به عضو بودن این کشور در اتحادیه اروپا و برخورداری از شرایط ویزای شنگن، ویزای شنگن به طور کلی دارای شرایط مشابهی است، بنابراین دریافت ویزای استونی بسیار سخت تر از ویزای صادر شده توسط آلمان یا فرانسه نیست. این چیزی است که برای دریافت ویزای تحصیلی استونی نیاز دارید:

  • فرم درخواست تکمیل شده که البته این کار را می توان به صورت آنلاین انجام داد.
  • پاسپورت و 2عکس و همچنین کپی ویزاهای قبلی که به متقاضی داده شده است.
  • بیمه درمانی با حداقل ارزش 30000 € (یورو) معتبر در سراسر اتحادیه اروپا
  • نامه ای که توضیح می دهد چرا می خواهید وارد استونی شوید و در آن بمانید.
  • تایید پرواز
  • تایید محل اقامت (مدرسه شما می تواند در این مورد پس از پذیرش به شما کمک کند).

در شکل زیر سایر مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استونی اشاره شده است:

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای استونیعلاوه بر این متقاضی باید به صورت حضوری در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری استونی خود درخواست دهد که هزینه درخواست 100€ (یورو) است. موضوع دیگر این است که پس از ورود، باید در پلیس و مقامات مهاجرت ثبت نام کنید. موسسه آموزشی شما می تواند به شما بگوید که چگونه این کار را انجام دهید. هنگامی که این کار را انجام دادید، یک مجوز اقامت موقت برای شما صادر می شود. مجوز شما به شما امکان می دهد در طول مدت اقامت خود در استونی کار کنید. شما می توانید تا 15 ساعت در هفته در طول ترم و حداکثر تا 40 ساعت در هفته (تمام وقت) در تعطیلات کار کنید. مثل یک استونیایی از شما مالیات می گیرند. از آنجایی که انگلیسی بسیار رایج است، می توانید بدون داشتن دانش استونیایی کار پیدا کنید.

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در استونی

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در استونی

فردی که به عنوان مهندس عمران در استونی کار می کند معمولاً حدود 2340 € (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از €1240 تا 3550€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و البته بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت است. با این حال متوسط ​​حقوق 2200€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 2200€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2200€ (یورو) درآمد دارند. از نظر تجربه نیز حقوق متفاوت می شوند، چنانکه یک مهندس عمران با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 1420€ (یورو) در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 1750€ (یورو) در ماه درآمد کسب کند که 23% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 2480€ (یورو) در ماه دارد که 42% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. از سوی دیگر بر حسب مدرک، وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 1610€ (یورو) در ماه است. در حالی که شخصی با مدرک کارشناسی ارشد 3110€ (یورو) در ماه حقوق دریافت می کند که 93% بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

در جدول زیر سایر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در استونی تفکیک شده است:

درآمد بر حسب سالهای کاری در استونیعلاقه مندان تحصیل در رشته شهرسازی در استونی می توانند از طریق گفتگو با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پیرامون مشکلات زندگی در استونی آگاهی بیشتر پیدا کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *