مهاجرت تحصیلی اروگوئه

رشته شهرسازی در اروگوئه

سفر تحصیلی راهی برای اخذ ویزای مهاجرت است و رشته شهرسازی در اروگوئه یکی از موارد فرصت های تحصیل مهاجرتی به این کشور است. یافتن کشور مناسب برای تحصیل در خارج از کشور می تواند یک فرآیند استرس زا باشد. عوامل زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند همچون هزینه، کیفیت آموزش، زبان، فرهنگ، و غیره و تعداد مقاصد ممکن اغلب سرسام آور است. اما اگر قصد تحصیل در آمریکای جنوبی را دارید، اروگوئه یکی از بهترین مقاصدی است که می توانید انتخاب کنید. این کشور به دلیل سطوح پایین نابرابری اجتماعی و شاخص های بالای رفاه، جدا از ارائه فرصت های عالی برای دانشجویان بین المللی، متمایز است. علی رغم موارد فوق دلایل دیگری برای تحصیل در اروگوئه وجود دارد که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و مشاوران آن آماده ارائه اطلاعات تخصصی در زمینه های گوناگون هستند.

اطلاعاتی پیرامون ویزای تحصیل رشته شهرسازی در اروگوئه

اگر نیاز به درخواست ویزای اروگوئه دارید، باید مراحل مختلفی را طی کنید تا مقامات اروگوئه را متقاعد کنید که واجد شرایط ورود به قلمرو آنها هستید و هیچ خطری برای امنیت کشور و شهروندان آن ندارید. برای ویزای اروگوئه 2 گروه مدارک مورد نیاز است. اولی مدارک معمولا مورد نیاز است که هر متقاضی ویزا باید آنها را جمع آوری کند و دوم مدارک مورد نیاز خاص ویزا است که بسته به هدف سفر به اروگوئه باید آنها را جمع آوری کنید که عبارتند از:

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • یک عکس اندازه پاسپورت اخیر
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخی که قصد خروج از خاک اروگوئه را دارید.
  • فتوکپی صفحه اصلی پاسپورت

اما اگر مایل به تحصیل در اروگوئه یا تکمیل دوره کارآموزی هستید باید برای ویزای دانشجویی اروگوئه اقدام کنید. این ویزا یک بار ورود است و 30 روز اعتبار دارد. شما باید در این مدت 30 روزه وارد اروگوئه شوید و برای اجازه اقامت اقدام کنید. در این زمینه علاوه بر نیاز به مدارک پیشین، مدارک مورد نیاز برای ویزای اروگوئه برای مقاصد تحصیلی عبارتند از: مدرک ثبت نام یا یادداشت موسسه یا مرکز آموزشی دولتی یا خصوصی محل تحصیل یا برگزاری دوره کارآموزی بر روی سربرگ موسسه و با امضای نماینده قانونی آن. باید حاوی اطلاعات شخصی نماینده و همچنین شماره ثبت یا مجوز وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ باشد، ف توکپی مدرک هویتی فرد مرجع در اروگوئه و مدرکی دال بر درآمد، که نشان می‌دهد می ‌توانید در تمام مدت اقامت خود در اروگوئه از نظر مالی خود را حفظ کنید.

دلایل جذابیت تحصیل در اروگوئه

اروگوئه به دلیل کیفیت بالای زندگی و بخش اساسی این سطح از رضایت در آموزش با کیفیت بالا شناخته شده است. سیستم آموزش عالی کشور عمدتاً از دو دانشگاه دولتی و چهار دانشگاه خصوصی تشکیل شده است. از بین این مؤسسات، چهار دانشگاه در بین بهترین دانشگاه‌های جهان قرار دارند: Universidad ORT، Universidad de Montevideo، Universidad Catolica و Universidad de la Republica. این دانشگاه ها طیف گسترده ای از برنامه ها را در زمینه های مختلف ارائه می دهند، بنابراین پیدا کردن برنامه برای شما نباید مشکلی ایجاد کند. اکثر موسسات دارای شاخه های تحقیقاتی، آموزشی و آموزشی به خوبی توسعه یافته هستند که پایه و اساس علمی و حرفه ای عالی را برای دانشجویان فراهم می کند. نرخ های شهریه بسته به موسسه و برنامه ها متفاوت است، اما شهریه سالانه در دانشگاه های معتبر می تواند از 1281$ (دلار) آمریکا شروع شود.

هرچند در برخی موسسات خصوصی تا 10919$ (دلار) آمریکا افزایش یابد. با این حال، بسیاری از دانشگاه ‌ها بورسیه ‌های تحصیلی و سایر گزینه ‌های تامین مالی برای دانشجویان بین‌ المللی دارند. از سوی دیگر یکی از بهترین بخش های تحصیل در آمریکای جنوبی، مقرون به صرفه بودن آن در مقایسه با اکثر شهرهای اروپایی و آمریکای شمالی است. در اروگوئه نیز تفاوتی ندارد، هزینه زندگی و تحصیل در این کشور جذاب برای دانشجویان بین المللی کاملا مقرون به صرفه است. در حالی که هزینه های روزانه مانند مواد غذایی حدود 29% کمتر از ایالات متحده است، مسکن جایی است که بیشترین صرفه جویی در هزینه را خواهید داشت: قیمت اجاره در اروگوئه می تواند تقریباً 50% ارزان تر باشد. اقامت در مونته ویدئو، پایتخت این کشور، می تواند از $100 تا 400$ (دلار) آمریکا در ماه متغیر باشد.

در شکل زیر به سایر جذابیت های تحصیل در اروگوئه اشاره شده است:

جذابیت های تحصیل در اروگوئه

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در اروگوئه

مهندسان شهرسازی ای که در اروگوئه کار می کنند معمولاً حدود 31800UYU (پزوی) در ماه درآمد دارند و گاهی حقوق آنان از 16600UYU (پزوی) در ماه (حداقل حقوق) تا 48700UYU (پزوی) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. اما از سوی دیگر متوسط ​​حقوق 30600UYU (پزوی) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 30600UYU (پزوی) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 30600UYU (پزوی) درآمد دارند. آنچه که موجب ایجاد تغییر در میزان درآمد مهندسین شهرسازی در اروگوئه می شود، از یک سو تجربه سالهای کاری است و از سوی دیگر مقطع و مدرک تحصیلی است. بر اساس تجربه یک مهندس عمران با کمتر از دو سال تجربه تقریباً 18800UYU (پزوی) در ماه درآمد دارد.

در حالی که مهندسین با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 25200UYU (پزوی) در ماه کسب می کنند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل UYU32800 (پزوی) در ماه به دست می آورد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه است. بر اساس مدرک تحصیلی توزیع حقوق به این شکل است که در سطح تحصیلات لیسانس ، میانگین حقوق یک مهندس عمران UYU26500 (پزوی) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 36800UYU (پزوی) در ماه حقوق دریافت می کند، 39% بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است.

هزینه های زندگی در کشور اروگوئه برای دانشجویان بین المللی گران نخواهد بود. در نمودار زیر سایر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در اروگوئه تفکیک شده است:

سطح حقوق برحسب سالهای کاری در اروگوئهعلاقه مندان تحصیل در رشته شهرسازی در اروگوئه برای اقدام در جهت مهاجرت به اروگوئه از راهنمایی مشاوران همکار با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند بهره مند شوند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *