مهاجرت تحصیلی آرژانتین

رشته شهرسازی در آرژانتین

رشته شهرسازی در آرژانتین

سالانه بیش از 50000 دانشجوی بین المللی به آرژانتین سفر می کنند و انتخاب رشته شهرسازی در آرژانتین راهی برای متقاضیان مهاجرت است. در مورد آرژانتین عده ای با یک حس ماجراجویی جذب می شوند، در حالی که برای دیگران تحصیل در آرژانتین منطقی مالی است. این کشور محل دانشگاه ‌های در سطح جهانی است، اما هزینه ‌های تحصیل نسبتاً پایین است، به خصوص در مقایسه با کالج ‌های ایالات متحده و بخش‌ های بزرگی از اروپا. علاوه بر این، دانشجویان می توانند با بودجه کمتر از1000$(دلار) در ماه بسیار راحت زندگی کنند و راه های مختلفی برای عاشق شدن به این کشور جذاب و پر جنب و جوش پیدا کنند. اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود دارد که موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت و کارشناسان حاضر در ان آماده ارائه همکاری با متقاضیان مهاجرت به آرژانتین هستند.

اطلاعات ویزای تحصیل رشته شهرسازی در آرژانتین

ویزای دانشجویی آرژانتین مدرکی است که به متقاضی اجازه دانشجو بودن در آرژانتین را می دهد و برای همه شهروندان ایالات متحده و بسیاری از افراد دیگر مورد نیاز است. دانشجویانی که بیش از 90 روز در آرژانتین تحصیل می کنند باید قبل از ورود به این کشور برای ویزای دانشجویی اقدام کنند. در زیر دستورالعمل ها و شرایط کلی برای درخواست ویزای دانشجویی آورده شده است. الزامات و دستورالعمل ها ممکن است در کنسولگری متفاوت باشد. دانشجویان باید دستورالعمل ها و الزامات خاص کنسولگری خود را قبل از شروع فرآیند درخواست بررسی کنند. کل فرآیند ممکن است چند هفته طول بکشد تا کامل شود. دانشجویان تشویق می شوند که درخواست های خود را حداقل 45 روز قبل از ورود خود به آرژانتین ارسال کنند. این به معنای جمع آوری مواد و درخواست قرار ملاقات در طول ترم قبل از عزیمت است.

با این حال مراحل برای همه یکسان است که در مرحله 1 شما به عنوان یک متقاضی باید کنسولگری خود را انتخاب کنید، در بیشتر موارد، دانشجویان ممکن است در کنسولگری که صلاحیت رسیدگی به آدرس دائمی آنها یا آدرس دانشگاه آنها را دارد، درخواست دهند، اما حضور حضوری برای همه متقاضیان الزامی است، بنابراین حتماً ترتیبات سفر را در نظر بگیرید. وقتی تصمیم گرفتید کجا درخواست دهید، نمی توانید کنسولگری را تغییر دهید. در مرحله 2 باید مواد درخواست ویزا خود را جمع آوری کنید، در مرحله بعد باید برنامه تحصیلی مشخص شود که شامل مدارکی است که از موسسه میزبان دانشجو در آرژانتین ارسال می شود. دانشجویان باید کنسولگری خود را انتخاب کرده و کلیه مواد پیش ثبت نام دانشگاه را قبل از اینکه دانشگاه میزبان این مدارک را صادر کند، تکمیل کنند.

اطلاعات ویزای تحصیل رشته شهرسازی در آرژانتین

دلایل جذابیت تحصیل در آرژانتین

آرژانتین دارای بیش از 39 دانشگاه دولتی و 42 کالج خصوصی است که همگی طیف گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهند. دانشگاه بوئنوس آیرس برترین مدرسه این کشور است و در طول تاریخ درخشان خود چهار برنده جایزه نوبل را ایجاد کرده است. بوئنوس آیرس در رتبه ‌بندی دانشگاه‌های جهانی در رتبه 75 و در رتبه ‌بندی دانشگاه‌ های آمریکای لاتین در رتبه نهم قرار گرفت. همچنین یکی از 100 موسسه برتر در جهان برای انسان شناسی، هنر و طراحی، جامعه شناسی، حقوق و آناتومی، انواع گرایش های مهندسی و فیزیولوژی محسوب می شود. علاوه بر این آرژانتین یک گزینه مقرون به صرفه است، چراکه آرژانتین برای دانشجویان بین المللی کمک های مالی و هزینه تحصیلی ارائه می دهد و محدودیتی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه های آن وجود ندارد. در واقع هزینه های تحصیل ارزان تر از جاهای دیگر است.

علاوه بر این هیچ هزینه اضافی برای دانشجویان بین المللی وجود ندارد. هزینه های دوره های لیسانس و برنامه های کارشناسی ارشد از 1000$ تا 3000$ (دلار) در هر سال تحصیلی متغیر است و اکثر دانشگاه ها کلاس های رایگان زبان و فرهنگ اسپانیایی را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهند. ویزای دانشجویی شما همچنین به شما این امکان را می دهد که در طول تحصیل کار پاره وقت پیدا کنید. موضوع دیگر در مورد آرژانتین این است که ملتی متنوع با غذاهای خوشمزه است و فرهنگ ملی آرژانتین ترکیبی هیجان انگیز از تأثیرات اسپانیایی، ایتالیایی، اروپایی و بومی است، در حالی که چشم انداز آن به همان اندازه متنوع است. بوینس آیرس که با نام «اروپا کوچک» نیز شناخته می‌شود، مملو از معماری کلاسیک اروپایی و آسمان‌ خراش‌ های فوق مدرن است.

در شکل زیر سایر مزایای تحصیل در آرژانتین اشاره شده است:

مزایای تحصیل در آرژانتین

درآمد شاغلان رشته شهرسازی در آرژانتین

فردی که به عنوان مهندس عمران در آرژانتین کار می کند معمولاً در حدود ARS43100 (پزوی آرژانیتن) در ماه درآمد دارد. هرچند حقوق مهندسان عمران در آرژانتین از ARS22000 (پزوی آرژانتین) در ماه (حداقل حقوق) تا 66400ARS (پزوی آرژانتین) در ماه (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال حقوق متوسط ​​42300ARS (پزوی آرژانیتن) در ماه است، به این معنی که نیمی (50%) از افرادی که به عنوان مهندس عمران کار می کنند کمتر از 42300ARS (پزوی آرژانتین) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 42300ARS (پزوی آرژانتین) درآمد دارند. در این میان هر مهندس شهرساز بر حسب سابقه کاری خود درآمد دارد. به عنوان مثال یک مهندس عمران با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 24700ARS (پزوی آرژانتین) در ماه درآمد دارد.

در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، 32200ARS (پزوی آرژانتین) در ماه دریافت کند که %31 بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل 45100ARS (پزوی آرژانتین) در ماه به دست می آورد که 40% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال تجربه است. علاوه بر این مدرک نیز نقشی تعیین کننده دارد، چنانکه وقتی سطح تحصیلات لیسانس باشد، میانگین حقوق یک مهندس عمران 30400ARS (پزوی آرژانتین) در ماه است. در حالی که فردی با مدرک کارشناسی ارشد 54000ARS (پزوی آرژانتین) در ماه حقوق می گیرد که 77 % بیشتر از فردی که دارای مدرک لیسانس است، حقوق می گیرد.

در جدول زیر سایر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته شهرسازی در آرژانتین تفکیک شده است:

حقوق شهرسازان در آرژانتین متخصصان همکار با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مشتاق ارائه مشاوره به متقاضیان اخذ پاسپورت آرژانتین برای تحصیل در رشته شهرسازی در این کشور هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *