مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته شنوایی سنجی در نیوزلند

رشته شنوایی سنجی در نیوزلند

اگر قصد تحصیل رشته شنوایی سنجی در نیوزلند را دارید می توانید به دانشگاه های معتبر نیوزلند مدارک و درخواست خود را ارسال کنید. در نیوزلند می توانید در رشته شنوایی سنجی به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید. یکی از رشته هایی که در این کشور مورد توجه قرار گرفته است رشته شنوایی سنجی است و شما نیز می توانید برای این رشته درخواست دهید. کشور نیوزلند یکی از کشورهای شاد و با نرخ امید به زندگی بالا است و میزان رفاه اجتماعی نیز نرخ بالایی دارد. تمامی این عوامل به انضمام دانشگاه های معتبر در کشور نیوزلند موجب جذب دانشجویان بین المللی شده است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به نیوزلند مشاور تخصصی به شما ارائه می دهد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در نیوزلند

رشته شنوایی سنجی رشته ای در زمینه بررسی شنوایی افراد است. دانشجویانی که از این رشته فارغ التحصیل می شوند دارای صلاحیت تخصصی کارشناس شنوایی می شوند. این صلاحیت نشان دهنده نقش شنوایی سنجی است که ارزیابی شنوایی را برای شناسایی اختلال شنوایی و انجام اقدامات مناسب بر اساس نتایج آزمایش انجام می دهد. آنها ممکن است مراجعان را برای ارزیابی شنوایی شناسی یا پزشکی بیشتر ارجاع دهند و در برنامه های مدیریت مراقبت و آموزش مشارکت داشته باشند. در این سطح، شنوایی‌سنجی سمعک‌ها و/یا سایر وسایل شنوایی را برای کمک به توانبخشی شنوایی تجویز و توزیع می‌کنند. ادیومتریست ها ممکن است در زمینه های پزشکی یا صنعتی یا به عنوان پزشکان مستقل کار کنند. در رشته شنوایی سنجی در زمینه کار با ابزارهای شنوایی سنجی نیز آموزش می بینید.

تجربه مفید برای شنوایی شناسان و شنوایی شناسان شامل موارد مانند کار در خانه های استراحت و کار با افرادی که اختلال شنوایی دارند می شود. متخصصان شنوایی سنجی ممکن است برخی یا همه یا موارد زیر را انجام دهند:

  • مطالعه، شناسایی و اندازه گیری مشکلات شنوایی با استفاده از تجهیزات تخصصی
  • مشاوره در مورد مشکلات شنوایی و تجویز، انتخاب و مناسب کردن سمعک
  • کمک به بیماران در توانبخشی پس از کاهش شنوایی
  • تعمیر سمعک و تامین باتری سمعک

جایگاه رشته شنوایی سنج در نیوزلند

شنوایی شناس یک متخصص سلامت است که در تشخیص، درمان و مدیریت مشکلات شنوایی و تعادل تخصص دارد. از آنجایی که گاهی اوقات مشکلات شنوایی و تعادل ناشی از سایر شرایط پزشکی است ، شنوایی شناسان نیز می توانند بیماران خود را برای دریافت درمان مناسب به یک متخصص مانند جراح گوش، حلق و بینی ارجاع دهند. شنوایی شناسان متخصصان سلامت را می شنوند که به افراد کمک می کنند دوباره با صداهای اطراف خود ارتباط برقرار کنند. شنوایی شناسان به افراد کمک می کنند تشخیص دهند که آیا یک فرد ممکن است دچار کم شنوایی باشد یا خیر و برای کمک به برقراری ارتباط و ارتباط مجدد با دنیای اطراف، سمعک تجویز می کنند. برخی از وظایف آنها عبارتند از:

  • انجام تست های شنوایی
  • ارزیابی کم شنوایی یا اختلالات وستیبولار (تعادل).
  • تجویز و نصب سمعک
  • تشخیص و مدیریت وزوز گوش
  • انجام تکنیک های توانبخشی مانند آموزش شنوایی و بهبود مهارت های شنیداری

جایگاه رشته شنوایی سنج در نیوزلند

حقوق شنوایی سنجی در نیوزلند

میزان درآمد و حقوق متخصصان شنوایی سنجی بسته به تجربه و محل کارشان متفاوت است. شنوایی سنج ها کارآموزی که تحت نظارت کار می کنند معمولا بین $50000 تا $70000 (دلار) در سال درآمد دارند. شنوایی سنج ها واجد شرایطی که در بیمارستان های دولتی یا مدارس ناشنوایان کار می کنند معمولاً بین $65000 تا $90000 (دلار) درآمد دارند. شنوایی شناسانی که در مطب های شنوایی سنجی خصوصی کار می کنند می توانند بین 75000$ تا 120000$ (دلار) درآمد داشته باشند. پرداخت هزینه شنوایی سنجی بسته به تجربه و محل کار آنها متفاوت است. متخصصان شنوایی سنجی در بخش دولتی معمولا بین $40000 تا 60000$ (دلار) در سال درآمد دارند. شنوایی سنجی در بخش خصوصی می تواند بین $45000 تا $75000 (دلار) درآمد داشته باشد.

شنوایی شناسان همچنین ممکن است در زمینه های زیر فعالیت کنند:

  • تحقیق در مورد مشکلات شنوایی
  • ارزیابی و مدیریت مشکلات پردازش صدا
  • ارزیابی سطوح صدای محل کار و کلاس را انجام دهید.
  • کاشت حلزون مشتری را تا زمانی که صدا واضح شود تنظیم کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در کشور نیوزلند می باشید:

نام دانشگاهرتبه جهانیمقاطع تحصیلی
دانشگاه اوکلند137کارشناسی و ارشد و دکترا
دانشگاه کانتربری501

کار در حوزه رشته شنوایی سنجی در نیوزلند

ممکن است برای شرکت در کنفرانس ها به کشور سفر کند، یا از کلینیک ها، خانه های استراحت یا خانه های مردم برای انجام تست های شنوایی بازدید کند. برای تبدیل شدن به یک شنوایی شناس باید مدرک کارشناسی ارشد شنوایی شناسی داشته باشید. همچنین باید در انجمن شنوایی شناسی نیوزلند ثبت نام کنید. برای تبدیل شدن به شنوایی سنجی ابتدا باید به عنوان کارآموز شنوایی سنجی شغلی پیدا کنید. سپس می توانید در انجمن شنوایی شناسی نیوزلند ثبت نام کنید. یک قانونی در نیوزلند وجود دارد که قانون کودکان آسیب‌پذیر نام دارد به این معنی است که اگر محکومیت‌های جدی خاصی دارید، نمی‌توانید در نقشی استخدام شوید که در آن مسئولیت کودکان را بر عهده دارید یا به تنهایی با آنها کار کنید.

در نمودار زیر شاهد نرخ اشتغال در رشته شنوایی سنجی در نیوزلند می باشید:

نرخ اشتغال شنوایی سنجی در نیوزلندشنوایی سنج ها پس از تحصیل به زبان انگلیسی در نیوزلند باید اطلاعات زیر را داشته باشند:

  • مشکلات شنوایی
  • جدیدترین درمان مشکلات شنوایی
  • ساختار و عملکرد گوش و مغز
  • سمعک و سایر وسایل شنوایی
  • آکوستیک و فیزیک
  • رشد کودک.
  • دانستن زبان اشاره نیوزلند

وظایف کار در حوزه شنوایی سنجی در نیوزلند

شانس یافتن کار به عنوان شنوایی شناس خوب است زیرا تعداد فارغ التحصیلان نیازهای ناشی از بازنشستگی یا ترک شنوایی شناسان را برآورده می کند. یافتن فرصت‌های شنوایی‌سنجی سخت ‌تر است زیرا این نقش کمتر رایج است، بنابراین به دست آوردن موقعیت به عنوان کارآموز شنوایی سنج دشوار است. افراد معمولا برای مدت طولانی در این نقش می مانند. آنها همچنین ممکن است برای: تولید کنندگان سمعک و دانشگاه ها، انجام تحقیق و تدریس و مراکز آموزشی برای افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند و سازمان های دولتی مانند وزارت بهداشت کار مشاوره انجام می دهندو سازمان های غیر انتفاعی مانند بنیاد ملی ناشنوایان کار می کنند. وظایف یک شنوایی سنج پس از اتمام تحصیل در مقاطع مختلف در نیوزلند شامل موارد مختلفی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت و اخذ ویزای تحصیلی نیوزلند و اعزام دانشجو به نیوزلند مشاور و راهنمای شما است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *