مهاجرت تحصیلی نروژ

رشته شنوایی سنجی در نروژ

رشته شنوایی سنجی در نروژ

تحصیل در رشته شنوایی سنجی در نروژ برای دانشجویانی که به کشور زیبا و خاص نروژ علاقه دارند می تواند یکی از اولویت های خوب باشد. تحصیل بین المللی برای دانشجویان در این کشور تجربه ای عالی است که می تواند آغازگر تحصیل و اشتغالی عالی باشد. نروژ یک کشور پیشرفته است که برای تحصیلات عالیه و تحقیقات بسیار پیشرو است. نروژ مانند کشورهای اروپای تحصیلات در عالی باشد. نروژ یک کشور پیشرفته است که برای تحصیلات عالیه و تحقیقات بسیار پیشرو است. نروژ مانند کشورهای اروپایی تحصیلات را در 3 مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا ارائه می دهد. زبان تحصیل در این کشور نروژی است و برخی از رشته ها به زبان انگلیسی به دانشجویان بین المللی تدریس می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به نروژ مشاور شماست.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در نروژ

شنوایی شناسان با افرادی که اختلالات شنوایی و تعادل دارند کار می کنند. اگر دوست دارید با مردم تعامل داشته باشید، شیفته فناوری های پیشرفته هستید و گزینه های شغلی متنوعی می خواهید، شنوایی شناسی ممکن است برای شما مناسب باشد. این مدرک به شما علمی در سطح پزشک معتبر می دهد که به شما امکان می دهد در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی کار کنید. اکثر فارغ التحصیلان شنوایی شناس بالینی یا شنوایی شناس سمعک می شوند، اما برخی دیگر با تولید کنندگان سمعک و شرکت های توزیع کننده سمعک، دانشگاه ها، موسسات خیریه و مدارس همکاری کرده اند 95% درصد از فارغ التحصیلان اخیر 6 ماه پس از فارغ التحصیلی در حال کار یا ادامه تحصیل هستند. شما جنبه های نظری، عملی و بالینی شنوایی شناسی و موضوعات مربوط به حسی عصبی را از طریق سخنرانی ها، آموزش ها و آموزش های عملی پوشش خواهید داد.

در نمودار زیر شاهد برخی از هزینه های تحصیلی در رشته شنوایی سنجی در نروژ می باشید:

هزینه های تحصیلی در رشته شنوایی سنجی در نروژ

تحصیل در نروژ

در کشور نروژ، دوره های تحصیلی دانشگاه ها از ماه از اوت آغاز می شود. دانشگاه های این کشور برای اخذ درخواست های دانشجویان بین المللی از دسامبر تا مارس آماده هستند. برخی از شرایط پذیرش برای دانشجویان از غیر اروپا ممکن است خاص و متفاوت باشد. اگر می خواهید برای دریافت مدرک به نروژ بیایید، تحقیقات خود را زود انجام دهید تا مطمئن شوید که تاریخ درخواست را از دست ندهید. اگر قصد دارید برای مدرک کارشناسی ارشد در نروژ درخواست دهید، حتما باید مدارک قبلی خود مانند لیسانس را که مرتبط با رشته درخواستی شما است را ارائه دهید. دانشگاه‌های دولتی نروژ معمولاً شهریه دریافت نمی‌کنند. برای عضویت در انجمن دانشجویی هزینه هایی وجود دارد که هزینه امتحانات پایان ترم را نیز پرداخت می کند.

همچنین، این هزینه ها مزایای بسیاری مانند خدمات بهداشتی در محوطه دانشگاه، مشاوره، دسترسی به امکانات ورزشی و همچنین کاهش قیمت حمل و نقل عمومی و فعالیت های فرهنگی را به همراه دارد. دانشگاه های غیر دولتی در این کشور از دانشجویان بین المللی شهریه های بیشتری اخذ می کنند. اغلب به اندازه سایر کشورهای اروپایی. اما دانشجویان بین المللی هرگز بیشتر از دانشجویان نروژی تبار پرداخت نخواهند کرد. در واقع، وقتی صحبت از هزینه زندگی به میان می‌آید، نروژ یکی از گران‌ترین کشورهای اروپاست و این ممکن است هزینه‌های صرفه‌جویی شده در شهریه را جبران کند. همچنین به هزینه های قبوض ماهانه و حمل و نقل و همچنین اینترنت نیز باید توجه داشته باشید و هزینه های خود را مدیریت کنید.

گرایش های رشته شنوایی سنجی در نروژ

شنوایی سنجی بالینی برای کمک به پزشکان و شنوایی شناسان، آزمایش های شنوایی را انجام می دهد. شنوایی سنجی سمعک در نصب سمعک و مشاوره به مراجعان در مورد استفاده از آنها تخصص دارد. شنوایی سنج غربالگری صنعتی آزمایشات شنوایی را برای غربالگری قبل از استخدام انجام می دهد. آنها همچنین استفاده از دستگاه های محافظت از نویز مانند گوش گیرها را مناسب می کنند و به مشتریان آموزش می دهند و ارزیابی نویز را در کارخانه ها با استفاده از متر صدا و دزیمتر انجام می دهند. ادیومتریست ها شنوایی را با انجام تست های شنوایی سنجی آزمایش می کنند تا از طریق مشاوره و/یا نصب دستگاه های شنوایی، توانبخشی کم شنوایی را امکان پذیر کنند. آنها ممکن است در صورت لزوم به یک پزشک یا شنوایی شناس مراجعه یا گزارش دهند.

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در نروژ

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در نروژ

آموزش مهارت های عملی در حوزه شنوایی در آزمایشگاه های مجهز دانشگاه ها انجام می شود، در حالی که آموزش بالینی در دانشگاه های نروژ و کلینیک های خصوصی انجام می شود. تحصیل شنوایی شناسی در دانشگاه بسیار هیجان انگیز است. در این کشور، شما بهترین های تحصیل را دریافت می کنید، در طول دوره تحصیلی خود، 50 هفته تجربه عملی و بالینی در انواع آزمایشگاه‌های مهارت‌های بالینی، و بخش‌های مستقل کسب می‌کنید. شما همچنین این شانس را خواهید داشت که رزومه خود را از طریق واحدهای متمرکز بر رهبری و اشتغال، پشتیبانی و فرصت های فوق برنامه ارتقا دهید. در این کشور اساتید بسیار متخصص و باتجربه هستند و شما همواره می توانید از تجارب این افراد بهره مند شوید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه دانشگاه های مناسب و تحصیل در نروژ به زبان انگلیسی در رشته شنوایی سنجی در نروژ هستید:

نام دانشگاهرتبه در نروژرتبه در اروپارتبه در جهاننرخ پذیرش
University of Bergen14613829%
University of Oslo2571635%
Norwegian University of Science and Technology39524020%
UiT The Arctic University of Norway41964975%

کار در حوزه رشته شنوایی سنجی در نروژ

شرایط کار پس از تحصیل در نروژ در رشته شنوایی بنا بر حوزه کاری شما متفاوت است. اگر در آزمایشگاه های سنوایی سنجی کار کنید این آزمایش هیچ درد یا ناراحتی ایجاد نمی کند و حدود 1 ساعت طول می کشد. پس از انجام آزمایش، شنوایی شناس نتایج فرد را با بررسی می کند. بسته به میزان شنیدن صدا و تن صدا، پزشک در مورد اقدامات پیشگیرانه ای که باید انجام دهد، مانند استفاده از گوش گیر در اطراف صداهای بلند، یا هر اقدام اصلاحی مانند استفاده از سمعک، به فرد خواهد گفت. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت برای مهاجرت به کشور نروژ و شرایط اعزام دانشجو به نروژ دارای متخصص ترین افراد می باشد و مشاوران این مجموعه پاسخگوی سوالات شما هستند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *