مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته شنوایی سنجی در لهستان

رشته شنوایی سنجی در لهستان

رشته شنوایی سنجی در لهستان رشته ای در زمینه شنوایی و راهکار های مقابله با کم شنوایی که در واقع در بخشی از رشته پزشکی قرار گرفته است. در لهستان علم شنوایی سنجی و یا شنوایی شناسی علمی است که در دانشگاه ها به صورت اکادمیک اموزش داده می شود و دانشجویان نیز برای تحصیل در این رشته تقاضاهای بالایی دارند. لذا برای تحصیل این رشته در لهستان ممکن است با تعداد بالایی رقابت کنید. لهستان کشوری است که در زمینه علوم و فنون چزشکی پیشرفته است و اساتید بین المللی بسیار نیز در این کشور در حال کار و تحصیل و تدریس هستند. دانشگاه های این کشور در فضای بسیار تخصصی و آکادمیک قرار دارند که از مزیت های خوب این کشور محسوب می شود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به لهستان مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در لهستان

در 20 سال گذشته، توسعه توانایی های کشور لهستان برای پیشگیری، تشخیص، درمان و توانبخشی اختلالات شنوایی، صدا و گفتار، تأثیر کار متخصصان مختلف در زمینه های آکوستیک، مهندسی زیستی، سایبرنتیک، پداگوژی، ژنتیک، شنوایی شناسی، صدا پیشرفت کرده است گوش و حلق و بینی، توانبخشی و غیره یز هم مسیر با این علم بهبود یافته است. تیم چند رشته ای در دانشگاه های لهستان به دلیل همکاری فشرده با مراکز تحقیقاتی متعدد لهستانی و خارجی در تمام قاره ها، تا حد زیادی به این پیشرفت کمک کرده است. این تبادل علمی کارآمد در انجمن ها، تیم ها و گروه های تحقیقاتی مختلف رسمیت یافته است. این کشور دارای تجربه بسیار زیادی در خدمات مراقبت های بهداشتی است. در سال تعداد بالایی از عمل و جراحی ها برای گوش در این کشور انجام می شود.

موسسات مختلفی در زمینه شنوایی سنجی در لهستان در حال کار و توسعه هستند. در حال حاضر یکی از این موسسات روزانه حدود 60 تا 70 عمل جراحی بهبود شنوایی انجام می شود. در 98% این جراحی ها برنامه ریزی شده است، اکثریت در همان روزی که بیمار در بیمارستان بستری می شود انجام می شود. نکته قابل توجه این است که تا به امروز بیش از 8000 کاشت حلزون در این موسسه کاشت شده است که آن را به یکی از پیشتازان جهانی در این زمینه تبدیل می کند. در کلینیک سرپایی، متخصصین گوش و حلق و بینی، شنوایی شناسان، متخصصین صدا و گفتار درمانگر، معلمان ناشنوایان، مهندسان بالینی و تکنسین ها سالانه بیش از 200000 مشاوره و معاینه ارائه می دهند.

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در لهستان

موسسه فیزیولوژی و آسیب شناسی شنوایی در سال 1375 توسط وزیر بهداشت در کشور لهستان تاسیس شد. این یک موسسه تحقیقاتی پیشرو در کشور لهستان و یک بیمارستان بسیار تخصصی است که مراقبت های جامعی را برای افرادی که از اختلالات اندام های شنوایی، صدا، گفتار و تعادل و همچنین سینوس ها رنج می برند ارائه می دهد. برنامه بالینی کل تیم موسسه فیزیولوژی و آسیب شناسی شنوایی شامل همکاری گسترده با تمام کشورهای اتحادیه اروپا در زمینه بهینه سازی هزینه ها و اثربخشی درمان در رابطه با مشکلاتی مانند: ناشنوایی و کم شنوایی عمیق، اختلالات گفتاری در لکنت، اختلالات صوتی، وزوز گوش، سرگیجه و اختلالات تعادل، احتمالات جراحی ترمیمی در درمان ناهنجاری های مادرزادی و اکتسابی گوش انجام می دهد.

این برنامه تدوین شده در مؤسسه های لهستان شامل آموزش متخصصان در رشته های مختلف، والدین، خانواده و مراقبین به ویژه کودکان مبتلا به اختلالات شنوایی و گفتار و بزرگسالان مبتلا به اختلالات وزوز و تعادل از اهمیت ویژه ای از نظر اجتماعی و اقتصادی برخوردار بود. انجمن بین المللی شنوایی شناسی پیشرو است که یک پلت فرم پویا برای دسترسی به چارچوب ها و دستورالعمل های بهترین عملکرد و همچنین جدیدترین تحقیقات و مطالعات موردی در مراقبت های بهداشتی جهانی شنوایی فراهم می کند. این انجمن وابستگی قوی به انجمن های شنوایی شناسی محلی در سراسر جهان دارد و دارای یک شبکه قدرتمند از مقامات و متخصصان حرفه ای جهان است که مشتاق به اشتراک گذاری دانش و یادگیری خود به نفع افراد کم شنوایی هستند. ISA از توسعه جهانی و موفقیت در مراقبت های بین المللی شنوایی حمایت می کند.

تحصیلات تکمیلی رشته شنوایی سنجی در لهستان

تحصیلات تکمیلی رشته شنوایی سنجی در لهستان

تحصیلات تکمیلی در حوزه شنوایی سنجی در لهستان فرصت مناسبی برای تحصیل می باشد. در مدت 2 سال به عنوان یک شنوایی شناس معتبر واجد شرایط شوید و برای یک حرفه پر ارزش به عنوان شنوایی شناس بالینی آماده شوید. ارتباطات برای کیفیت زندگی همه جمعیت ها حیاتی است و شنوایی شناسان نقش اساسی در بهبود شنوایی و رفاه دارند. آنها تفاوت واقعی در زندگی دیگران ایجاد می کنند و به دلیل مهارت های تخصصی خود مورد تقاضا هستند. دانشگاه های لهستان در سراسر جهان به دلیل کیفیت فارغ التحصیلان شنوایی شناسی، و تمرکز تحقیقاتی قوی خود شناخته شده است. این برنامه 2 ساله مبانی نظری شنوایی شناسی را با مهارت های بالینی عملی ادغام می کند تا شما را برای حرفه ای به عنوان شنوایی شناس آماده کند. شما همچنین این فرصت را خواهید داشت که با انجام تحقیقات خود به توسعه شنوایی شناسی بالینی کمک کنید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه دانشگاه های رشته شنوایی سنجی برای تحصیل در لهستان به زبان انگلیسی می باشید:

نام دانشگاهرتبه در لهستانرتبه در اروپارتبه در جهاننرخ پذیرش
Jagiellonian University120954435%
Medical University of Warsaw2234625%45
University of Warsaw325571325%
Adam Mickiewicz University426975920%
Poznan University of Medical Sciences5282796%18
Medical University of Lodz629184526%
University of Wroclaw729988339%

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در لهستان

در حین تحصیل در مقاطع مختلف لهستان شما از مربیان و محققان با تجربه شنوایی شناسی که در زمینه هایی از جمله علوم اعصاب و توانبخشی، افزایش سن، مشارکت و ناتوانی متخصص هستند، یاد خواهید گرفت. بیش از 250 ساعت کار بالینی تحت نظارت را در کلینیک شنوایی شناسی در دانشگاه های لهستان و همچنین سایر کلینیک ها و مراکز آموزشی خصوصی و دولتی تکمیل خواهید کرد. به دلیل دانش عمیق و مهارت های عملی در شنوایی شناسی، با تقاضای بالا با کارفرمایان فارغ التحصیل شوید. از توسعه عملی مهارت های خود از طریق قرارگیری بالینی تحت نظارت، از جمله در کلینیک شنوایی شناسی لهستان بهره مند شوید. همچنین برای استخدام در بخش شنوایی شناسی و آسیب شناسی گفتار با رشد بالا، متقاضی و آماده کار باشید. از رهبران توانبخشی، آموزش و تحقیق در زمینه شنوایی سنجی بیاموزید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای دانشجویی لهستان مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *