مهاجرت تحصیلی سریلانکا

رشته شنوایی سنجی در سریلانکا

رشته شنوایی سنجی در سریلانکا

رشته شنوایی سنجی در سریلانکا در دانشگاه های معتبر این کشور در دسترس علامندان و دانشجویان واجد شرایط می باشد. در سریلانکا دانشجویان بین المللی در پایتخت و شهرهای بزرگ مشغول به تحصیل و امور دانشجویی هستند و شما نیز می توانید با ارسال فرم درخواست خود به دانشگاه های این کشور مسیر خود را آغاز کنید. سریلانکا در چند سال اخیر دانشجویان مهاجر زیادی را از آسیا پذیرش کرده است. برای این کشور جذب نیروهای مختصص در علم و کار یک امر مهم است. می توانید برای تحصیلات تکمیلی در این کشور نیز مهاجرت کنید. شرایط مناسب و مطلوبی برای دانشجویان بین المللی در این کشور وجود دارد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به سریلانکا و شرایط اخذ ویزای تحصیل مشاور و راهنمای شماست.

شنوایی نیاز اساسی زندگی انسان است. متاسفانه برخی از کودکان با ناتوانی های گفتاری و شنوایی متولد می شوند و این تعداد قابل توجه است. افراد همچنین در سنین مختلف به دلایل مختلف توانایی گفتار و شنوایی را از دست می دهند. اگر شما فردی هستید که دوست دارید به مردم کمک کنید و علم حوزه مورد علاقه شماست، می توانید شغل شنوایی شناسی را انتخاب کنید، بدین وسیله از دانش علمی و فناوری برای کمک به افراد کم شنوا استفاده خواهید کرد. از یک طرف علاقه خود را در علم دنبال می کنید و از طرف دیگر احساس رضایت از کمک به دیگران خواهید داشت. سریلانکا انتخاب بسیار مناسبی برای تحصیل رشته شنوایی سنجی و اشتغال در این کشور می باشد.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در سریلانکا

شنوایی شناسی یکی از بهترین رشته ها و مشاغل پرطرفدار در حال حاضر در جهان است. از آنجایی که اختلالات شنوایی و تعادل در جامعه کنونی علیرغم سن زیاد شده است، پیش بینی می شود اشتغال شنوایی شناسان از %13 در آینده افزایش یابد. بنابراین، در دانشکده شنوایی شناسی به دانشجویان با بالاترین کیفیت آموزش آکادمیک همراه با بسیاری از درس های عملی و تجربیات آموزشی در حین کار ارائه می شود که می تواند به آنها در انجام یک شغل معروف کمک کند. دانشکده شنوایی شناسی آکادمی مراقبت بینایی برای ارائه برنامه انتخابی برای فارغ التحصیلان شنوایی شناسی شناخته شده است. این دانشکده چند مورد از مهم ترین جنبه ها را در زمینه شنوایی شناسی بیان می کند و دانشجویان را آماده می کند تا پزشکان بالینی بسیار ماهر برای ارائه بهترین خدمات شنوایی شناسی به بیماران باشند.

هر یک از مربیان نیازهای هر دانش آموز را اولویت بندی می کنند و به آنها اطمینان می دهند که تمام آموزش های لازم را دارند. انتظار می رود هر دانشجو دروس علمی و عملی مورد نیاز را طی کند. ما انتظار داریم همه دانش آموزان با موفقیت امتحانات جامع را در پایان برنامه گواهینامه به پایان برسانند. این برنامه مدرک، اولین برنامه آموزشی حرفه ای مورد تایید دانشگاه است که منجر به دریافت مدرک کارشناسی در علوم گفتار و شنوایی (متخصص در گفتار و زبان درمانی یا شنوایی شناسی) در سریلانکا می شود. تکمیل موفقیت آمیز برنامه نشان دهنده صلاحیت حرفه ای برای تمرین به عنوان یک درمانگر گفتار و زبان یا یک شنوایی شناس در سریلانکا است. برنامه درسی شامل یادگیری مبتنی بر کلاس نظری و تجربه عملی در تنظیمات مختلف در بخش های بهداشت، آموزش و توانبخشی است.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع کارشناسی در سریلانکا

هدف کلی این برنامه تحصیلی تربیت متخصصان گفتار و زبان و شنوایی‌شناسانی است که دانش، نگرش و مهارت‌های لازم را برای ارائه طیف وسیعی از خدمات توانبخشی به افراد دارای ناتوانی‌های ارتباطی و خانواده‌هایشان داشته باشند. ارتقای سطح آگاهی و دانش در مورد ناتوانی های ارتباطی در جامعه گسترده تر سریلانکا؛ و از طریق تحقیق و توسعه حرفه ای خود در عمل به توسعه پایه دانشگاهی در این زمینه کمک کنند. طول دوره تحصیلی 4 سال (با 3 ترم در هر سال)، ساختار مدولار و حداقل نیاز به 120 واحد است. یک پروژه تحقیقاتی اجباری در سال آخر وجود دارد. هر ماژول دارای ارزیابی هایی است که دانش آموزان باید همه ماژول ها را بگذرانند تا بتوانند مدرک BSc را کسب کنند.

دانشگاه های رشته شنوایی سنجی در ژاپنی

اشتغال در حوزه شنوایی سنجی در سریلانکا

پس از تحصیل در سریلانکا به زبان انگلیسی می توانید در این رشته کار کنید. شنوایی شناسان در کل فرآیند به دست آوردن معیارهای جنبه های مختلف شنوایی، تصمیم گیری برای انجام آزمایش بعدی، تعیین علت احتمالی کم شنوایی و کنار هم قرار دادن همه آن ها برای دستیابی به تصویر کاملی از وضعیت شنوایی بیمار شرکت دارند. شنوایی شناسان همچنین سمعک و سایر وسایل را به بیماران تعبیه می کنند و به عنوان مشاور برای افرادی که با کم شنوایی سازگار هستند عمل می کنند. شنوایی شناسان در بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی کار می کنند. فرصت های شغلی نیز در سازمان های غیردولتی و مدارس برای کودکان کم شنوا ارائه می شود. برنامه های دیپلم و مدرک مختلف در شنوایی شناسی از طریق کالج ها، موسسات و دانشکده های پزشکی مختلف دولتی و دولتی ارائه می شود.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در سریلانکا هستید:

مقاطع تحصیلیمدت تحصیلبورسیهنرخ پذیرشتعداد دانشگاه ها
کارشناسی4 سالبله%376
ارشد2 سال33%4
دکترا30%

وظایف شنوایی شناسان را در سریلانکا در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • بیمارانی را که دارای مشکلات شنوایی، تعادل یا گوش مرتبط هستند، معاینه کنید.
  • نتایج معاینه را ارزیابی کنید و مشکلات را تشخیص دهید.
  • درمان را تعیین و اجرا کنید.
  • وسایل کمک شنوایی را نصب و توزیع کنید.
  • به بیماران و خانواده ‌هایشان در مورد راه‌ های گوش دادن و برقراری ارتباط، مانند لب ‌خوانی یا زبان اشاره، مشاوره دهید.
  • برای بررسی شنوایی و تعادل و ادامه یا تغییر برنامه درمانی، به طور منظم به بیماران مراجعه کنید.
  • سوابق پیشرفت بیماران را نگه دارید.
  • انجام تحقیقات مرتبط با علل و درمان اختلالات شنوایی و تعادل.

مشخصات متخصص شنوایی سنج در سریلانکا

پس از تحصیل در سریلانکا در این رشته از شما انتظاراتی می رود. شنوایی شناسان با افرادی که مشکلات شنوایی یا تعادل دارند کار می کنند. آنها باید حامی بیماران و خانواده هایشان باشند. شنوایی شناسان باید نتایج آزمایش ها، تشخیص ها و درمان های پیشنهادی را به اطلاع بیماران برسانند تا بیماران به وضوح موقعیت و گزینه ها را درک کنند. آنها همچنین ممکن است نیاز به همکاری با سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و متخصصان آموزش در مورد مراقبت از بیمار داشته باشند. آنها همچنین باید آماده ارائه طرح های جایگزین در زمانی که بیماران به درمان اولیه پاسخ نمی دهند، باشند. شنوایی شناسان باید با بیمارانی کار کنند که ممکن است نیاز به زمان زیاد و توجه ویژه داشته باشند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به سریلانکا مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *