مهاجرت تحصیلی رومانی

رشته شنوایی سنجی در رومانی

رشته شنوایی سنجی در رومانی

رشته شنوایی سنجی در رومانی در حوزه علوم بهداشتی و پزشکی ارائه میشود و هر دانشجوی کارشناسی میتواند پس از اتمام تحصیل در رومانی کار کند. کشور رومانی دانشگاه های معتبری برای تحصیل رشته شنوایی سنجی دارد که مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا را شامل می شود. کشور رومانی در چهارراه اروپای مرکزی، شرقی و جنوب شرقی قرار دارد و مرزهای آن دریای سیاه، بلغارستان، صربستان، مجارستان، اوکراین و مولداوی است. از سال 2007، رومانی بخشی از اتحادیه اروپا است و بیش از 19 میلیون نفر در اینجا زندگی می کنند. از 19 میلیون نفر تقریبا حدود یک دهم آن در پایتخت آن بخارست ساکن هستند.شهرهای مهم دیگر کلوژ-ناپوکا، تیمیشوآرا، ایاسی، کنستانتا و براشوف هستند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه شرایط و نحوه مهاجرت به رومانی مشاور و راهنمای شماست.

تحصیل در رومانی

آموزش عالی از طریق دانشگاه ها، آکادمی ها و مدارس مطالعات پس از دانشگاه تضمین می شود. در این کشور اروپایی موسسات و دانشگاه زیادی وجود دارد که پذیرای دانشجویان بین المللی هستند. بیش از نیم میلیون دانشجو در مؤسسات دولتی هستند که سه چهارم آنها در برنامه های کارشناسی و حدود %2 در سطح کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند. مانند بسیاری از کشورهای اروپای شرقی، بسیاری از مؤسسات آموزش عالی رومانیایی در موضوعات خاصی تخصص دارند. با این حال، دانشگاه های جامع بزرگ تری نیز وجود دارد. رومانی از طرح بولونیا پیروی می کند، بنابراین بیشتر تحصیلات سطح عالی آن از سه دوره تشکیل شده است: ابتدا یک مدرک لیسانس 3 ساله، پس از آن یک مدرک کارشناسی ارشد 2 ساله و یک مدرک دکتری 3 ساله می باشد.

با این وجود، برخی از برنامه ها برای تکمیل بیشتر طول می کشد، به عنوان مثال آنهایی که در زمینه های مهندسی هستند، یا برخی مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در یک برنامه 6 ساله یکپارچه (مانند پزشکی و معماری) ترکیب می کنند. سال تحصیلی در رومانی از اوایل اکتبر شروع می شود. اکثر برنامه ها شهریه دارند. دولت به درصد معینی از محل های دانشگاه که بر اساس اصل پیشرفت تحصیلی اختصاص می دهد، یارانه می دهد. اتباع خارجی به طور مساوی مجاز به بهره مندی از این یارانه هستند. دانشگاه های خصوصی حق دریافت یارانه دولتی را ندارند. از این رو، تمامی دانشجویان دانشگاه های خصوصی ملزم به پرداخت شهریه هستند. میزان شهریه بستگی به برنامه یا محل تحصیل دارد. موسسات خصوصی آموزش عالی و تحصیلات تکمیلی و همچنین مطالعات پزشکی، هنر و نمایش گران تر هستند.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در رومانی

تحصیل رشته شنوایی سنجی در رومانی

شنوایی شناسی پیشگیرانه بر مشاهده و معاینه کارگران در محیط های پر سر و صدا متمرکز است. تمرکز اولیه این سرویس تشخیص به موقع کارگران حساس به شنوایی است که برای جلوگیری از آسیب بیشتر به شنوایی خود نیاز به محافظت یا حتی حذف هر گونه صدای مضر دارند. محل های کار و محیط هایی که در این مراقبت های شنوایی شناسی پیشگیرانه گنجانده شده اند بر اساس اندازه گیری های نویز انجام شده توسط اداره بهداشت ایالتی هستند. هنگامی که مطالعه سطح سر و صدا توسط اداره بهداشت ایالتی به نتیجه رسید، سازماندهی، تشخیص و اجرای این مراقبت های پیشگیرانه برای کارگران آن به تنهایی به عهده شرکت ها و یا شرکت هایی می شود که کارکنان آنها در معرض سطح بالای سر و صدا هستند.

موضوعات مورد مطالعه (درسی) در شنوایی شناسی و گفتار درمانی در رومانی را در جدول زیر می باشید:

سال اولسال دومسال سوم
مقدمه ای بر آسیب شناسی گفتار و زبانآکوستیک پایهروانشناسی مرتبط با شنوایی
مقدمه ای بر آسیب شناسیالکترونیک پایهکار بالینی (آسیب شناسی گفتار)
آناتومی اولیه انسانمقدمه ای بر زبان شناسانکار بالینی (شنوایی شناسی)
فیزیولوژیروانشناسی مرتبط با گفتاراختلالات ارتباطی دوران کودکی
روانی و اختلالات آناختلالات ارتباط عصبی بزرگسالاناختلالات گفتاری عصبی حرکتی

کارورزی در رشته شنوایی سنجی در رومانی

دانش‌آموزان باید انتظار داشته باشند که در ترکیبی از سخنرانی‌ها، آموزش‌های PBL، سمینارها، مشاهدات بالینی، شبیه‌سازی‌ها و کار بالینی تحت نظارت روزانه از ساعت 9 صبح تا 9 بعد از ظهر، با مدتی اختصاص به یادگیری مستقل، در طول ترم 1 و 2 شرکت کنند. در این برنامه، دانش آموزان در دو دوره آموزشی 3 ساعته آموزش مبتنی بر مشکل در هفته شرکت خواهند کرد. علاوه بر آموزش ها، تقریباً 3-4 سخنرانی در روز به اضافه 6 ساعت در هفته مشاهدات، شبیه سازی و کار بالینی تحت نظارت وجود خواهد داشت. در طول ترم 3، دانش آموزان 4-5 روز در هفته در محل کار خواهند بود. دانش آموزان باید در حدود 1000 ساعت تمرین بالینی تحت نظارت شرکت کنند تا نیازهای حرفه ای را برآورده کنند. تحصیل در رومانی به زبان انگلیسی در رشته شنوایی سنجی شما را یک متخصص بین المللی خواهد کرد.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی در رشته شنوایی سنجی در رومانی هستید:

نرخ فارغ التحصیلی رشته شنوایی سنجی در رومانی

هزینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در رومانی

در این بخش هزینه های تحصیل در رومانی را بیات می کنیم. هزینه ها به واحد پول ملی نشان داده می شود و همه انواع هزینه ها را شامل می شود: شهریه، ثبت نام، صدور گواهینامه یا سایر هزینه های اداری. دقت داشته باشید که دانشجویان بین المللی می توانند بورسیه ها را بررسی کنند و مراحل آن را دنبال کنند. دو وضعیت مالی اصلی برای دانشجویان وجود دارد: بودجه دولتی و خود تأمین مالی. هر سال، دولت در مورد تعداد مکان‌هایی که از سوی دولت تامین مالی می‌شود، تصمیم می‌گیرد. این امتیازات بر اساس عملکرد دبیرستان و نتایج مراحل پذیرش به دانش آموزان اعطا می شود. دانشجویان با بودجه دولتی فقط هزینه های ثبت نام را پرداخت می کنند. هر سنای دانشگاه در مورد سطح شهریه هر برنامه تصمیم می گیرد که شامل شهریه، مدیریت، امتحانات و گواهینامه می شود.

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در رومانی

دانشگاه های رومانی رشته شنوایی سنجی را در مقطع لیسانس و فوق لیسانس و دکترا را به زبان های رومانیایی، انگلیسی، فرانسوی و آلمانی ارائه می دهند. تحصیل در مقاطع مختلف رومانی یک فرصت طلایی است. دانشجویان بین المللی می توانند رشته پزشکی و همچنین رشته شنوایی سنجی را انتخاب کنند. مدارک دانشگاهی رومانیایی در اروپا و فراتر از آن بسیار قدردانی و شناخته شده است، کمترین هزینه تحصیل و هزینه زندگی در اروپا، فرآیند پذیرش دانشگاه ساده و شفاف و درخواست ویزا، پذیرش دانشجویان انتقال اعتبار، محیط اجتماعی چند فرهنگی و غیره هزاران هزار دانشجوی بین المللی را به خود جذب می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به رومانی و شرایط اخذ ویزای تحصیلی رومانی و همچنین اعزام دانشجو مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *