مهاجرت تحصیلی اکوادور

رشته شنوایی سنجی در اکوادور

رشته شنوایی سنجی در اکوادور

یکی از بهترین انتخاب ها تحصیل رشته شنوایی سنجی در اکوادور است. دانشگاه های اکوادور به عنوان یک شروع عالی برای مسیر شغلی شما خواهد بود. همچنین بهترین مسیری را که برای برتری در رشته تحصیلی خود به آن نیاز دارید، در اختیار شما قرار خواهد داد. دانشگاه ها، کالج ها، دانشکده های پزشکی، در کشور استانداردهای تعیین شده آموزش رسمی را با استانداردهای بالا و شناخته شده در محافل دانشگاهی رعایت کرده اند. پایتخت این کشور، کیتو، در کوه‌های آند زیر نظر آتشفشان مرتفع پیچینچا قرار دارد. شهر قدیمی آن در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و به راحتی قابل پیاده روی است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص نحوه اخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت به اکوادور مشاور شما است.

تحصیل در اکوادور

این شهر تعداد زیادی اتوبوس و تاکسی برای سفر در سراسر شهردارد. جاذبه های دیدنی برای دانشجویانی که تصمیم به تحصیل در خارج از کشور در کیتو دارند مانند بازیلیکا جایی که پله‌های چوبی بالای برج ساعت هنوز به روی مسافران باز است.Plaza Independenci یک میدان مرکزی جذاب که نماد استقلال کشور از فاتحان اسپانیایی است. اسپانیایی زبان این سرزمین است، اما بسیاری از اکوادوری ها انگلیسی صحبت می کنند و بسیاری از زبان های بومی نیز صحبت می کنند. اگر یکی از اهداف شما بهبود مهارت زبان اسپانیایی در حین تحصیل در خارج از کشور است، اکوادور بهترین مقصد برای شماست. تحصیل در اکوادور واقعاً یک فرصت عالی برای دانش آموزان برای یادگیری اسپانیایی و تمرین صحبت کردن با افراد بومی است. واحد پول این کشور USD است، که تبدیل ارز را برای آمریکایی‌هایی که در اکوادور تحصیل می‌کنند، امری بی‌معنا می‌سازد.

 

مزایا تحصیل رشته شنوایی سنجی در اکوادور

هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه در اکوادوریکی از مزیت های خوب است. در هنگام تحصیل در این کشور اسپانیایی خود را بهبود بخشید. این کشور فرصت های یادگیری متنوعی را برای دانشجویان خارجی علاقه مند دارد. چه بخواهید مهارت های اسپانیایی خود را در یک کشور سرگرم کننده و منحصر به فرد در آمریکای جنوبی تمرین کنید، چه بخواهید در موسیقی محلی و سنت های هنری عمیق باشید یا از فرصتی متفاوت برای قرار دادن کلاس های تاریخ خود در دنیای واقعی استفاده کنید، این کشور ممکن است چیزی برای این کار داشته باشد. اقامت با قیمت و هزینه های قبوض مناسب نیز مزیت دیگری است. در طول تحصیل و تحقیقات نیز می توانید مهارت های پژوهشی خود را گسترش دهید. اکوادور که به دلیل موقعیت استوایی خود در شمالی‌ترین بخش آمریکای جنوبی نامگذاری شده است، دارای چشم ‌انداز طبیعی متنوعی است.

این کشور ممکن است مکانی عالی برای تحصیل و دنبال کردن رویای شما باشد. آب و هوای عالی در اکوادور نیز یک شرایط مناسب را برای شما فراهم می کند تا بتوانید راحت به تحصیل و اشتغال خود بپردازید. این کشور ممکن است مکانی عالی برای غنی سازی مطالعات و سفرهای شما باشد. دانشگاه های پزشکی و علوم بهداشت که ارائه دهنده رشته شنوایی سنجی در اکوادور هستند هر ساله دانشجویان بین المللی را از سراسر جهان جذب می کنند. شما می توانید با رعایت الزامات و آماده سازی مدارک لازم برای تحصیل رشته شنوایی سنجی به دانشگاه های اکوادور درخواست خود را ارسال کنید. همچنین دانشگاه های عالی رتبه ای در اکوادور هستند که بورسیه تحصیلی به دانشجویان اختصاص می دهند.

در نمودار زیر شاهد ملیت دانشجویان بورسیه شده در اکوادور هستید:

ملیت دانشجویان بورسیه شده در اکوادور

تحصیل رشته شنوایی سنجی در اکوادور

شنوایی سنجی یک رشته پزشکی و بهداشتی است که در زمینه آسیب های شنوایی و اختلالات مرتبط با آن مانند: گفتار و ارتباط می پردازد. متخصصان پزشکی که شنوایی شناسی را انجام می دهند، شنوایی شناس نامیده می شوند که مسئول مدیریت اختلالات مربوط به شنوایی و همچنین تعادل هستند. شما در طی 4 سال در موقعیت های کاری شرکت خواهید کرد. با گرد هم آوردن یادگیری و مهارت ‌ها از ماژول‌های مختلف در این دوره، در سال 4، ایده خود را برای یک تحقیق تحقیقاتی ایجاد خواهید کرد که به نفع این حرفه باشد. شما به یک مرکز آزمایشگاهی تحقیقات گفتار دسترسی خواهید داشت که دارای تجهیزات طراحی شده برای ضبط و تجزیه و تحلیل گفتار است. نرم افزار خاص امکان بررسی بسیاری از جنبه های گفتار، به ویژه صدا و عروض را فراهم می کند.

 

آزمایشگاه گفتار همچنین یک فضای مطالعه دوره خاص با دسترسی به مواد مداخله بالینی را فراهم می کند. این آزمایشگاه از کارکنان پژوهشی گفتار و زبان بالینی ما با علاقه مندی به عروض، دوزبانگی، واج شناسی رشدی، اختلالات گفتار حرکتی، آوایی اجتماعی، بیان در سندرم داون و اختلالات صدا پشتیبانی می کند. علاوه بر تحقیقات بنیادی در مورد ماهیت و مدیریت اختلالات گفتاری، تحقیقات بر اعتبارسنجی تکنیک‌های اندازه‌گیری آوایی جدید برای استفاده بالینی متمرکز است. همچنین تعدادی از تجربیات بسیار تخصصی یک بار قرار دادن در طول دوره ارائه می شود که اغلب با مشارکت امکانات پزشکی متخصص ارائه می شود. تحصیل در مقاطع مختلف اکوادور این چنین مزایا خوبی برای شما خواهد داشت.

گرایش های رشته شنوایی سنجی در اکوادور

گرایش های رشته شنوایی سنجی در اکوادور

در این بخش برخی از شاخه های محبوب شنوایی شناسی را ذکر می کنیم. فیزیولوژی شنوایی، به عملکرد گوش و سیستم عصبی شنوایی می پردازد. ادراک گفتار، زمینه ای برای تبدیل سیگنال های ورودی شنیداری به نمایش با استفاده از عملیات عصبی، محاسباتی و شناختی است. شنوایی شناسی تشخیصی، یک فوق تخصصی است که به تست های تشخیصی انجام شده در شنوایی شناسی اطلاق می شود. شنوایی شناسی توانبخشی، شامل آموزش و درمان برای بهبود شنوایی برای افراد دارای اختلالات شنوایی است. شنوایی شناسی صنعتی و شغلی، شامل ارزیابی سطوح سر و صدا در محل کار و طراحی برنامه هایی است که از کاهش شنوایی جلوگیری می کند. شنوایی شناسی پزشکی قانونی، به ارزیابی و نظر کارشناسی در مسائل حقوقی می پردازد. تحصیل در اکوادور به زبان انگلیسی می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد.

در جدول زیر شاهد برخی از دروس رشته شنوایی سنجی در اکوادور می باشید:

دروستعداد واحد
مقدمه ای بر روانشناسی2
آناتومی و فیزیولوژی برای آسیب شناسی گفتار و زبان 13
آناتومی و فیزیولوژی برای آسیب شناسی گفتار و زبان 23
آواشناسی و آواشناسی بالینی2
تعامل با آموزش عالی2
مقدمه ای بر زبان و ارتباطات2
توانمندی های بالینی و حرفه ای3
مغز و اعصاب و اطفال3
شنوایی شناسی و گوش و حلق و بینی3
اختلالات رشدی گفتار2
اختلالات رشدی و اکتسابی زبان2
اختلالات رشد عصبی3

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به اکوادور و شرایط ویزای تحصیلی و تحصیل در اکوادور به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *