مهاجرت تحصیلی امارات

رشته شنوایی سنجی در امارات

رشته شنوایی سنجی در امارات

رشته شنوایی سنجی در امارات رشته ای است که در مقاطع مختلف تدریس میشود. در این کشور عرب زبان میتوان به زبان انگلیسی این رشته را بخوانید. شنوایی یکی از مهم ترین حواس و یکی از الزامی ترین نیاز های انسان است که بدون آن مشکل در گفتار نیز پدید می آید. اگر این مشکل برای شما اهمیت داردو علاقمند به برطرف کردن مشکلات و بهبود کارایی گوش و شنوایی هستید این رشته برای شما مناسب است. اگر به زبان عربی نیز علاقه دارید و یا به این زبان مسلط هستید امارات بهترین گزینه برای شماست. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سابقه ای معتبر و موفق در زمینه اعزام دانشجو دارد. می توانید با تماس با مشاوران این مجموعه و پرسیدن سوالات خود از خدمات ویژه ای نیز بهره مند شوید.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در امارات

لیسانس علوم در آسیب شناسی گفتار زبان به دانش آموزان آموزش می دهد که چگونه تعدادی از اختلالات گفتار و زبان را درک کنند، تشخیص دهند و به طور موثر درمان کنند در طول کل طول عمر رشد انسان از اوایل کودکی تا سال های بزرگتر. اینها شامل اختلالات صدا، مشکلات بیان، مشکلات روانی، آفازی، مشکلات واج شناختی و تاخیر در گفتار یا زبان است. فارغ التحصیلان برنامه یک درک تئوریک اصلی از طیف وسیعی از اختلالات ارتباطی، بلع و مرتبط با آن به دست می آورند و در مورد اصول ارزیابی، درمان و مدیریت افراد دارای مشکلات ارتباطی و بلع بحث می کنند. پس از فارغ التحصیلی، دانش آموزان سطح کافی از تخصص را برای مدیریت ایمن و شایسته طیف وسیعی از بیماران در زمینه های مختلف بالینی ایجاد خواهند کرد.

اهداف تحصیل رشته شنوایی سنجی در امارات را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • برای ارائه دانش تخصصی و مهارت های عملی مورد نیاز دانش آموزان برای کار به عنوان پزشکان موفق گفتار و زبان درمانی.
  • برای تجهیز دانش آموزان به بینایی و مهارت های فکری مورد نیاز برای ایجاد، انجام و انتشار تحقیقات تخصصی نوآورانه در زمینه اختلالات زبانی و ارتباطی.
  • ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای ایجاد تعهد قوی به کد های حرفه ای استاندارد های اخلاقی و قانونی.
  • برای راهنمایی دانش آموزان در به کارگیری ارزش های مدارا، احترام و همبستگی اجتماعی مورد نیاز برای تمرین در میان جمعیت های چند فرهنگی امارات متحده عربی، شورای همکاری خلیج فارس و جامعه جهانی.

نتایج یادگیری رشته شنوایی سنجی در امارات

پس از اتمام موفقیت آمیز این برنامه، دانش آموزان قادر خواهند بود ارتباط تشریحی، فیزیولوژیکی، روانی، زبانی و فرهنگی اختلالات گفتار و زبان را مشخص کنند. تشخیص دقیق بالینی برای بیماران مبتلا به اختلالات گفتار و زبان در طیف رشدی و اکتسابی نیز از مهارت های شما محسوب خواهد شد. در حوزه کار می توانید از طریق استدلال بالینی و مشاهده بیمار/مشتری، برنامه‌های درمانی اخلاقی و مؤثر ویژه بیمار را توسعه دهید. اجرای درمان مبتنی بر شواهد برای افراد مبتلا به اختلالات گفتار و زبان، با استفاده از منابع بالینی و نظارت بر بیمار نیز از وظایف شما است. توجه داشته باشید که استاندارد های حرفه ای و مهارت های ارتباطی بالا را نشان دهید که در ارائه خدمات به بیمار، تعامل با همکاران سایر رشته ها، آموزش خانواده ها و حمایت از خدمات مناسب در نظام سلامت موثر است.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش هزینه تحصیل در امارات هستید:

 

نرخ افزایش هزینه تحصیل در امارات

دروس رشته شنوایی سنجی در امارات

شنوایی شناسی شاخه ای از علم است که به مطالعه شنوایی، تعادل و اختلالات مربوط به آن می پردازد. پزشکان آن که شنوایی شناس نامیده می شوند، افراد مبتلا به کم شنوایی را درمان می کنند و به طور پیشگیرانه از آسیب های مرتبط با آن جلوگیری می کنند. هدف شنوایی شناسی با استفاده از راهبردهای مختلف تست (از جمله تست های شنوایی، اندازه گیری های گسیل گوش، ویدئونیستاگموگرافی و تست های الکتروفیزیولوژیک)، تعیین اینکه آیا فرد می تواند در محدوده طبیعی بشنود و در غیر این صورت، کدام بخش از شنوایی تحت تاثیر قرار می گیرد (فرکانس های بالا، متوسط یا پایین). و تا چه درجه اگر شنوایی شناس تشخیص دهد که کم شنوایی وجود دارد یا ناهنجاری دهلیزی وجود دارد، بهترین گزینه ها را برای کمک به بیمار توصیه می کند، مانند سمعک، کاشت حلزون یا ارجاعات پزشکی مناسب.

اقامت پس از تحصیل در امارات در صورت کار در این کشور میسر است. در جدول زیر شاهد دروس رشته شنوایی سنجی در امارات می باشید:

دروستعداد واحد
مقدمه ای بر زبان شناسی3
آواشناسی3
ساختار زبانی زبان عربی3
روانشناسی زبان3
روانشناسی شناختی2
فیزیک عمومی2
مقدمه ای بر اختلالات گفتار و زبان2
نورولوژی برای گفتار، زبان و شنوایی2
فیزیولوژی گفتار2
رشد زبان کودک2
روش تحقیق در روانشناسی3

اشتغال در حوزه رشته شنوایی سنجی در امارات

علاوه بر آزمایش شنوایی بیماران، شنوایی شناسان همچنین با طیف وسیعی از مشتریان در توانبخشی، از کودکان تا سالمندان، از جمله افراد مبتلا به وزوز گوش، اختلالات پردازش شنوایی، و استفاده کنندگان از کاشت حلزون یا سمعک کار می کنند و همچنین ممکن است ارزیابی هایی را انجام دهند. وزوز گوش و سیستم دهلیزی. شنوایی شناسان متخصصان مراقبت های بهداشتی هستند که در پیشگیری، ارزیابی، تشخیص و درمان مشکلات شنوایی و اختلالات شنوایی تخصص دارند. آنها برای کار با همه سنین، از نوزادان تا سالمندان، آموزش دیده اند. با این حال، برخی از شنوایی شناسان در شرایط یا گروه های سنی خاصی تخصص دارند.

شنوایی شناس می تواند خدمات درمانی زیر را پس از اتمام تحصیل در امارات ارائه دهد:

  • مشاوره اختلالات شنوایی
  • توانبخشی شنوایی
  • اتصالات سمعک
  • تعمیر و نگهداری سمعک
  • درمان کم شنوایی کودکان
  • درمان سرگیجه و تعادل

کارآموزی در رشته شنوایی سنجی در امارات

کارآموزی در رشته شنوایی سنجی در امارات

با پیشرفت تکنولوژی و علم رشته شنوایی شناسی و مسائل شنوایی نیز بسیار تکامل یافته است. کارآموزی به حداقل 300 ساعت بالینی در این رشته از مهم ترین بخش ها است. تمام الزامات اصلی دیگر باید قبل از گذراندن این دوره تکمیل شده باشند و هیچ دوره دیگری را نمی توان همزمان گذراند برنامه های درمان وزوز گوش و برنامه های پیشگیری و حفاظت از کم شنوایی و تست‌های تشخیصی شنوایی (مانند شنوایی‌سنجی گفتار، اتوسکوپ، انتشارات گوش صوتی OAEs، تمپانومتری، تست رفلکس شنوایی، پاسخ شنوایی ساقه مغز ABR، تست‌های پردازش شنوایی، و موارد دیگر) توسط شما انجام می شود. ارزیابی های شنوایی شناسی و تشخیص کم شنوایی کودکان و سرگیجه و تست تعادل و ارزیابی کاندیداتوری کاشت حلزون نیز ممکن است از دیگر وظایف یک شنوایی سنج در امارات باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه ویزای تحصیلی امارات مشاور و راهنمای شماست.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *