مهاجرت تحصیلی استونی

رشته شنوایی سنجی در استونی

رشته شنوایی سنجی در استونی

رشته شنوایی سنجی در استونی رشته ای در حوزه علوم بهداشت و پزشکی جای میگیرد که هر دانشجویی پس از اتمام تحصیل علاقمند به کار در این حوزه است. این دوره برای متخصصان در حال حاضر در محل کار مراقبت های بهداشتی هدف قرار گرفته است. این شما را به مهارت ها و دانشی مجهز می کند که برای تبدیل شدن به حرفه شنوایی شناس سمعک در NHS و توزیع کننده سمعک در بخش خصوصی نیاز دارید. شنوایی از مهم ترین حواس انسان است که در صورت اخلال در آن فرد ارتباط موثرش را از دست می دهد لذا متخصصان با مقابله با این اخلال سعی در رفع محدودیت ها دارند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به استونی و تحصیل در این کشور مشاور شماست.

تحصیل در استونی

استونی یکی از 3 کشور بالتیک است، گروهی از کشورهایی که شمال اروپا در آن شرق را ملاقات می کند. این کشور با روسیه، لتونی و دریای بالتیک همسایه است. استونی، به معنای سرزمین در شرق، آداب و رسوم، فرهنگ و حتی زبان کاملاً منحصربه‌فرد خود را دارد که همگی با تالین به‌عنوان نیروگاه فناوری آن پایتخت است. اما این فقط سطح استونی است. برای یک کشور کوچک، استونی پیشروی جهانی در فناوری است. این کشور همچنین محل استقرار بانک استونی است، اولین بانک در جهان که اقامت الکترونیکی را برای خدمات مالی و مشاغل ارائه می دهد. وقتی صحبت از فناوری به میان می‌آید، استونی در بالاترین سطح قرار دارد. استونی شمالی‌ترین کشور از سه کشور بالتیک است که در جنوب با لتونی و در شرق با روسیه همسایه است، در حالی که نوک جنوبی فنلاند در فاصله چند قدمی دریا قرار دارد.

استونی با تنها 1.3 میلیون نفر یکی از کم جمعیت ترین کشورهای اروپاست. حدود یک سوم جمعیت این کشور در پایتخت آن، تالین زندگی می کنند. استونی بخش زیادی از تاریخ خود را تحت سلطه خارجی گذرانده است، اخیراً به عنوان بخشی از اتحاد جماهیر شوروی. استونی پس از به دست آوردن استقلال خود در سال 1991، به شدت به سمت اروپای غربی گرایش پیدا کرد و خود را با موفقیت چشمگیر اصلاح و مدرن کرد. فشار دولت برای نوآوری، دیجیتالی شدن و حذف بوروکراسی به ثمر نشسته است. استونی امروز یکی از مرفه ترین کشورهای کمونیستی سابق است که در آن جامعه ای مدرن و روشنفکر از استاندارد زندگی بالایی برخوردار است. در این زمینه، مهارت انگلیسی در میان مردم محلی نیز به طور قابل توجهی بالا است.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در استونی

مردم درک خود از جهان را با استفاده از تمام حواس کامل می کنند، بنابراین همدلی با کسانی که شنوایی ندارند یک صفت شریف است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به شنوایی و بدن انسان علاقه دارید، شنوایی شناسی می تواند برای شما مناسب باشد. مدارک کارشناسی و ارشد رایج ترین راه تحصیلات هستند، گواهی های فارغ التحصیل و دیپلم غیر معمول تر هستند. با این حال، این مدارک کاملاً جامع هستند، برخی دانتشگاه ها به دانشجویان این شانس را می دهند که به ترتیب در تئوری یا عمل بالینی تخصص داشته باشند. از دانش آموزان می توان انتظار داشت که بسته به علایق خود، در مورد استراتژی های توانبخشی شنوایی، واحدهای گسترده در تمرین بالینی، استفاده پیشرفته از دستگاه های شنوایی، درک گفتار و موارد دیگر بیاموزند.

شنوایی شناسی مطالعه و درمان بیماری های شنوایی است. شنوایی شناس به طور خستگی ناپذیر تلاش می کند تا دانش و مهارت لازم برای درک کامل نحوه عملکرد شنوایی انسان را به دست آورد تا بتواند مشکلات سلامتی را که در بیماران با آن مواجه می شود مدیریت کند. تحصیلات تکمیلی به دانشجویان رشته های بهداشتی اجازه می دهد تا با دانش ضروری در ارزیابی شنوایی بزرگسالان، تمرین بالینی، دستگاه های شنوایی، استراتژی های ارزیابی عینی و غیره آشنا شوند. امروزه پیشرفت های آموخته شده از علم و مشاهده به مردم سراسر جهان خدمت می کند. شنوایی شناسان مدرن قادر به درمان بیماری های شنوایی هستند که فقط چند دهه پیش غیرقابل درمان بودند. کسانی که انگیزه، جاه طلبی و احترام به اهمیت شنوایی دارند می توانند شنوایی شناسان خوبی باشند.

در نمودار زیر شاهد میزان دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف رشته شنوایی سنجی در استونی هستید:

تحصیل در مقاطع مختلف رشته شنوایی سنجی در استونی

تحصیل رشته شنوایی سنجی در مقطع ارشد در استونی

تحصیل در مقاطع مختلف استونی در رشته شنوایی سنجی امکان پذیر است. کارشناسی ارشد شنوایی شناسی بالینی مهارت ها، دانش و آموزش هایی را که برای تمرین به عنوان یک شنوایی شناس بالینی واجد شرایط نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد. مهارت های شما را در استراتژی های ارزیابی، توانبخشی و توانبخشی افراد کم شنوایی توسعه می دهد و همچنین به شما در زمینه طراحی تحقیق آموزش می دهد. این دوره ها معمولاً 2 و 4 سال طول می کشد تا دوره های تمام وقت تکمیل شود، اما در صورت گذراندن پاره وقت می تواند تا 4 و 6 سال طول بکشد. یاد بگیرید که از فناوری پیشرفته دستگاه شنوایی برای کمک به جمعیت در حال رشد، به ویژه جامعه سالخورده استفاده کنید. با یک بازار کار که به سرعت در حال تحول است، داشتن مهارت های مناسب برای تکامل با آن ضروری است ترکیب خواهید شد.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص رشته شنوایی سنجی در کشور استونی هستید:

رشتهمقطع تحصیلیمدت تحصیلنوع تحصیلزبان تحصیل
شنوایی سنجیکارشناسی4 سالتمام وقت و پاره وقتانگلیسی
ارشد2 سال
دکترا2 سال

اشتغال در حوزه شنوایی در استونی

دانشگاه به شما کمک می‌کند مهارت‌های خود را ارتقا دهید یا دوباره مهارت پیدا کنید تا بتوانید گام بعدی شغلی را در صنعت فعلی خود بردارید یا به سمتی بروید که با علایق در حال تغییر شما مطابقت دارد. حرفه ها و کارفرمایان بالقوه را مشاهده کنید. چه در حال ساختن بر روی مطالعه فعلی خود در زمینه سلامت باشید و چه به دنبال مهارت های تخصصی برای مرحله بعدی حرفه خود باشید، کارشناسی ارشد شنوایی شناسی بالینی سکوی پرشی شما برای یک حرفه پر ارزش به عنوان یک شنوایی شناس است. شما یک درک اساسی از ماهیت صدا، و همچنین گفتار و ادراک شنوایی ایجاد خواهید کرد. برخی از شنوایی شناسان نیز تحقیقات آکادمیک بالینی را انجام می دهند. شرایط کار ضمن تحصیل در استونی بنا بر مدرک شما سنجیده می شود.

کار آموزی در حوزه رشته شنوایی سنجی در استونی

کار آموزی در حوزه رشته شنوایی سنجی در استونی

در طول تحصیل شنوایی سنجی، در جلسات عملی در آزمایشگاه و کلینیک مهارت های اختصاصی دانشگاه شرکت خواهید کرد. همچنین برای حمایت از آموزش شنوایی شناس خود، به مدت 27 هفته در یک بستر بالینی خواهید رفت. شما همچنین می توانید جنبه ای از عملکرد بالینی را که مورد علاقه شماست به طور عمیق کشف کنید. هنگامی که سال اول لیسانس شنوایی شناسی خود را به پایان رساندید، می توانید برای ثبت نام به عنوان دستیار مراقبت شنوایی HCA اقدام کنید. این بدان معناست که شما می توانید نقش های دستیار شنوایی شناسی را برای بقیه دوره تحصیلی خود به عهده بگیرید. همچنین این امکان وجود دارد که برای سال 3 به پاره وقت تغییر دهید، بنابراین می توانید موقعیت خود را در مدت زمان طولانی تری پخش کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در استونی مشاور و راهنمای شما است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *