مهاجرت تحصیلی اتریش

رشته شنوایی سنجی در اتریش

رشته شنوایی سنجی در اتریش

رشته شنوایی سنجی در اتریش رشته ای است که در زمینه شنوایی و کم شنوایی و راه های مقابله با آن بحث می کند که در این محتوا بررسی میگردد. به عنوان یک گفتاردرمانگر، توانایی های ارتباطی انسان را آغاز، حفظ، بهبود یا بازیابی خواهید کرد. در رشته شنوایی سنجی شما همه چیز را در مورد اختلالات گفتاری، صحبت کردن، صدا، بلع و شنوایی و روش هایی که برای درمان آنها استفاده خواهید کرد، یاد خواهید گرفت. این حرفه کل طیف پیشگیری، مشاوره، تشخیص، از درمان تا توانبخشی را در بر می گیرد. کار شما با نوزادان یا کودکان خردسال شروع می شود و از افراد در حرفه های صحبت کردن یا بعد از عمل یا بیماری هایی مانند سکته مغزی حمایت می کند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به اتریش مشاور شماست.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در اتریش

اگر شما عاشق زبان، کلام گفتاری هستید و گوش و شنوایی خوبی دارید می توانید در رشته شنوایی سنجی در اتریش تحصیل کنید. برای این رشته باید توانایی های مشخصی داشته باشید مانند آنکه آلمانی را خوب صحبت می کنید. علاوه بر این، شما به دنبال یک تقاطع با علوم طبیعی هستید و برای شما نیز دارو جالب است زیرا می توانید از آن برای کمک به مردم استفاده کنید. شما افراد جوان و مسن را از همه طبقات اجتماعی دوست دارید و آشکارا با آنها تعامل دارید. شما می دانید که برای رسیدن به آنها با مشاوره و درمان و حمایت از آنها با تخصص خود به تکنیک ها و مفاهیم خاصی نیاز دارید. شما می خواهید همه چیز را در مورد زبان، گفتار، صدا و شنوایی و پس زمینه آناتومیک و همچنین تکنیک های ممکن بیاموزید و از نظر فیزیکی برای حرفه گفتاردرمانگر مناسب هستید.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در زمینه تحصیل رشته شنوایی سنجی در اتریش هستید:

رشتهدانشکدهنوع تحصیلتعداد ترمتعداد واحدزبان تحصیل
شنوایی سنجیمطالعات علوم بهداشتیتمام وقت6180آلمانی

دانشگاه رشته شنوایی سنجی در اتریش

دانشگاه رشته شنوایی سنجی در اتریش

FH Campus Wien با تخصص گسترده و شبکه بزرگ مشخص می شود. FH Campus Wien تنها دانشگاه علوم کاربردی در اتریش است که هر 7 حرفه پزشکی-درمانی-تشخیصی سطح بالای قانونی و همچنین مامایی را آموزش می دهد. یک شریک مهم در زمینه های آموزش، تحقیق و توسعه، انجمن مراقبت های بهداشتی وین است. این موسسه آموزشی همچنین با انجمن حرفه ای فیزیو اتریش همکاری نزدیک داریم و رویدادهای ویژه مختلفی به طور منظم در پردیس اصلی جذاب ما برگزار می شود. دانش‌آموزان از زیرساخت‌های مدرن دانشگاه ما بهره می‌برند، این شامل اتاق‌های فعالیت متعدد است. نکته برجسته آزمایشگاه حرکتی است که در آن صفحات نیرو و دوربین ها آنالیز 3 بعدی حرکات را به منظور دستیابی به درک بهتری از اختلالات حرکتی امکان پذیر می کنند.

اندازه گیری ها با استفاده از الکترودهای بی سیم متصل به بدنه ثبت می شوند. علاوه بر این، شما این فرصت را دارید که به یک جامعه حرفه ای در سراسر رشته ها بپیوندید. پتانسیل زیادی در پروژه های تحقیقاتی در رابط بین سلامت و فناوری وجود دارد و ارتباط عملی زمانی تضمین می شود که یکی از عصرهای سخنرانی آزادانه خود را با کارشناسان درجه یک به عنوان بخشی از سخنرانی های پردیس سازماندهی کنید. شاید بپرسید چه چیزی این برنامه مدرک را خاص می کند؟ باید گفت این برنامه لیسانس با گرایش عملی دانش گسترده ای در مورد اختلالات و روش های درمان آنها در زمینه های زبان، گفتار، صدا، بلع و شنوایی ارائه می دهد. در طول یک هفته کارآموزی بالینی در بیمارستان، تجربه درمانی گسترده ای را با بیماران به دست خواهید آورد.

کارآموزی رشته شنوایی سنجی در اتریش

در طول دوره کارآموزی با نظارت حرفه ای همراه خواهید بود. یک سمینار انتخابی اجباری همچنین به شما این فرصت را می دهد تا دانش خود را در زمینه های گفتار درمانی عمیق کنید یا دانش خود را در مناطق مجاور به دست آورید. این شامل طیف گسترده ای از زمینه ها از درمان بیماران انتوبه شده در مراقبت های ویژه، کار با بیماران مبتلا به زوال عقل، تا ارائه درمان به نوزادان مبتلا به اختلالات دهان، خوردن و آشامیدن است. علاقه مندان به تجربیات و صلاحیت های بین المللی این فرصت را خواهند داشت که در طی یک ترم تحصیلی خارج از کشور با بودجه اراسموس در Hogeschool van Arnhem en Nijmegen، هلند HAN گواهینامه “گفتار درمانگر به عنوان مربی” دریافت کنند. کار موردی مبتنی بر علم و عملی در قالب تنظیمات تشخیصی و درمانی واقع بینانه شما را برای آینده شغلی شما آماده می کند.

در نمودار زیر شاهد میزان افزایش تحصیل در اتریش توسط مهاجران می باشید:

افزایش تحصیل در اتریش توسط مهاجران

مشاغل در حوزه شنوایی سنجی در اتریش

برای اینکه همه دانشجویان بتوانند تجربه عملی لازم را به دست آورند و در نتیجه تحصیلات خود را در دوره منظم تحصیلی تکمیل کنند، ممکن است در صورت نیاز مراحل یادگیری عملی در طول ماه های تابستان وجود داشته باشد. در هر صورت 4 هفته تعطیلات در ماه جولای یا آگوست برنامه ریزی شده است. به عنوان یک گفتاردرمانگر، طیف گسترده ای را در زمینه های زبان، گفتار، صدا، بلع و شنوایی پوشش خواهید داد: از مشاوره تا تشخیص، از درمان تا ارزیابی و پیشگیری. شما می توانید به راحتی اختلالات گفتار، صدا و شنوایی را در کودکان و بزرگسالان تشخیص دهید. علاوه بر این، به بیماران در توانبخشی پس از جراحی، حوادث و بیماری هایی مانند سکته کمک می کنید. اقامت پس از تحصیل در اتریش با کار امکان پذیر است.

در این زمینه گسترده، شما دیسفاژی را درمان می‌کنید، به اعضای خانواده در مورد مشکلات ارتباطی مشاوره می‌دهید و به بیماران کمک می‌کنید تا دوباره در محیط مدرسه، کار و اجتماعی خود ادغام شوند. شما به عنوان یک گفتاردرمانگر در موسسات بهداشتی، اجتماعی و آموزشی فعال خواهید بود. در این میان، گفتاردرمانگرهای بیشتری اکنون در تحقیقات بالینی و تحقیقات پایه نیز فعال هستند. به عنوان یک مربی، به شرکت‌هایی می‌روید که در آن‌ها صدای کارمندان را آموزش می‌دهید تا یاد بگیرند که از آنها به طور مؤثر و آرام استفاده کنند. شما به عنوان یک کارمند یا در یک مطب خصوصی، به تنهایی یا در یک تیم بین رشته ای کار خواهید کرد. تنها با این مدرک می توان به حرفه گفتار درمانگر پرداخت. قانون MTD اساس این برنامه مدرک است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص مهاجرت تحصیلی به اتریش مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *