مهاجرت تحصیلی آلمان

رشته شنوایی سنجی در آلمان

رشته شنوایی سنجی در آلمان

رشته شنوایی سنجی در آلمان رشته ای است که به امور سنجیدن و بررسی و شنوایی و ابزار و دانش این رشته می پردازد. درک دنیای شنوایی از ابتدا- این چیزی است که دوره شنوایی آکوستیک / شنوایی شناسی ارائه می دهد. حدود 3.7 میلیون نفر در آلمان از سمعک استفاده می کنند و دیجیتالی شدن در حال افزایش سرعت در زمینه پزشکی و فنی است. رشته‌های مختلف در اینجا با هم تعامل دارند: آکوستیک، سیستم‌ها و دستگاه‌های شنوایی، پردازش سیگنال صوتی گفتار و موسیقی، مهندسی صدا و فناوری استودیو، روان‌آکوستیک، آکوستیک اتاق، فناوری پزشکی، فناوری اندازه‌گیری آکوستیک، فیزیک و موارد دیگر. شما با تمام جنبه های شنوایی، از ساختار شنوایی گرفته تا تأثیر صدا بر ادراک آشنا می شوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به آلمان مشاور شماست.

تحصیل رشته شنوایی سنجی در آلمان

به دنبال یک دانشکده شنوایی شناسی فارغ التحصیل در آلمان هستید؟ برنامه های فارغ التحصیل شنوایی شناسی، با هدف کسب مدرک شنوایی شناسی، دانشجویانی را برای مشاغلی که به افراد کم شنوایی و کسانی که دچار کم شنوایی هستند، آموزش می دهد. دانشکده های شنوایی شناسی فارغ التحصیل متخصصان برتر را برای خدمت به گروه متنوعی از افراد که نیاز به تشخیص، مشاوره و کمک در زمینه مشکلات شنوایی و گفتار دارند، آماده می کنند. برخی از شنوایی شناسان در آموزش کار می کنند تا به دانش آموزانی که در تلاش برای رسیدن به اهداف آموزشی خود هستند کمک کنند. با گذراندن دوره ها در برنامه های مدرک شنوایی شناسی، ممکن است بهترین دانش، مهارت ها، تجربه بالینی و مجوزها را برای حرفه ای شدن در زمینه شنوایی شناسی توسعه دهید.

با تحصیل این رشته در این کشور در یک گروه کوچک از 30 تا 50 دانشجو در هر ترم، یک موضوع مهندسی خاص را مطالعه خواهید کرد که در کنار آموزش های علمی عمیق در زمینه شنوایی، تنها در اولدنبورگ آلمان ارائه می شود. شما با تمام جنبه های شنوایی، از ساختار شنوایی گرفته تا تأثیر صدا بر ادراک انسان آشنا خواهید شد. این رشته علل و اقدامات متقابل فنی در مورد آسیب شنوایی و نحوه ارزیابی آنها را بیان می کند. شما در طول تحصیل بینش عمیق تری نسبت به آکوستیک، الکتروآکوستیک و الگوریتم های صوتی به دست خواهید آورد. این شما را به عنوان یک مهندس قادر می سازد تا فناوری های جدید را در سراسر آلمان و اروپا توسعه دهید.

تحصیل شنوایی سنجی در اولدنبورگ آلمان

تحصیل شنوایی سنجی در اولدنبورگ آلمان

شما می توانید این رشته را در آلمان در دانشگاه های متعددی در مقطع کارشناسی و ارشد تحصیل کنید. در در دانشگاه علوم کاربردی جید در اولدنبورگ، در بخش فناوری و سلامت برای مردم، همه چیز در دوره فناوری شنوایی و شنوایی شناسی بر شنوایی به معنای وسیع تمرکز دارد. هدف این دوره برای کسانی است که به شنیدن علاقه دارند یا می خواهند به کسانی که متأسفانه دیگر نمی توانند به خوبی بشنوند کمک کند. این علاقه ممکن است ناشی از تمایل به ترکیب موسیقی و فناوری، کسب اطلاعات بیشتر در مورد آکوستیک و الکتروآکوستیک، آشنایی با جنبه پزشکی-فنی شنوایی یا آموزش بیشتر علمی در زمینه آکوستیک شنوایی باشد. در ترکیب با Master H+A بعدی، در اولدنبورگ همیشه حق با شماست.

تحصیلات تکمیلی شنوایی سنجی در مقطع ارشد در آلمان

تحصیلات تکمیلی در مقطع ارشد و دکترا در این رشته می تواند فرصت های شغلی مختلفی را برای شما ایجاد کند. انواع مختلفی از برنامه های شنوایی شناسی فارغ التحصیل وجود دارد. مدارس تحصیلات تکمیلی شنوایی شناسی دارای فرمت های کلاس آنلاین، ترکیبی یا در محوطه دانشگاه و برنامه کلاس های پاره وقت یا تمام وقت هستند. در مقطع کارشناسی ارشد شنوایی شناسی، مدرک کارشناسی ارشد آسیب شناسی گفتار زبان و شنوایی شناسی یا مدرک کارشناسی ارشد اختلالات ارتباطی را می توانید تحصیل کنید. در سطح دکترا AuD مدرک دکترای شنوایی شناسی یا مدرک دکترای بالینی شنوایی شناسی نیز می توانید تحصیل کنید. به اهداف شغلی خود فکر کنید و تحصیلات خود را با مدرک لازم، چه در مقطع کارشناسی ارشد در شنوایی شناسی یا یک برنامه دکترا، ارتقاء دهید.

در نمودار زیر شاهد افزایش میزان اخذ ویزای دانشجویی آلمان در سال های اخیر هستید:

میزان افزایش اخذ ویزای دانشجویی آلمان

دانشگاه تحصیل رشته شنوایی سنجی در آلمان

در دانشگاه علوم کاربردی جید در اولدنبورگ، در بخش فناوری و سلامت برای مردم TGM، همه چیز در دوره فناوری شنوایی و شنوایی شناسی بر شنوایی به معنای وسیع تمرکز دارد. هدف این دوره برای کسانی است که به شنیدن علاقه دارند یا می خواهند به کسانی که متأسفانه دیگر نمی توانند به خوبی بشنوند کمک کند. این علاقه ممکن است ناشی از تمایل به ترکیب موسیقی و فناوری، کسب اطلاعات بیشتر در مورد آکوستیک و الکتروآکوستیک، آشنایی با جنبه پزشکی فنی شنوایی یا آموزش بیشتر علمی در زمینه آکوستیک شنوایی باشد. شرط لازم برای دسترسی حداقل مدرک ورود به کالج فنی پیشرفته یا مدرک بین المللی معادل آن و همچنین تکمیل یک دوره کارآموزی اولیه در یک فعالیت فنی، پزشکی یا درمانی مرتبط با موضوع است.

در جدول زیر شاهد اطلاعاتی در خصوص دانشگاه های آلمان که برای تحصیل در مقاطع مختلف آلمان مناسب هستند می باشید:

نام دانشگاهشهررتبه شنوایی سنجی در کشوررتبه در اروپارتبه در جهان
University of Munichبایرن مونیخ1529
University of TubingenTubingen2938
University of FreiburgFreiburg im Breisgau32086

کارآموزی رشته شنوایی سنجی در آلمان

آموزش حرفه ای مربوطه نیز پس از درخواست قابل تشخیص است. دوره کارآموزی پیش از تحصیل باید 8 هفته طول بکشد و تا پایان ترم چهارم تکمیل شود. می توانید مقررات پذیرش دوره را در سایت اداره ثبت نام پیدا کنید. اداره پذیرش اطلاعات بیشتری در مورد دوره کارآموزی پیش از تحصیل تحت محدودیت های پذیرش کارآموزی پیش از تحصیل ارائه می دهد. مرکز مشاوره دانشجویی نیز خوشحال خواهد شد که در مورد اعتبار آموزش حرفه ای احتمالی شما را راهنمایی کند. این دوره همیشه در ترم اول در ترم زمستان شروع می شود. سخنرانی ها از پایان شهریور شروع می شود. پس از ثبت نام موفقیت آمیز، اطلاعات بیشتری در مورد شروع تحصیل خود دریافت خواهید کرد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت تحصیلی به آلمان مشاور و پاسخگوی سوالات شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *