مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته سم شناسی در کره جنوبی

رشته سم شناسی در کره جنوبی

هر خارجی که قصد تحصیل بیش از 90 روز را برای تحصیل رشته سم شناسی در کره جنوبی دارد باید برای ویزای دانشجویی اقدام کند و در کره جنوبی 2 نوع ویزای دانشجویی وجود دارد. ویزای تحصیلی کره جنوبی d-2 و دیگری، ویزای آموزشی عمومی کره جنوبی d-4 است. درخواست ویزای تحصیلی در کره با گواهی پذیرش از یک موسسه آموزش عالی کره شروع می شود.

معمولا متقاضیان برای دریافت این مدرک نیاز به پرداخت شهریه حداقل 2 ترم تحصیلی دارند. سال های تحصیلی در کره جنوبی شامل 4 ترم است که هر ترم 10 هفته طول می کشد. علاوه بر این در ویزای دانشجویی، پس از اتمام بیش از 6 ماه تحصیل در کره جنوبی، می توانید برای کار پاره وقت اقدام کنید. ویزای d2 یک ویزا برای همه دانشجویانی است که مایل به تحصیل در کره جنوبی از سراسر جهان هستند.

فرآیند درخواست از طریق سفارت یا کنسولگری کره در کشور شما انجام می شود که به مدارک زیر نیاز دارید:

  • پاسپورت معتبر
  • فرم درخواست ویزا (از سفارت یا کنسولگری کره دریافت می شود).
  • نامه پذیرش از دانشگاه کره ای که مایل به تحصیل در آن هستید.
  • آخرین گواهی های تحصیلی اخذ شده
  • سند حساب بانکی دانشجو
  • هزینه ویزا با مبلغ 30$ (دلار) برای ویزای یکبار ورود یا 50$ (دلار) برای چندین بار ورود

شما می توانید به با مراجعه به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمان کوتاهی، مقدمات اخذ ویزای تحصیلی خود به کره جنوبی را فراهم نمایید.

برنامه های رشته سم شناسی در کره جنوبی

برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد سم شناسی در کره جنوبی، پایه محکمی در علوم زیست پزشکی ایجاد می کند و افراد را برای طیف گسترده ای از گزینه های شغلی آماده می کند. فارغ ‌التحصیلان دانشگاه های کره جنوبی معمولاً در دانشگاه ‌ها، بیمارستان‌ ها، صنایع دارویی و بیوتکنولوژی، سازمان‌ های تحقیقاتی خصوصی و دولتی، شرکت ‌های مشاوره و سازمان‌های دولتی، هم در داخل این کشور و هم در خارج از کشور، استخدام می ‌شوند.

بسته به آموزش و علایق فرد، فارغ التحصیلان ممکن است در نقش های مختلفی به کار گرفته شوند. برخی از نمونه‌ ها شامل مشارکت در تحقیقات آزمایشگاهی و یا بالینی مرتبط با داروها و مواد شیمیایی (در دانشگاه یا صنعت)، طراحی و اجرای آزمایش ‌های بالینی با هدف ارائه درمان ‌های جدید به بازار، ارزیابی ایمنی داروها و مواد شیمیایی، آموزش، بازاریابی است.

در شکل زیر به سایر حوزه های فعال در حوزه سم شناسی در کره جنوبی اشاره شده است:

حوزه های فعال در حوزه سم شناسی در کره جنوبی

وظایف شاغلان رشته سم شناسی در کره جنوبی

سم شناسان عمدتا در صنعت و دولت ها و همچنین در دانشگاه ها کار می کنند. وظایف آنها از آزمایش اثرات مواد شیمیایی خاص، تعیین غلظت آنها، ارزیابی خطرات با تفسیر داده ها، و جستجو برای مکانیسم های سمیت متغیر است. بسیاری از رشته های فرعی مانند سم شناسی بالینی، سم شناسی صنعتی و سم شناسی محیطی وجود دارند که فرصت هایی برای استخدام تخصصی ارائه می دهند. سم شناسی جزء اصلی در صنعت داروسازی است. دانشجویانی که با مدرک B.Sc فارغ التحصیل شده اند.

مدرک و شرایط تحصیل در کره جنوبی، در دانشکده تحصیلات تکمیلی، برای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا قبل از انتخاب شغل حرفه ای مفید و حتی ضروری است. یکی دیگر از مسیرهای ورود به حرفه به عنوان سم شناس، از مشاغل دیگر است. کسب مدرک پزشک، دامپزشکی یا داروسازی، یا تکمیل یک برنامه ترکیبی اغلب به یک شاخه بالینی از سم شناسی منجر می شود. پیشینه در گیاه شناسی یا جانورشناسی به کسانی که سم شناسی محیطی را دنبال می کنند کمک می کند، اما ممکن است پیش زمینه ای در شیمی یا مهندسی شیمی نیز داشته باشند. آشنایی با روش های تشخیص مواد شیمیایی سمی و معایب این روش ها مزیت محسوب می شود.

وظایف شاغلان رشته سم شناسی در کره جنوبی

درآمد بازار کار رشته سم شناسی در کره جنوبی

فردی که در حوزه سم شناسی کره (جنوبی) کار می کند، معمولا حدود 4120000KRW (وون) در ماه درآمد دارد که این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل‌ونقل و سایر مزایا است و از KRW1850000 (وون) در ماه (حداقل متوسط حقوق) تا KRW6650000 (وون) در ماه متغیر است (حداکثر میانگین حقوق، حداکثر واقعی بیشتر است). با این حال، حقوق متوسط KRW3960000 (وون) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که در سم شناسی کار می کنند کمتر از KRW3960000 (وون) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از KRW3960000 (وون) درآمد دارند.

در جدول زیر به سایر سطوح درآمدی در حوزه سم شناسی در کره جنوبی اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
کارمندانی که بین 2 تا 5 سال تجربه دارند، به طور متوسط 32% بیشتر از سایرین درآمد دارند.1
افراد حرفه ای با تجربه بیش از 5 سال به طور متوسط 36% بیشتر از افراد با تجربه کاری 5 سال یا کمتر درآمد دارند.2
با رسیدن به مرز 10 سال، حقوق 21% افزایش می یابد.3
برای افرادی که از مرز 15 سال گذشته اند 14% افزایش می یابد.4

در صورت مهاجرت همزمان با همسر یا فرزند، برای اطلاع از شرایط ویزای همراه کره جنوبی با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، گفتگو نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *