مهاجرت تحصیلی مکزیک

رشته سم شناسی در مکزیک

رشته سم شناسی در مکزیک

از دغدغه های بزرگ دانشجویانی که برای دانشجو شدن در رشته سم شناسی در مکزیک ساکن این کشور می شوند، مسئله هزینه ها می باشد. در مکان‌ های محبوب، اجاره در مکزیک می‌ تواند برابر با اجاره ‌ای باشد که در شهرها یا شهرهای هم‌ اندازه ایالات متحده یافت می ‌شود. در شهرها و شهرهای کمتر محبوب (یا کمتر شناخته شده/خارج از مسیر معمولی)، ممکن است اقامتگاهی با کیفیت خوب با اجاره بسیار کمتری پیدا کنید که برای فضایی معادل در ایالات متحده می پردازید. مواد غذایی و مواد غذایی اقلام مواد غذایی در مکزیک بین %10 تا 90% کمتر از سایر کشورها است. این بیشتر به این دلیل است که بسیاری از محصولات در آنجا رشد می کنند و نیازی به واردات ندارند. تحصیل در مکزیک در خصوص رشته های مختلف و اخذ پذیرش متفاوت خواهد بود.

اگر مایلید مانند مکزیکی‌ ها در غرفه‌ های کوچک فراوانی که غذاهای خوشمزه و ارزان سرو می ‌کنند غذا بخورید، می ‌توانید همیشه با همان قیمت یا کمتر از هزینه ‌ای که برای طبخ در خانه هزینه می ‌کند، غذا بخورید. حمل و نقل و مسکن حمل و نقل عمومی در ایالات متحده تقریباً 200% بیشتر از مکزیک است. قیمت بنزین نیز ارزان ‌تر است و حتی اگر در شهر کوچک‌ تری زندگی می‌ کنید، گزینه‌ های حمل‌ و نقل عمومی زیادی مانند ون‌ های شهری و اتوبوس وجود دارد. مسکن نیز تقریبا 190% ارزانتر است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله تلاش نموده که سایر قسمت های این موضوع را شرح دهد، اما شما می توانید برای اطلاع بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اخذ ویزای دانشجویی مکزیک

خارجیانی که مایلند برای مدت بیش از 180 روز در مکزیک بمانند تا در دوره های آموزشی، ادامه تحصیل در مکزیک یا انجام پروژه های تحقیقاتی در مؤسسه آموزشی متعلق به سیستم آموزشی ملی مکزیک بمانند، باید شخصا برای ویزای اقامت موقت دانشجویی در مکزیک درخواست دهند. نزدیکترین دفتر کنسولی به محل سکونت آنها.

الزامات مهم در زمان اخذ ویزای دانشجویی مکزیک در جدول زیر اشاره شده است:

توضیحاتمراحل
فرم درخواست ویزا به درستی تکمیل و امضا شده باشد.1
گذرنامه یا مدرک معتبر مسافرتی و هویتی، اصل و فتوکپی صفحه حاوی عکس و اطلاعات شخصی2
اصل و یک کپی از مدرک مهاجرتی3
یک عکس به ابعاد 3.9 در 3.1 سانتی متر، صورت بدون پوشش، بدون عینک، نمای جلو، رنگی و با زمینه سفید4
پرداخت هزینه های نقدی برای صدور ویزا5

هزینه زندگی و تحصیل رشته سم شناسی در مکزیک

اگر به فکر مهاجرت به مکزیک و زندگی در آن هستید، یکی از اولین چیزهایی که باید بدانید این است که هزینه زندگی در مکزیک چقدر است. درک هزینه زندگی در یک کشور دیگر برای برنامه ریزی مهاجرت شما ضروری است. خیلی به نیازهای شما، سبک زندگی و خرید یا اجاره خانه خود بستگی دارد. اگرچه زندگی در مکزیک نسبت به سایر مناطق آمریکای شمالی ارزان ‌تر است، اما برخی از مردم هنوز به همان اندازه یا بیشتر از آنچه در ایالات متحده یا اروپا خرج می‌ کنند. اما در کل هزینه اصلی زندگی در مکزیک کمتر از ایالات متحده، کانادا و اروپا است. به ویژه برای اقلامی مانند میوه ها، سبزیجات و سایر مواد غذایی اصلی. محصولات پخته شده و سایر مواد غذایی متفرقه. هزینه حمل و نقل عمومی محلی و ملی به طور کلی کمتر از ایالات متحده و کانادا و بسیار کمتر از کشورهای اروپایی است.

رقابت در سراسر بازار خطوط هوایی داخلی مکزیک مطرح شده است و خطوط هوایی ارزان قیمت شروع به ایجاد تفاوت قابل توجهی در نرخ‌های مسافرت هوایی داخلی در مسیرهای محبوب کرده‌اند که قبل از وجود رقابت واقعی نسبتاً گران بودند. قیمت برق نسبتاً بالاست مگر اینکه مصرف ماهیانه شما کمتر از حد معینی باشد، در این صورت یارانه های دولتی می تواند به کاهش هزینه برق شما کمک کند. قیمت خدمات تلفن در مکزیک پس از اصلاحات قانونی اعمال شده در سال‌های 2014 و 2015 که هزینه تماس از طریق خطوط ثابت را نسبت به قبل در مکزیک ارزان ‌تر کرده است، در حال تغییر است. آب لوله کشی به خانه شما نسبتاً ارزان است، اما همیشه قابل حمل نیست. در نتیجه، اکثر مردم آب بطری شده را اغلب در ظروف 20 لیتری خریداری می کنند.

هزینه زندگی و تحصیل رشته سم شناسی در مکزیک

درآمد و بازار کار رشته سم شناسی در مکزیک

فردی که به عنوان سم شناس در مکزیک کار می کند معمولا حدود 36100MXN (پزو) در ماه درآمد دارد که شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا می باشد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از MXN18800 تا MXN55200 (پزو) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می کند. با این حال، حقوق متوسط MXN34700 (پزو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از MXN34700 (پزو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از MXN34700 (پزو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از سم شناسان کمتر از MXN24000 (پزو) درآمد دارند.

همچنین 75% از سم شناسان کمتر از MXN43100 (پزو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از MXN43100 (پزو) درآمد دارند. یک سم شناس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا MXN21300 (پزو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، MXN28600 (پزو) در ماه کسب کند، که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل MXN37200 (پزو) در ماه به دست می آورد که 30% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه کار است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در مکزیک می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در مکزیک

جهت حل مسائل مرتبط با اقامت مکزیک پیش از شروع تحصیل در رشته سم شناسی، با مشاوران حقوقی ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *