مهاجرت تحصیلی مالت

رشته سم شناسی در مالتا

رشته سم شناسی در مالتا

دانشجویان رشته سم شناسی در مالتا از وجود محاسن زیادی در این کشور خوشحال هستند، از یک سو وجود شغل پاره وقت در مالتا امکان پذیر است اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید. از سوی دیگر، دارای بخش گردشگری بزرگی است که معمولا به مردم نیاز دارد. یک شغل می تواند برای کمک به هزینه های زندگی مالتی بسیار مفید باشد. تحصیل در مالتا در مورد مراقبت های بهداشتی، مالت دارای یک سیستم دولتی و خصوصی است.

مراقبت های بهداشتی عمومی آن به دلیل فوق العاده بودن و در محل استفاده رایگان است. مراقبت های بهداشتی عمومی فقط برای شهروندان و ساکنان مالتی و اروپایی آزاد است. اگر کار می کنید، ممکن است به اندازه کافی مالیات بپردازید تا بتوانید از این سیستم استفاده کنید. کارفرمای شما می تواند به شما بگوید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ضمن نگارش این مقاله، آمادگی خود را برای تسهیل مهاجرت شما اعلام می دارد.

کلیات رشته سم شناسی در مالتا

مالتا که در تمام طول سال توسط دریا احاطه شده است و آب و هوای معتدلی دارد، میزبان جشنواره‌های پرجنب‌وجوش در فضای باز، نمایش‌های منظم در فضای باز و کنسرت‌ها است. شهرهای زیبای مدیترانه ای و پر رونق، محیطی اساسی را برای کسانی که به دنبال تعادل کار و زندگی هستند، ارائه می دهد. از زندگی شبانه شلوغ شناخته شده در Paceville و St. Julian لذت ببرید، جایی که رقص و سرگرمی فراوان است یا در محله ‌های محلی پر پیچ و خم شوید و طعم و بوی غذاخوری‌ های خانوادگی را که غذاهای لذیذ سنتی مانند پاستیزی و نان فطری می ‌فروشند، کشف کنید. شرایط تحصیل در مالتا به طور کلی با شرایط تحصیل در سایر کشورها متفاوت می باشد.

با سرمایه گذاری مستمر، اقتصاد مالتا یکی از سریع ترین اقتصادهای در حال رشد در اروپا است و به عنوان اولین کشور اتحادیه اروپا شناخته شد که صنعت بازی های آنلاین و بلاک چین را تنظیم می کند. مسئله زبان در این کشور برای شما دغدغه نخواهد شد، چراکه مالتی و انگلیسی هر 2 به عنوان زبان های ملی شناخته می شوند. در حالی که بسیاری از مردم محلی به زبان مالتی صحبت می‌کنند، این را یک عامل بازدارنده نمی‌دانید، اگر این زبان ترجیحی برای مکالمه باشد، به راحتی و با کمال میل به انگلیسی تغییر می‌دهند. با داشتن 300 روز آفتابی در سال، به ندرت اتفاق می افتد که باران روز را خراب کند. اوقات فراغت خود را به استراحت در سواحل شنی سفید، پیک نیک با دوستان یا استراحت با یک کتاب خوب بگذرانید.

فضای کاری رشته سم شناسی در مالتا

سم شناسان پزشکی قانونی در مالتا، در آزمایشگاه های دولتی یا مجری قانون کار می کنند تا مواد شیمیایی و ترکیباتی را شناسایی کنند که ممکن است منجر به مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از حد یا جنایات شده باشد. مسئولیت های روزانه در سم شناسی پزشکی قانونی شامل شناسایی مواد غیرقانونی و تعیین اینکه آیا قربانیان در اثر مصرف بیش از حد یا بازی نادرست جان خود را از دست داده اند یا خیر. سایر وظایف، انجام آزمایشات اداری دارویی یا شناسایی مواد شیمیایی خطرناک در محیط های داخلی یا خارجی است. سم شناسان پزشکی قانونی عمدتاً در آزمایشگاه ها با نمونه های کوچک بیولوژیکی به دست آمده از افراد متوفی کار می کنند. آنها ممکن است از نزدیک با آسیب شناسان قانونی، مجریان قانون یا دادستان ها همکاری کنند تا تأثیر یافته های خود را بر رویه های قانونی تعیین کنند.

با این حال، سم ‌شناسانی که عمدتا آزمایش‌ های دارویی را انجام می ‌دهند، ممکن است تماس‌ های متفاوتی داشته باشند و ارتباط کمی با سیستم قانونی داشته باشند. تبدیل شدن به یک سم شناس پزشکی قانونی در مالتا مستلزم پیشینه قوی در علوم طبیعی و روش علمی، توجه وسواسی به جزئیات، دلسوزی برای قربانیان و عزیزان آنها و تمایل به افزودن شواهد عینی برای اطلاع رسانی به مجریان قانون و سازمان های بهداشت عمومی است.

فضای کاری رشته سم شناسی در مالتا

چشم انداز شغلی رشته سم شناسی در مالتا

حرفه سم شناسی پزشکی قانونی یک رشته تخصصی است و به همین دلیل، داده های زیادی فقط برای این شغل موجود نیست. با این حال، می توان به داده های موقعیت های مرتبط نگاه کرد تا یک چشم انداز شغلی دقیق برای این حرفه به دست آورد. به عنوان مثال، اداره آمار کار (BLS 2021) پیش بینی می کند که مشاغل برای تکنسین های علوم پزشکی قانونی (یک رشته مرتبط) بین سال های 2020 تا 2030 به میزان 16% رشد خواهد کرد.

جویندگان کار باید همپوشانی بین موقعیت های سم شناس پزشکی قانونی و بالینی را در نظر داشته باشند. تکنسین ها و تکنسین های آزمایشگاهی، شغلی که انتظار می رود در مدت مشابه 11% رشد کند. هر 2 شغل سریعتر از میانگین ملی برای همه مشاغل (8%) رشد می کنند. تخمین زده می شود که در دهه آینده به 2700 موقعیت جدید علوم پزشکی قانونی در مقایسه با 36500 تکنسین آزمایشگاه بالینی جدید نیاز باشد.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در مالتا

فردی که به عنوان متخصص سم شناسی در مالتا کار می کند معمولا حدود €3330 (یورو) در ماه درآمد دارد. دستمزدها از 1530€ تا 5290€ (یورو) متغیر است. این میانگین حقوق ماهانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی بسیار متفاوت می باشد. با این حال، حقوق متوسط €3600 (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان متخصص سم شناسی کار می کنند کمتر از €3600 (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از €3600 (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر 25% از متخصصان سم شناسی کمتر از €2310 (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از €2310 (یورو) درآمد دارند.

سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتا هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. بر این اساس، یک متخصص سم شناسی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا €1740 (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال €2320 (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال حقوقی معادل €3430 (یورو) در ماه دارد که 48% بیشتر از افرادی با 2 تا 5 سال تجربه است.

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در مالتا در رشته سم شناسی اشاره شده است:

تغییرات حقوقی در مالتا در رشته سم شناسی

برای بررسی راه های مهاجرت به مالتا، به مقالات منتشرشده در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مراجعه نمایید یا از همکاران ما در موسسه کمک بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *