مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته سم شناسی در قبرس

رشته سم شناسی در قبرس

شاید از خود بپرسید که چرا باید دانشگاه پزشکی در قبرس را برای مطالعه رشته سم شناسی در قبرس انتخاب کنید. در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که چرا انتخاب رشته سم شناسی در قبرس یکی از بهترین گزینه های شما است. از سویی قبرس فرصتی عالی برای تحصیل و زندگی در کشوری توسعه یافته است که عضو اتحادیه اروپا نیز می باشد. از سوی دیگر، این جزیره در میان توسعه‌ یافته ‌ترین اقتصادهای جهان در رتبه 31 قرار دارد، جایی که آموزش به معنای فراتر از به دست آوردن یک تکه کاغذ است. علاوه بر این، هر موسسه آموزش عالی در قبرس از سیستم انتقال و انباشت اعتبار اروپا ECTS استفاده می کند که انتقال آسان را تضمین می کند.

اکثر دانشگاه های آنها دوره های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند، به ویژه دانشگاه های پایتخت نیکوزیا. به شما اجازه دسترسی به بهترین کلینیک ها، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و کتابخانه ها داده می شود که در آن بهترین متخصصان خوشحال خواهند شد که دانش خود را با شما به اشتراک بگذارند. هزینه های زندگی کمتر از بسیاری از کشورهای اروپایی است. قبرس کشوری است که نه تنها در رشته پزشکی تحصیل خواهید کرد، بلکه شاهد آغاز آن نیز خواهید بود. خوابگاه های دانشگاه ها شبیه هتل های 5 ستاره است. اگر همچنان به دنبال یافتن دلایل دیگری برای تحصیل سم شناسی در قبرس هستید با مشاوران موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید تا دغدغه های علمی و مهاجرتی شما را برطرف نمایند.

اخذ ویزای کار رشته سم شناسی در قبرس

تمام اتباع غیر اتحادیه اروپا که برای استخدام با حقوق در رشته سم شناسی به قبرس سفر می کنند، مشمول ویزای کار قبرس هستند. هر کارمندی که شرکتی در قبرس استخدام کرده است، باید قبل از مهاجرت به قبرس، ویزاها و مجوزهای کاری لازم را دریافت کند.

کسانی که از نیاز به ویزای کار قبرس معاف هستند عبارتند از:

  • اتباع کشورهای عضو اتحادیه اروپا
  • شهروندان لیختن اشتاین، ایسلند، سوئیس و نروژ
  • اتباع اتحادیه اروپا همچنان باید برای مجوز کار برای زندگی و کار قانونی در قبرس درخواست دهند.

با این حال، اتباع اتحادیه اروپا باید برای برگه زرد، که به عنوان “گواهی ثبت نام برای اتباع اتحادیه اروپا” نیز شناخته می شود، درخواست دهند. به عنوان یک عضو غیر اتحادیه اروپا، تنها در صورتی امکان دریافت مجوز کار قبرس برای شما وجود دارد که هیچ نامزد مناسب قبرسی وجود نداشته باشد و کارفرمای شما بتواند آن را ثابت کند.

کلیات رشته سم شناسی در قبرس

به طور کلی برنامه های تحصیلی در باب رشته سم شناسی در قبرس به گونه ایی طراحی شده است که اکثر دانشجویان بین المللی بتوانند در این رشته به تحصیل بپردازند. موضوعاتی که دانشجویان بین المللی در زمان مطالعه رشته سم شناسی در قبرس با آن رو به رو می شوند مربوط به کشف دارو، شناخت انواع سموم و نحوه سم زدایی می باشد. نکته حائز اهمیت این است که برنامه های تحصیلی مرتبط با رشته سم شناسی در قبرس در اکثر دانشگاه های برتر ارائه می گردد. این موضوع موجب می گردد که متقاضیان به تجربه بزرگی در خصوص آشنایی و تحقیق و توسعه دارویی دست یابند. دانشجویان با تحصیل در رشته سم شناسی در قبرس با ماهیت رشته سم شناسی در صنعت های بزرگ مانند کشاورزی، پزشکی و داور آشنا می شوند.

کلیات رشته سم شناسی در قبرس

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در قبرس

فردی که به عنوان سم شناس در قبرس کار می کند معمولا حدود 2310€ (یورو) در ماه درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت است و از 1130€ تا 3600€ (یورو) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می کند. با این حال، حقوق متوسط 2360€ (یورو) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از 2360€ (یورو) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 2360€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از سم شناسان کمتر از 1570€ (یورو) درآمد دارند. در حالی که 75% آنها بیش از 1570€ (یورو) درآمد دارند.

یک متخصص سم شناسی با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 1340€ (یورو) در ماه درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 1730€ (یورو) در ماه درآمد داشته باشد که 29% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10سال حقوقی معادل 2380€ (یورو) در ماه به دست می آورد که 38% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه کار است.

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در قبرس در رشته سم شناسی اشاره شده است:

چنانچه قصد سفر تحصیلی شما به قبرس جدی شده است، پیش از سفر برای آشنایی با قوانین قبرس از سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، دیدن فرمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *