مهاجرت تحصیلی فرانسه

رشته سم شناسی در فرانسه

رشته سم شناسی در فرانسه

اخذ دیپلم رشته سم شناسی در فرانسه حتی دارای ارزش بالایی می باشد و اجازه می دهد تا برنامه علمی را با بخش عملی که قبلا انجام شده است متحد کند و در عین حال با اجرای آموزش آنلاین سازگاری با فناوری های جدید اضافه کند. این مدرک در فرانسه به دانشجویان در فرانسه اجازه می دهد تا اصول اولیه لازم برای مطالعه تناتولوژی قانونی، آسیب شناسی قانونی، جنسیت شناسی قانونی، سم شناسی قانونی، روانپزشکی قانونی، ارزیابی آسیب، انسان شناسی و جرم شناسی را بیاموزند. از سوی دیگر، دیپلم تحصیلات تکمیلی در سم شناسی، نیازهای متخصصانی را برآورده می کند که دانش کافی را برای انجام ارزیابی های پزشکی قانونی، گزارش های کارشناسی و همچنین توانایی و تسلط برای تأیید نظر و درک مراحل دادرسی قانونی در صورت لزوم می طلبند.

در عین حال تحصیل در فرانسه این امکان را برای همه دانشجویان فراهم می کند تا یاد بگیرند که چگونه نه تنها آسیب بدنی را ارزیابی کنند، بلکه میزان سهل انگاری را نیز تعیین کنند، ناتوانی را ارزیابی کنند و ناتوانی ها را تعیین کنند. در حال حاضر، موسسات حقوقی و مشتریان خصوصی برای اکثر مراحل خود نیاز به معاینه پزشکی قانونی دارند. به همین دلیل است که علاوه بر کمبود متخصصان موجود، اجرای برنامه درسی صحیح، به روز و به ویژه مفید برای تمرین روزانه این فعالیت را مناسب می دانیم. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در کنار شماست تا چالش های شما را پیش از مهاجرت تحصیلی به فرانسه برطرف نماید.

مدارک رشته سم شناسی در فرانسه

شما می توانید با مدرک سم شناسی در فرانسه، دانش خود را از طریق برنامه دیپلم کارشناسی ارشد در سم شناسی و ارزیابی آسیب در برنامه پزشکی قانونی به روز کنید. از سوی دیگر، مدرک کارشناسی ارشد در رشته سم شناسی و ارزیابی آسیب در پزشکی قانونی حاوی کامل ترین و به روزترین برنامه علمی موجود در بازار است. شرایط تحصیل در فرانسه در خصوص اخذ پذیرش تحصیلی رشته سم شناسی در فرانسه متفاوت می باشد.

مهمترین ویژگی های کسب مدرک سم شناسی در فرانسه در جدول زیر اشاره شده است:

مراحلویژگی ها
1تاکید ویژه بر پزشکی مبتنی بر شواهد و روش های تحقیق در سم شناسی و ارزیابی آسیب در پزشکی قانونی
2سیستم یادگیری تعاملی مبتنی بر الگوریتم برای تصمیم گیری در موقعیت های بالینی ارائه شده
3شامل تمرین های عملی است که در آن فرآیند خودارزیابی می تواند برای بهبود یادگیری انجام شود.
4تحولات تشخیصی و درمانی در ارزیابی، تشخیص و مداخله در سم شناسی و ارزیابی آسیب در پزشکی قانونی
5محتوای گرافیکی، شماتیک و بسیار کاربردی که با آنها ایجاد می شود، اطلاعات علمی و عملی را در مورد رشته هایی ارائه می دهد که برای حرفه ای ضروری است.
6توسعه بیش از 75 مورد بالینی ارائه شده توسط کارشناسان سم شناسی و ارزیابی آسیب در پزشکی قانونی

مدارک رشته سم شناسی در فرانسه

درآمد بازار کار رشته سم شناسی در فرانسه

فردی که به عنوان سم شناس در فرانسه کار می کند، معمولاً حدود 52000 € (یورو) در سال درآمد دارد. دستمزدها از 25500€ (یورو) تا 8110€ (یورو) متغیر است و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی متفاوت می شود. با این حال، متوسط حقوق 53000€ (یورو) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند، کمتر از 53،000€ (یورو) درآمد دارند.

در حالی که نیمی دیگر بیش از 53000€ (یورو) درآمد دارند. از سوی دیگر، 25% از سم شناسان کمتر از 35300€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از 35300€ (یورو) درآمد دارند. همچنین 75% از سم شناسان کمتر از 68400€ (یورو) درآمد دارند در حالی که 25% بیش از 68400€ (یورو) درآمد دارند. یک سم شناس با کمتر از 2 سال تجربه تقریباً 30200€ (یورو) در سال است.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در فرانسه می باشد:

برای آشنایی با بهترین شهرهای فرانسه جهت شروع تحصیل با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *