مهاجرت تحصیلی سنگاپور

رشته سم شناسی در سنگاپور

رشته سم شناسی در سنگاپور

اگر به عنوان یک متقاضی برای تحصیل رشته سم شناسی در سنگاپور به این کشور مهاجرت می کنید، فارغ از مواجهه با یک بازار کار شغلی دائم، شما از مزایای دیگری همچون موارد فوق بهره مند خواهید شد. مدرک دانشگاهی رشته سم شناسی در علوم زیستی (داروسازی، دامپزشکی، پزشکی، زیست شناسی، شیمی، بیوشیمی و سایر) از سنگاپور به عنوان یک مدرک معتبر در سرتاسر جهان شناخته می شود. تسلط به زبان انگلیسی در شما پررنگ خواهد شد و آشنایی با مایکروسافت آفیس و تمایل به همکاری و ارتباط آشکار با شرکای داخلی یا خارجی تقویت خواهد شد. از سوی دیگر سیستم تحصیل در سنگاپور به خصوص در حوزه رشته های پزشکی همچون سم شناسی، رفتار هدف گرا، مهارت های بین فردی و ارتباطی خوب را در شما تقویت خواهد کرد

حقوق رقابتی، پاداش سالانه، برنامه کاری منعطف، متناسب با نیازهای شما، امکان کار در منزل، طرح بازنشستگی، طرح شناسایی کارکنان، برنامه گسترده برای ارتقای سلامت در زمینه سلامت جسمی، روانی و اجتماعی (انرژی شده برای زندگی)، استخدام در Top SI Employer، فرصت های یادگیری و توسعه نامحدود از دیگر مزایای تحصیل سم شناسی در سنگاپور است که چنانچه شما قصد شما برای مهاجرت علمی جدی شده با کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا با تجارب خود، موانع مهاجرت شما را در زمانی کوتاه برطرف نمایند.

مسئولیت شغلی متقاضیان رشته سم شناسی در سنگاپور

به عنوان سم شناس جهانی در سنگاپور، شما مسئول تهیه ارزیابی های خطر سم شناسی/اکوتوکسیکولوژیک کمتر پیچیده و برنامه ریزی و مدیریت مطالعات پیش بالینی مطابق با قانون، مقررات داخلی، شیوه های خوب و اهداف تجاری خواهید بود.

در لیست زیر به برخی از مسئولیت های کلیدی شما اشاره شده است:

  • ارزیابی خطر سمیت ژنی برای ناخالصی ها
  • تهیه ارزیابی های سم شناسی (خطر) ناخالصی ها و مواد جانبی مختلف
  • تهیه ارزیابی جهش زایی ناخالصی های بالقوه در مواد فعال
  • پیاده سازی GLP
  • مشارکت فعال در تیم های پروژه توسعه، همکاری با کارشناسان خارجی
  • همکاری فعال با شرکای متقابل

معرفی موقعیت شغلی مرتبط با سم شناسی در سنگاپور

FRESH به عنوان پلتفرم علمی پیشرو سنگاپور تحت برنامه تحقیق و توسعه داستان غذا سنگاپور عمل می کند تا محققان، تنظیم کننده ها و صنعت را گرد هم آورد تا علم ایمنی مواد غذایی سنگاپور و قابلیت های تحقیق و توسعه سنگاپور را برای تضمین عرضه مواد غذایی و ارزش اقتصادی سنگاپور ایجاد کند. FRESH فعالیت ‌های تحقیق و توسعه استعدادها را برای کمک به ارتقای قابلیت ‌های تنظیم مواد غذایی محلی سنگاپور آغاز می ‌کند و اجازه می ‌دهد محصولات غذایی «اول در بازار» با خیال راحت در سنگاپور عرضه شوند و همچنین به ارتقای استانداردهای غذایی توسعه ‌یافته سنگاپور در سطح بین‌ المللی کمک کند.

آزمایشگاه FRESH به دنبال استخدام یک افسر پروژه دقیق، مشتاق و مدبر برای کار با دانشمندان چند رشته ‌ای، در پروژه ‌هایی برای توسعه و اعتبارسنجی سنجش‌ های آزمایشگاهی برای ایمنی شیمیایی مواد غذایی است. علاقه خاص به استفاده از مدل‌ های روده بازسازی‌ شده انسان سه بعدی برای تقلید از دستگاه گوارش و کاربرد آن‌ ها برای ارزیابی اثرات محلی، محل اولین تماس مانند سمیت ژنتیکی، ایجاد مدل ‌های هم ‌کشت برای ارزیابی نقاط پایانی چندوجهی است. شرایط تحصیل در سنگاپور در خصوص انتخاب رشته سم شناسی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

معرفی موقعیت شغلی مرتبط با سم شناسی در سنگاپور

ویزای دانشجویی رشته سم شناسی در سنگاپور

ویزای دانشجویی سنگاپور که به آن “گذرنامه دانشجویی” نیز گفته می شود، یک مدرک ضروری است که دانشجویان خارجی برای ادامه برنامه های تحصیلی تمام وقت در سنگاپور به ویژه برای دوره هایی که بیش از 30 روز طول می کشد، باید به دست آورند. دولت سنگاپور یک طرح خاص به نام سیستم خورشیدی طراحی کرده است، یعنی سیستم درخواست و ثبت نام آنلاین دانشجویی که بخش رسمی ثبت نام است که درخواست های ویزای دانشجویی را نظارت می کند. به دانشجویان توصیه می شود حداقل 1 ماه قبل از شروع سال تحصیلی یا ترم تحصیلی که در طی آن برنامه ای را دنبال می کنید، درخواست ویزای دانشجویی سنگاپور را ارسال کنند. برای دانش آموزان زیر 19 سال، مجوزهای دانشجویی مستقیما توسط اداره مهاجرت و نقاط بازرسی سنگاپور برای دانشجویانی که مایل به تحصیل در یک موسسه خصوصی هستند پردازش می شود.

برای دانشجویان20 ساله یا بالاتر، در صورتی که قصد دارند در رشته های حرفه ای، هنرهای زیبا یا برنامه های زبان یا بازرگانی تحصیل کنند، باید مصاحبه کنند. دانشجویانی که دارای مدرک تحصیلی سنگاپور هستند مجاز به کار پاره وقت در شهر هستند. علاوه بر این، از شما خواسته می شود ویزای دانشجویی سنگاپور خود را یک هفته پس از اتمام دوره ارسال کنید. برای آن دسته از دانشجویانی که پس از پایان دوره خود به دنبال فرصت ‌های شغلی در سنگاپور هستند، باید برای پاس «بازدید» درخواست دهند که به دانشجویان بین ‌المللی اجازه می‌ دهد اقامت خود را برای یک سال تمدید کنند تا دورنمای کاری در این کشور را کشف کنند.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در سنگاپور

فردی که به عنوان سم شناس در سنگاپور کار می کند، معمولا حدود 8680SGD (دلار سنگاپور) در ماه درآمد دارد که بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از SGD4510 تا SGD13300 (دلار سنگاپور) در ماه (حداکثر حقوق) تغییر می کند. با این حال، حقوق متوسط 8330 SGD(دلار سنگاپور) در ماه است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از 8330 SGD(دلار سنگاپور) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از SGD8330 (دلار سنگاپور) درآمد دارند.

در حالی که 25% بیش از SGD10400 (دلار سنگاپور) درآمد دارند. سطح تجربه مهمترین عامل در تعیین حقوق است. طبیعتاً هر چه سال های تجربه بیشتر باشد، دستمزد شما بیشتر است. بر این اساس، یک سم شناس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 5130SGD (دلار سنگاپور) در ماه می گیرد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال، SGD6880 (دلار سنگاپور) در ماه دریافت کند.

نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در سنگاپور در رشته سم شناسی اشاره شده است:

تغییرات حقوقی در سنگاپور در رشته سم شناسی

پیش از عزیمت برای آغاز تحصیلات در رشته سم شناسی، برای اطلاع از قوانین سنگاپور می توانید به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مراجعه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *