مهاجرت تحصیلی اسکاتلند

رشته سم شناسی در اسکاتلند

رشته سم شناسی در اسکاتلند

افرای که به جمع دانشجویان رشته سم شناسی در اسکاتلند اضافه می شوند به کشوری با فرهنگ شاداب و ماجراجو پا می گذارند. از سوی دیگر، اسکاتلند دارای فرهنگ و میراث غنی و تاریخی است و مکانی فوق‌العاده برای دانشجویان بین‌ المللی برای یادگیری است، با طیف گسترده ‌ای از فعالیت ‌ها برای لذت بردن به دور از مطالعه. 7 شهر اسکاتلند، ادینبورگ، گلاسکو، داندی، استرلینگ، آبردین، اینورنس و پرث همگی زندگی سنتی شهری را به درجات مختلف ارائه می دهند، اما زیبایی واقعی اسکاتلند را باید در کوه ها، حومه شهر و مناظر دیدنی آن یافت.

در خصوص مهاجرت به اسکاتلند بایستی بدانید که همچنین مملو از بناهای تاریخی، قلعه ‌ها، موزه ‌ها و معماری خیره‌ کننده است که ادای احترام به یک تاریخ طولانی و با سابقه است. بسیاری از گالری ‌ها و موزه‌ های اسکاتلند رایگان هستند و خواه نوازندگان کیسه‌ دار یا رقص ‌های سنتی سلید باشند، اقامت از طریق تحصیل در اسکاتلند خاطره ‌انگیز خواهد بود. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده است تا از طریق دانش مشاوران خود، شما را در جریان مسائل مرتبط با زندگی دانشجویی در اسکاتلند بگذارد.

دوره پست دکتری رشته سم شناسی در اسکاتلند

در دانشگاه روبرت گوردون اسکاتلند دوره ای تحت عنوان (Analytical Sciences (Drug Analysis and Toxicology) ارائه می شود. این دوره برای دانشمندان و مهندسانی طراحی شده است که می خواهند مهارت های خود را در تجزیه و تحلیل دارو و سم شناسی توسعه دهند. در این دوره، شما از استفاده از تجهیزات تحلیلی مدرن و بینش واقعی نسبت به آخرین پیشرفت ها و چالش های پیش روی صنعت بهره مند خواهید شد. دروس شما بر پایه تحقیق و ورودی صنعت است و بهترین پلتفرم را برای ارائه خدمات علمی تحلیلی مرتبط و به روز به عنوان یک فارغ التحصیل کاملا آماده در اختیار شما قرار می دهد.

شرایط ورود به این دوره جهت تحصیل در اسکاتلند عبارتند از موارد ذکر شده در زیر:

  • متقاضیان معمولاً دارای مدرک ممتاز کارشناسی2:2 در یک حوزه موضوعی علمی مرتبط هستند و شامل شیمی شامل (اما نه محدود به) شیمی تجزیه، علوم قانونی، داروسازی، فارماکولوژی، بیوشیمی، علوم زیست پزشکی یا علوم زیستی می‌شود.
  • متقاضیانی که دارای مدرک تحصیلی پایین تر و/یا تجربه کاری مرتبط باشند، به صورت موردی مورد بررسی قرار خواهند گرفت. در بحث زبان، متقاضیانی که زبان اول آنها انگلیسی نیست، باید آیلتس 6.0 داشته باشند، بدون جزء کمتر از 5.5 یا معادل آن.

موقعیت شغلی در آزمایشگاه سم شناسی در اسکاتلند

یکی از موقعیت های فعال در حوزه سم شناسی در اسکاتلند، آزمایشگاه (forensic) است که قابلیت های آزمایشی پیشرفته را برای پلیس و دادستان فراهم می کند. دولت اسکاتلند بیش از 6 میلیون پوند برای این مرکز جدید ساخته شده است که قادر به آزمایش طیف گسترده ای از مواد از جمله مواد مخدر و الکل است. این آزمایشگاه توسط خدمات قانونی پلیس اسکاتلند اداره می شود و آزمایش های نمونه حیاتی را برای اداره تاج و تخت و خدمات مالی دادستان ارائه می دهد. این بودجه انتقال خدمات پزشکی قانونی سم شناسی پس از مرگ را از دانشگاه گلاسکو به SPA FS امکان پذیر می کند. کارکنان بسیار متخصص در سال آینده به واحد جدید منتقل می شوند و مهارت های خود را در این زمینه تخصصی تضمین می کنند.

موقعیت های شغلی در آزمایشگاه سم شناسی forensic در اسکاتلند در شکل زیر اشاره شده است:

موقعیت های شغلی در آزمایشگاه سم شناسی در اسکاتلند

معرفی اسکاتلند برای تحصیل رشته سم شناسی

14 موسسه آموزش عالی در اسکاتلند برای انتخاب و مهاجرت به اسکاتلند وجود دارد، از جمله دانشگاه های مشهور جهان مانند دانشگاه سنت اندروز، دانشگاه گلاسکو و دانشگاه ادینبورگ. دانشگاه های اسکاتلند برخی از بالاترین میزان رضایت دانشجویان را برای تدریس در بریتانیا ارائه می دهند، در حالی که فارغ التحصیلان از بالاترین نرخ اشتغال یا ادامه تحصیل در کل بریتانیا برخوردار هستند. دانشگاه های اسکاتلند با تعالی همراه هستند و هر موسسه تحقیقات فشرده ای را انجام می دهد، به این معنی که دانشجویان در محیطی آموزش داده می شوند که توسط دانشگاهیان به اشتراک گذاشته می شود که به دنبال ایجاد محدودیت در رشته خود هستند.

تحقیقات در دانشگاه های اسکاتلند منجر به اختراعات و نوآوری هایی مانند اسکنر MRI و توسعه جراحی سوراخ کلید شده است. اسکاتلند با هواپیما کمتر از یک ساعت از لندن و کمی بیش از 90 دقیقه با پاریس فاصله دارد. اسکاتلند با فرودگاه های بین المللی نزدیک و تعداد زیادی از شهرهای اروپایی در فاصله کوتاهی با آن، پایگاه عالی برای کشف بهترین مکان های اروپا است. شجره نامه فوق العاده اسکاتلند در آموزش، همراه با تاریخ گسترده آن، آن را به مکانی فوق العاده برای هر دانش آموز بین المللی برای تحصیل و خانه نشینی تبدیل کرده است. دقت کنید که برای ویزای تحصیلی اسکاتلند به نامه پذیرش نیاز دارید.

معرفی اسکاتلند برای تحصیل رشته سم شناسی

بورسیه برای رشته سم شناسی در اسکاتلند

هزینه تحصیل در اسکاتلند بستگی به این دارد که آیا شما به عنوان دانشجوی اتحادیه اروپا یا بین المللی طبقه بندی می شوید. دانشجویان بین المللی خارج از اتحادیه اروپا ملزم به پرداخت شهریه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند. هزینه های تحصیل بسته به موسسه انتخابی شما متفاوت است. دانشجویان مقطع کارشناسی اتحادیه اروپا که مایل به تحصیل در اسکاتلند هستند، حق دریافت شهریه توسط آژانس جوایز دانشجویی اسکاتلند را دارند. دانشجویان تحصیلات تکمیلی اتحادیه اروپا که در اسکاتلند تحصیل می کنند باید شهریه را با نرخ تعیین شده توسط موسسه بپردازند.

بورسیه های مشترک المنافع به شهروندان کشورهای مشترک المنافع امکان تحصیل در اسکاتلند را می دهد. بورسیه های Chevening برنامه بورسیه جهانی دولت انگلستان است و دوره های تمام وقت یا پاره وقت را در مقطع کارشناسی ارشد تأمین می کند. جوایز فولبرایت برای شهروندان آمریکایی است که مایل به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسکاتلند هستند. کمک هزینه های انجمن سلطنتی از دانشجویان بین المللی که در برنامه های علمی در اسکاتلند تحصیل می کنند حمایت می کند. بورسیه تحصیلی Saltire برای دانشجویانی از کانادا، چین، هند و ایالات متحده آمریکا در دسترس است.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در اسکاتلند

فردی که به عنوان سم شناس در اسکاتلند کار می کند معمولا حدود 78000GBP (پوند) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است و از GBP35900 تا GBP12400 (پوند) در سال (حداکثر حقوق) متغیر است. با این حال، متوسط ​​حقوق GBP84200 (پوند) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از GBP84200 (پوند) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 84200GBP (پوند) درآمد دارند. 25% از سم شناسان کمتر از GBP54000 (پوند) درآمد دارند در حالی که 75% آنها بیش از GBP54000 (پوند) درآمد دارند.

یک سم شناس با کمتر از 2 سال سابقه تقریبا GBP40700 (پوند) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 54400GBP (پوند) در سال درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با سابقه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، 80400GBP (پوند) در سال، 48% بیشتر از فردی با 2 تا 5 سال سابقه است.

در نمودار زیر به سایر تغییرات حقوقی در اسکاتلند در رشته سم شناسی اشاره شده است:

تغییرات حقوقی در اسکاتلند در رشته سم شناسی

سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، مطالب مختلفی را درباره آمریکا منتشر نموده که شما می توانید با جست و جو در بخش مهاجرت و بخش مهاجرت تحصیلی اطلاعات خود را کامل نمایید.

پرتکرارترین سوالات رشته سم شناسی در اسکاتلند

بخش پایانی مقاله رشته سم شناسی در اسکاتلند به پاسخ دهی سوالات پرتکرار شما اختصاص داده شده است:

  • حداقل درآمد رشته سم شناسی در اسکاتلند چه قدر می باشد؟ فردی که به عنوان سم شناس در اسکاتلند کار می کند معمولا حدود 78000GBP (پوند) در سال درآمد دارد. این میانگین حقوق سالانه شامل مسکن، حمل و نقل و سایر مزایا است.
  • شرایط بورسیه تحصیلی رشته سم شناسی در استونی چگونه می باشد؟ بورسیه های مشترک المنافع به شهروندان کشورهای مشترک المنافع امکان تحصیل در اسکاتلند را می دهد. بورسیه های Chevening برنامه بورسیه جهانی دولت انگلستان است و دوره های تمام وقت یا پاره وقت را در مقطع کارشناسی ارشد تأمین می کند.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *