مهاجرت تحصیلی استرالیا

رشته سم شناسی در استرالیا

رشته سم شناسی در استرالیا

متقاضیانی که برای رشته سم شناسی در استرالیا وارد این کشور می شوند، به مطالعه اثرات مضر عوامل بر انسان، حیوانات و سایر موجودات می پردازند. یکی از جنبه های سم شناسی ارزیابی احتمال وقوع اثرات نامطلوب تحت سناریوهای قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خاص است. به عنوان ارزیابی ریسک شناخته می شود.

حوزه دیگر سم شناسی در استرالیا، سم شناسی ترکیبی است که از زیست شناسی و شیمی با عناصری از علوم فیزیکی و محاسباتی است که به فرصت های شغلی متنوعی منجر می شود. رشته سم شناسی هیجان علم و تحقیق را فراهم می کند و در عین حال به رفاه نسل فعلی و آینده کمک می کند. برای آگاهی از جزئیات مرتبط با نحوه پذیرش تحصیلی از کشور استرالیا در حوزه سم شناسی، می توانید با مشاوران مهاجرتی موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط داشته باشید.

نتایج و محتوای تحصیل رشته سم شناسی در استرالیا

رشته سم شناسی در استرالیا دانشجویان را با مفاهیم اولیه فارماکولوژی و سم شناسی آشنا می کند. موضوعات تحت پوشش شامل اصول عمل دارو و اساس مولکولی مواد مخدر و مواد سمی است. این واحد همچنین مکانیسم‌های دارویی را بررسی می‌کند که توسط آن مواد شیمیایی ممکن است با عملکردهای فیزیولوژیکی تداخل ایجاد کنند تا اثرات ناخواسته ایجاد کنند. روش‌های مورد استفاده برای بررسی سمیت شیمیایی، مانند شناسایی خطر و ارزیابی ریسک، نیز مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

پس از اتمام موفقیت آمیز این رشته، دانشجویان قادر خواهند بود مهارت های زیر را داشته باشند:

توضیحاتمراحل
درک فارماکولوژی زمینه ای روابط پاسخ دوز، مکان های جذب، توزیع و دفع، و همچنین عوامل شیمیایی و بیولوژیکی موثر بر روند و متابولیسم داروها.1
تشخیص سمیت ناشی از تداخل مواد شیمیایی با عملکردهای فیزیولوژیکی2
مهارت دارند که دانش خود را از سم شناسی در روش های مورد استفاده برای تشخیص و نظارت بر سمیت به کار گیرند3
می توانند مهارت ها و ویژگی های عمومی خود را در سواد اطلاعاتی و شمارش، فناوری اطلاعات و ارتباطات و یادگیری مادام العمر توسعه دهند4

معرفی پروژه مرتبط با سم شناسی در استرالیا

از پروژه های معروف در حوزه سم شناسی، پروژه گروه ATOM است که مربوط به جمع‌ آوری داده ‌ها در مورد موارد خاص مسمومیت است و شامل استخدام بیماران مبتلا به اوردوز دارو در ارتباط با مرکز اطلاعات سموم NSW است. ATOM شامل گروهی از مطالعات با تمرکز بر داروهای مختلف در مصرف بیش از حد است. هدف کلی این مطالعات بهبود ارزیابی خطر در هر یک از این دوزهای بیش از حد مختلف و بررسی مزایای بالقوه و ایمنی پادزهرها و درمان های مختلف است. از دیگر پروژه های مرتبط با سم شناسی در استرالیا پروژه پاراستامول استرالیا (APP) است. هدف مطالعه APP بررسی فارماکوکینتیک و پویایی پاراستامول است. در مصرف بیش از حد به ویژه مصرف بیش از حد زیاد، دوزهای بیش از حد با آماده سازی رهش پایدار و مواردی که سمیت کبدی ثابت شده دارند.

پروژه سمیت دی هیدروپیریدین از دیگر پروژه های فعال در استرالیا می باشید که به روی آنتاگونیست های کلسیم دی هیدروپیریدین مطالعه می کند که در حال حاضر یکی از رایج ترین گروه های تجویز شده از داروهای ضد فشار خون در استرالیا هستند. هدف مطالعه DTP بررسی فارماکوکینتیک و پویایی این داروها با تمرکز بر آملودیپین و لرکارنیدیپین در محصولات منفرد و ترکیبی با یا بدون سایر داروهای ضد فشار خون همزمان است. مطالعه بر روی ایست قلبی و سموم از دیگر پروژه های فعال در استرالیا است که هدف مطالعه ایست قلبی و سموم، بررسی این موضوع است که آیا مصرف بیش از حد مشکوک علت ایست قلبی بوده است یا خیر.

معرفی پروژه مرتبط با سم شناسی در استرالیا

شرایط ویزای تحصیل سم شناسی در استرالیا

در اینجا همه چیزهایی که برای درخواست ویزای دانشجویی بین المللی نیاز دارید، آورده شده است:

اگر درخواست شما موفقیت آمیز باشد، یک نامه پیشنهاد از ارائه دهنده آموزش انتخابی خود دریافت خواهید کرد. قبل از اینکه نامه پیشنهاد را بپذیرید به دقت بخوانید. این شامل جزئیات دوره شما، شرایط ثبت نام و هزینه هایی است که در صورت پذیرش پیشنهاد باید پرداخت کنید. اطمینان حاصل کنید که همه حقوق خود، از جمله ترتیبات بازپرداخت را درک می کنید. اگر دوره خود را شروع یا به پایان نرسانید، از توافق برای تعیین اینکه آیا بازپرداخت دریافت خواهید کرد یا خیر استفاده می شود.

تأیید ثبت نام، مدرکی است که توسط ارائه دهنده آموزش شما صادر می شود و ثبت نام شما در یک دوره خاص را تأیید می کند. پس از اینکه پیشنهاد خود را پذیرفتید و سپرده خود را پرداخت کردید، شما باید یک کپی از این سند را در درخواست ویزای خود بگنجانید تا دولت استرالیا مدرکی مبنی بر ثبت نام شما در دوره اعلام شده داشته باشد. اگر زبان مادری زبان انگلیسی نیستید، باید گواهی نتایج یک آزمون تایید شده زبان انگلیسی را ارائه دهید، زیرا دوره های آموزشی استرالیا به زبان انگلیسی تدریس می شود. این گواهی به دولت استرالیا ثابت می کند که شما حداقل سطح مهارت زبان انگلیسی مورد نیاز برای موفقیت در دوره مورد نظر خود را دارید. الزامات متفاوتی برای هر سطح تحصیلی وجود دارد که گاهی اوقات این الزامات بالاتر تعیین می شود.

درآمد شاغلان رشته سم شناسی در استرالیا

فردی که به عنوان سم شناس در استرالیا کار می کند معمولا حدود 101000AUS (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است و از 52700AUD تا 155000AUD (دلار استرالیا) در سال (حداکثر حقوق) متغیر می باشد. با این حال، حقوق متوسط ​​97300AUD (دلار استرالیا) در سال است، به این معنی که نیمی از افرادی که به عنوان سم شناس کار می کنند کمتر از 97300AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند در حالی که نیمی دیگر بیش از 97300AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند.

25% از متخصصین سم شناسی کمتر از 67500AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند در حالی که 75% از آنها بیش از 67500AUD (دلار استرالیا) درآمد دارند. یک سم شناس با کمتر از 2 سال تجربه تقریبا 59800AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد. در حالی که انتظار می رود فردی با سطح تجربه بین 2 تا 5 سال 80300AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد کسب کند که 34% بیشتر از فردی با تجربه کمتر از 2 سال است. با حرکت رو به جلو، سطح تجربه بین 5 تا 10 سال، 104000AUD (دلار استرالیا) در سال، 30% بیشتر از افرادی با 2 تا 5 سال سابقه کار می‌ شود.

نمودار زیر نمایشگر سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در استرالیا می باشد:

سطوح حقوقی بر حسب میزان کار در رشته سم شناسی در استرالیا

برای اطلاع از شرایط ویزای همراه استرالیا، می توانید مقالات داخل سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت را مطالعه نمایید.

پرتکرارترین سوالات رشته سم شناسی در استرالیا

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات پرتکرار شما درخصوص رشته سم شناسی در استرالیا می باشیم:

  • درآمد شاغلان رشته سم شناسی در استرالیا چه میزان می باشد؟ فردی که به عنوان سم شناس در استرالیا کار می کند معمولا حدود 101000AUD (دلار استرالیا) در سال درآمد دارد و بر اساس تجربه، مهارت، جنسیت یا موقعیت مکانی به شدت متفاوت است.
  • پروژه های مرتبط با رشته سم شناسی در استرالیا چیست؟ از پروژه های معروف در حوزه سم شناسی، پروژه گروه ATOM است که مربوط به جمع‌ آوری داده ‌ها در مورد موارد خاص مسمومیت است و شامل استخدام بیماران مبتلا به اوردوز دارو در ارتباط با مرکز اطلاعات سموم NSW است.
5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *