مهاجرت تحصیلی گرجستان

رشته زمین شناسی در گرجستان

رشته زمین شناسی در گرجستان

رشته زمین شناسی در گرجستان یکی از رشته های ارائه شده در بخش زمین شناسی و علوم زمینی است. هزینه تحصیل و زندگی در گرجستان پایین است. البته این کشور مزایای تحصیل در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را ندارد. گرجستان عضو منطقه شنگن نیست و داشتن اقامت این کشور مزایای چندانی ندارد. در هر صورت افرادی که علاقه مند به زندگی و تحصیل در گرجستان هستند می توانند در این کشور به مقصد خود برسند. زمین شناسی یکی از رشته های مهم برای مطالعه زمین و محیط زیست است. با مطالعه این رشته می توانید شناخت لازم درباره زمین و چکونگی کارکرد زمین و محیط زیست را بدست آورید. مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه اخذ اقامت و تحصیل رشته زمین شناسی شما را راهنمایی کنند.

کار رشته زمین شناسی در گرجستان

پس از اتمام برنامه، دارندگان مدرک رشته زمین شناسی ممکن است در موارد زیر استخدام شوند:

  • مدارس راهنمایی و دبیرستان
  • شرکت های خصوصی، تحقیقات دولتی و غیردولتی، مشاوره و سازمان ها، آژانس ها و موسسات محلی و بین المللی
  • موسسات تحقیقاتی و علمی، از جمله دانشگاه ایلیا و موسسه علوم زمین
  • همچنین می توانند مدرک دکتری خود را در گرجستان یا خارج از کشور دنبال کنند.

فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی می توانند در سازمان های دولتی و غیر دولتی، موسسات یا آژانس ها، شرکت های محلی یا بین المللی که در اکتشاف و مطالعه مواد اولیه و یا استخراج آنها، حفاظت از محیط زیست، زمین شناسی، آب و برق، نظارت زمین شناسی و یا اکولوژیکی، فعالیت های مهندسی زمین شناسی و غیره استخدام شوند. فارغ التحصیلان رشته آموزشی ژئوفیزیک می توانند در شرکت های محلی و بین المللی که در زمینه اکتشاف و استخراج نفت، گاز طبیعی و سایر مواد اولیه، حفاظت از محیط زیست و نظارت اکولوژیکی، هیدرولوژی، باستان شناسی، استفاده از سیستم های اطلاعات جغرافیایی، نقشه برداری، روش های ژئوفیزیک و مهندسی و غیره کار کنند.

فارغ التحصیلان رشته آموزشی جغرافیا و فناوری های GIS می توانند در بخش های مختلف برای تحقیقات زمین شناسی، جغرافیایی، جغرافیایی اجتماعی و چندرشته ای، حفاظت از محیط زیست و نظارت بر محیط زیست، هیدروژئولوژی، باستان شناسی، استفاده از سیستم های اطلاعات جغرافیایی، نقشه برداری، روش های ژئوفیزیکی و مهندسی یا زمین شناسی کار کنند.

تحصیل رشته زمین شناسی در گرجستان

مانند همه اشکال علم، ما زمین شناسی را مطالعه می کنیم تا اکتشافات جدیدی انجام دهیم و درباره جهان پیرامون خود بیشتر بدانیم. زمین شناسی به برخی از مهم ترین مسائل امروز جامعه از جمله منابع انرژی و پایداری، تغییرات آب و هوایی، تأثیرات تحولات بر محیط زیست، مدیریت آب، منابع معدنی و خطرات طبیعی می پردازد. با مطالعه این موضوعات، زمین شناسان به همراه دیگر دانشمندان می توانند آینده زمین را پیش بینی کرده و هرگونه تغییراتی را که ممکن است لازم باشد، مورد بررسی قرار دهند. یک مثال کلیدی در این زمینه مطالعه تغییرات آب و هوایی و چگونگی تغییر جامعه برای بهبود آینده زمین است. با تغییر از سوخت های فسیلی به انرژی زمین گرمایی و سایر منابع تجدیدپذیر، می توانیم انتشار کربن و اثرات گرمایش زمین را کاهش دهیم.

درک خواص مکانیکی خاک ها به ما در ارزیابی خطرات رانش زمین و شناسایی مناطق مستعد خطرات کمک می کند. مطالعه حرکت آب های زیرزمینی در زیر پای ما از آب آشامیدنی در برابر آلودگی محافظت می کند. در جدول زیر می توانید دانشگاه های ارائه کننده رشته زمین شناسی جهت تحصیل در گرجستان را مشاهده نمایید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ایلیا
2دانشگاه فنی گرجستان

هزینه تحصیل در گرجستان در این مقاله بررسی شده است.

درآمد مشاغل زمین شناسی در گرجستان

میزان درآمد کار در کشور گرجستان قابل توجه نیست. حقوق ماهیانه کار در گرجستان برای مشاغل رشته زمین شناسی در کشور گرجستان به صورت متوسط قبرس 11000GEL (لاری گرجستان) در ماه است که سالانه حدود 132000GEL (لاری گرجستان) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته زمین شناسی در کشور گرجستان به میزان 5480GEL (لاری گرجستان) و حداکثر به میزان 17000GEL (لاری گرجستان) می باشد.

در نمودار زیر میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کشور گرجستان آورده شده است:

حقوق ماهیانه مشاغل زمین شناسی در گرجستان

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه ایلیا گرجستان

هدف این برنامه تولید متخصصان و محققان مدرن با دانش وسیع از مهارت ها و شایستگی های همه کاره در علوم زمین، یعنی در زمینه های زمین شناسی، ژئوفیزیک و جغرافیا است. بخش قابل توجهی از برنامه برای مطالعه و کشف زمین شناسی، ژئوفیزیک، جغرافیای گرجستان و همچنین منطقه پیش بینی شده است. همچنین مطالعه فرآیندهای پیچیده در سطح زمین و داخل آن (زلزله، تشکیل امداد سطحی و غیره)، منابع طبیعی (مواد معدنی فلزی و غیر فلزی، نفت، گاز، منابع آبی و غیره) و همچنین به عنوان مسائل مهندسی زمین و زمین شناسی و مسائل چندرشته ای است. هدف این برنامه توسعه توانایی دانشجویان برای استفاده از دانش علمی و روش های تحقیق در شرایط مختلف و به کار بستن آنها است.

دانشجویان قصد دارند به طور فعال در پروژه های تحقیقاتی محلی، بین المللی، برنامه های تبادل، سفرهای میدانی و سایر فعالیت های علمی یا عملی مشارکت داشته باشند. پس از اتمام برنامه، فارغ التحصیلان به دانش عمیق و سیستماتیک از رشته های اصلی زمین شناسی، ژئوفیزیک، جغرافیا و همچنین استفاده و کاربرد سیستم های اطلاعات جغرافیایی (GIS) و روش های تحقیق چند رشته ای مجهز خواهند شد. فارغ التحصیلان این برنامه نه تنها در گرجستان بلکه در خارج از مرزهای آن نیز حرفه ای رقابتی خواهند بود.

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه ایلیا گرجستان

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه فنی گرجستان

در گروه زمین شناسی و جغرافیا، هنگام مطالعه جنبه های فیزیکی سیاره، تعادل آموزش، تحقیق را پیدا خواهید کرد. زمین شناسی بیش از مواد معدنی و مواد، نگاه عمیقی به تاریخ زمین از طریق تکتونیک صفحات، سیستم های محیطی و تکامل موجودات زنده دارد. از طریق دوره های درسی، آزمایشگاهی و کار میدانی مبتنی بر تحقیق، به دانش نظری و عملی مورد نیاز برای شروع کار در زمین شناسی دست خواهید یافت. مطالعات شما طیف متنوعی از زمین شناسی اقتصادی و ساختاری را مورد بررسی قرار می دهد، با محورهایی از جمله:

  • سنگ شناسی آذرین و دگرگون
  • کانی شناسی
  • دیرینه شناسی
  • دیرینه شناسی مهره داران
  • لایه نگاری
  • رسوب شناسی
  • هیدروژئولوژی
  • ژئوشیمی
  • زمین شناسی
  • ژئوفیزیک
  • زمین شناسی محیط زیست

در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت سایر رشته ها در این کشور مانند رشته فیزیک در گرجستان بررسی شده اند.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *