مهاجرت تحصیلی کره جنوبی

رشته زمین شناسی در کره جنوبی

رشته زمین شناسی در کره جنوبی

علاقه مندان به تحصیل رشته زمین شناسی در کره جنوبی می توانند در دانشگاه های مختلف تحصیل کنند، زیرا زمین شناسی در کره جنوبی یک رشته علمی است. گرایشات مختلفی را در این زمینه ارائه می کند گرایشات از جمله شامل ژئوفیزیک، محیط زیست، مهندسی زمین شناسی، زمین شناسی اقتصادی و سایر موارد است. علاقه مندان به تحصیل رشته زمین شناسی می توانند در دوره های مختلفی در این کشور در برنامه ها شرکت کنند. دوره های ارائه شده در رشته زمین شناسی در کره جنوبی به زبان های کره ای و همچنین انگلیسی ارائه می شود. همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره رشته زمین شناسی در کره جنوبی و دانشگاه های ارائه کننده رشته زمین شناسی را در ادامه این مقاله معرفی کرده اند.

تحصیل رشته زمین شناسی در کره جنوبی

برنامه های ارائه شده در کره جنوبی یک راه عالی برای کشف جنبه های علوم زمین است که برنامه اصلی شما را تکمیل می کند. برنامه های مختلفی در رشته زمین شناسی و علوم زمینی در کره جنوبی ارائه می شوند. هر کدام مجموعه ای از دروس و گرایشات را در رشته زمین شناسی ارائه می کنند. دانشگاه های کره جنوبی دارای اعتبار خوبی در سطح آسیا هستند و می توانند گزینه مناسبی برای تحصیل در شرق آسیا باشند. با مکاتبه با دانشگاه مورد نظر در کره جنوبی می توانید شرایط خود را بررسی کرده و مدارک لازم را ارائه کنید. در صورت اخذ پذیرش از دانشگاهی در کره جنوبی می توانید ویزای تحصیلی کره جنوبی را دریافت کنید.

با داشتن شرایط تحصیل در کره جنوبی می توانید در موسسات زیر در رشته زمین شناسی تحصیل کنید:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه کیونگپوک
2دانشگاه ملی پوسان
3دانشگاه ملی سئول
4دانشگاه یونسی
5دانشگاه ملی چونگنام
6دانشگاه ملی کنگجو
7دانشگاه چوسان
8دانشگاه اولسان
9دانشگاه سئوون
10دانشگاه هانام

درآمد رشته زمین شناسی در کره جنوبی

مشاغل مختلفی در رشته زمین شناسی در کره جنوبی وجود دارد. این مشاغل با توجه سابقه کاری، تخصص و همچنین محل و موقعیت کار حقوق مختلفی دارند. حقوق ماهیانه کار در کره جنوبی برای یک زمین شناس در کشور کره جنوبی به صورت متوسط 6.65 میلیون KRW (وون کره جنوبی) در ماه است که سالانه حدود 79.8 میلیون KRW (وون کره جنوبی) می باشد. همچنین در کم ترین حالت میزان درآمد ماهیانه کار حرفه زمین شناسی در کشور کره جنوبی در حدود 3.2 میلیون KRW (وون کره جنوبی) و در بیشترین حالت 10.4 میلیون KRW (وون کره جنوبی) می باشد.

میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کره جنوبی در نمودار زیر قابل مشاهده است:

میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کره جنوبی

درباره شرایط اخذ ویزای کار در کشور کره جنوبی بخوانید.

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه کره جنوبی

دپارتمان زمین و علوم محیطی دانشگاه کره جنوبی، ترکیب زمین 4.6 میلیارد ساله و محیط در حال تغییر آن را مطالعه می کند و محیط آینده آن را پیش بینی می کند. یکی از برجسته ترین ویژگی هایی که بخش ما را از سایر گروه های علوم طبیعی متمایز می کند این است که ما انواع سیستم های محیطی با اندازه ها و ویژگی های مختلف در زمان و مکان را بررسی می کنیم. برای اولین بار در کره جنوبی توسط بنیاد کره برای پیشرفت علم و خلاقیت به عنوان مرکز تحقیقات علمی برای منابع معدنی استراتژیک در سال 1991 تعیین و حمایت شد. مجهز به امکانات تجربی و تحقیقاتی جهانی در مجموع به ارزش میلیون ها دلار، هدف بخش پرورش متخصصان خاص منطقه با ارائه آموزش جهانی پیشرفته و محیط تحقیقاتی پیشرفته است.

این دانشگاه مدارک پیشرفته را در 4 زمینه اصلی ارائه می دهد:

  • سنگ شناسی، زمین شناسی ساختاری و محیط دیرینه
  • زمین شناسی اقتصادی و زمین شیمی
  • ژئوفیزیک
  • علوم محیطی و زمین شناسی کاربردی

در حال حاضر، حدود 40 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحت هدایت 10 استاد تمام وقت تحت نظارت 9 آزمایشگاه در زمینه های کانی شناسی، ژئوفیزیک، زمین شناسی ساختاری، سنگ شناسی، ژئوشیمی، آب های زیرزمینی و محیط جوی مشغول تحقیق هستند.

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه کیونگپونگ کره جنوبی

گروه زمین شناسی در سال 1961 تاسیس شد. برنامه های تحصیلات تکمیلی آن در سال 1966 افتتاح شد. تا سال 2011، پرسنل گروه زمین شناسی شامل 8 استاد، 35 دانشجوی کارشناسی ارشد و 141 دانشجوی کارشناسی است. هدف اصلی این گروه پرورش پژوهشگران ماهر جهانی برای هدایت تحقیقات در محیط آینده زمین و مشارکت در پیشرفت علم و فناوری است. زمین شناسی دارای تمام ویژگی های یک علم جامع است و با زمینه های مرتبط فیزیک، شیمی، زیست شناسی، جغرافیا، مهندسی الکترونیک و منابع و غیره ارتباط تنگاتنگی دارد. دوره ها و محیط تحقیق در گروه دقیقا برای پاسخگویی به چالش های طراحی شده و مسائل زیست محیطی و دیگر جنبه های پیچیده زمین شناسی می باشد.

دانشجویان فارغ التحصیل این گروه توسط 8 استاد نظارت می شوند که همگی در زمینه های تحقیقاتی خود شهرت عالی کسب کرده اند. دانشجویان فارغ التحصیل ما تحت هدایت استادان متخصص از زمینه های مختلف زمین شناسی آموزش می بینند. علاوه بر این، این دپارتمان عضو پروژه های منابع انرژی و زمین شناسی محیط زیست Brain Korea BK 21 است که توسط بنیاد ملی تحقیقات کره در سال 2006 تأمین شده است. دانشجویان این تیم می توانند از تعدادی فرصت بورس تحصیلی برخوردار شوند

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه کیونگپونگ کره جنوبی

تحصیل زمین شناسی دانشگاه ملی پوسان کره جنوبی

برنامه زمین شناسی در دانشگاه ملی پوسان، با مدیریت گروه جغرافیا و زمین شناسی که در سال 1953 افتتاح شد. در سال 1961 بسته شد، در سال 1964 تأسیس شد. این برنامه تمرکز بر نقشه برداری، جمع آوری و تفسیر داده های میدانی و توسعه منابع زمین شناسی که همه گوشه های جمهوری کره را در بر می گیرد. دپارتمان همچنین کاربرد اصول فیزیک، شیمی، زیست شناسی و ریاضیات را در مطالعه زمین، محیط، منشاء آن و فرآیندهایی که طی آن در طول زمان تغییر شکل داده و بازسازی شده است، گسترش داده است. دانشکده های گروهی در سطح ملی و بین المللی به دلیل برتری در آموزش و پژوهش شناخته شده اند.

برنامه درسی این گروه پایه ای از دوره های مورد نیاز برای کارشناسی را ارائه می دهد و شامل طیف گسترده ای از دوره های تخصصی تر است که نشان دهنده تنوع علوم زمین شناسی است. این گروه مدرک کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی را در زمینه های تحقیقاتی زیر ارائه می کند:

  • زمين شناسي
  • مواد معدنی خاک رس
  • پترولوژی آذرین
  • رسوب شناسی و سنگ شناسی رسوبی
  • دیرینه شناسی و چینه شناسی
  • زمین شناسی ساختاری و زمین ساختی
  • ژئوفیزیک و پالئومغناطیس
  • زمین شناسی و زمین شناسی محیط زیست
  • آتشفشان شناسی و زمین شیمی
  • زمین شناسی منابع و زمین شناسی اقتصادی

در مقاله ای مجزا در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درباره شرایط اعزام دانشجو به کره جنوبی بدانید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *