مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته زمین شناسی در پاراگوئه

رشته زمین شناسی در پاراگوئه

تحصیل رشته زمین شناسی در پاراگوئه فرصت تحصیل به زبان انگلیسی را برای شما فراهم می کند و همچنین می توانید به زبان اسپانیایی نیز مسلط شوید. زبان اسپانیایی در پاراگوئه از زبان های رایج و اصلی محسوب می شود و شما با یادگیری این زبان می توانید در دیگر کشورهای جهان که اسپانیایی رایج است تحصیل و زندگی کنید. از مزیت های خوب تحصیل رشته زمین شناسی در پاراگوئه وجود اساتید بین المللی و فضای خوب تحصیلی می باشد. شما به عنوان دانشجوی بین المللی در کشور پاراگوئه می توانید به صورت پاره وقت کار کنید و درآمد خوبی نیز کسب کنید که به هزینه زندگی و هزینه تحصیل شما کمک می کند. تحصیل در رشته زمین شناسی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در پاراگوئه مقدور است. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به پاراگوئه پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته زمین شناسی در پاراگوئه

رشته زمین شناسی از رشته های بسیار مهم در کاربرد از پتانسیل زمین محسوب می شود. زمین شناسی سیر تکاملی حیات را از بدوی ترین موجودات تک سلولی که در دریاهای باستان بوجود آمده اند تا حیوانات و گیاهان پیچیده امروزی مورد بررسی قرار می دهد. با تحصیل این رشته در پاراگوئه منشاء و تکامل زمین و زیستگاه های آن را از طریق تجزیه و تحلیل فیزیکی، ساختارها و انسان مطالعه کنید. به عنوان یک علم، تغییرات ایجاد شده در پادشاهی های آلی و معدنی را نیز مطالعه می کند. اگر مطالعه را عمیق تر کنیم، تغییرات بزرگ پوسته زمین و تحولات حیات گیاهی، حیوانات و انسان ها را خواهیم یافت، هدف این کار این است که به طور خلاصه این وقایع را در سیاره زمین، از مبدا تا کنون، نشان دهد.

واژه زمین شناسی از 2 کلمه یونانی تشکیل شده است Geo به معنی زمین است و لوگوهایی که به معنی مطالعه یا دانش هستند. بنابراین، زمین شناسی علمی است که به مطالعه زمین اختصاص داده شده است. این علم با مطالعه خواص فیزیکی و شیمیایی مواد معدنی، سنگ ها، مایعات در داخل زمین (مانند ماگما)، تسکین کف دریا، تسکین سطح زمین، فرآیندهایی مانند فوران آتشفشان و ساختار داخلی زمین مشخص می شود. هر آنچه در مورد این سیاره شناخته می شود، بخش کوچکی از آنچه هست، است و رشته ها یا مناطق جدیدی در حال انجام اکتشافات جدیدی هستند که به دانش زمین شناسی کمک می کند. زمین شناسی به دو شاخه اصلی تقسیم می شود. زمین شناسی خارجی که این شاخه به مطالعه مواد تشکیل دهنده پوسته زمین اختصاص یافته است. همچنین مسئول مطالعه فرآیندهای لایه جو و زیست کره ای است که بر آن تأثیر می گذارد.

دروس رشته زمین شناسی در پاراگوئه

دروس رشته زمین شناسی در پاراگوئه

در کشور پاراگوئه لیسانس علوم زمین شناسی مدت زمان تخمینی 4 ساله را به دانشجویان ارائه می دهد. در این رشته در خصوص مقدمه ای بر دانش زمین شناسی و تجزیه و تحلیل ریاضی و همچنین مباث مربوط به جبر و فیزیک و شیمی می آموزید که از موضوعات اجباری و مقدماتی می باشد. کارگاه کامپیوتر و درس دیرینه شناسی و کانی شناسی و پتروگرافی و همچنین رسوب شناسی منطقه ای از دیگر دروس این رشته می باشد. پروژه در مقطع نهایی و موضوعات انتخابی نیز در ترم های اخر قرار گرفته است. هدف علوم زمین شناسی به مطالعه جامع سیاره ما، هم شکل فعلی و هم تکامل آن از گذشته، توجه دارد. این امر از مطالعه فرایندهای خارجی که چشم انداز آن را شکل می دهند تا پدیده های داخلی كه قادر به ایجاد تغییرات قابل توجه هستند (فعالیت لرزه ای، آتشفشان،) متغیر است.

در جدول زیر شاهد دروس رشته زمین شناسی در سال های تحصیلی در کشور پاراگوئه هستید:

سال اولسال دومسال سومسال چهارم
زمین شناسی عمومیفیزیک IIزمین شناسی مخزن معدنی،بهداشت و ایمنی زمین شناسی منطقه ای آرژانتین و آمریکای جنوبی
فیزیک Iشیمی تحلیلی و زمین شیمی شیمیهیدروژئولوژی زمین شناسیمکانیک و تصفیه سنگ
شیمی عمومیریاضی IIزمین شناسی سوخت های معدنینقشه برداری و حفاظت خاک
ریاضیات Iهیدرولوژی عمومیزمین شناسی و معادن عملیات زمین شناسی فیزیکی،زمین شناسی تاریخی و چینه شناسی
هندسه توصیفی و کاربردیدیرینه شناسیمکانیک و تصفیه خاک
کانی شناسیزمین شناسی زمین ساختی عکس زمین شناسی
ژئومورفولوژیسنجش از دور
آذرین و دگرگونیپدولوژی
سنگ شناسی رسوبیحفاری و تزریق چاه
روش های تحقیق معدنی

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در پاراگوئه

کارشناس زمین شناس، زمین، ترکیب آن، تکامل و فرایندهای فعلی آن را هم در رابطه با ژئودینامیک داخلی و همه پدیده های زمین شناسی سطح پوسته زمین مطالعه می کند. فارغ التحصیل می تواند بررسی ها و تفسیر نقشه های زمین شناسی زیرزمینی و زیرزمینی را انجام دهد. ارزیابی منابع معدنی، سوخت های فسیلی، آب های زیرزمینی و توصیه مناسب ترین روشهای اکتشاف و بهره برداری با توجه به معیارهای حفاظت از محیط زیست می باشد. مهارت های وی شامل برنامه ریزی، هدایت، ارزیابی و انجام مطالعات برای تعیین ساختار، ترکیب و پیدایش مواد معدنی، سنگ ها و خاک ها است. برای انجام مطالعات زمین شناسی حوضه های آب و مداخله در برنامه ریزی و ارزیابی ترتیب و سیستم بندی آنها آموزش دیده است. همچنین مناطق خطرناک زمین شناسی را تجزیه و تحلیل می کند تا پیشنهادات راه حل را تهیه و کنترل آنها را انجام دهد.

کار پس از تحصیل در پاراگوئه از مهم ترین دغدغه های شماست. در نمودار زیر شاهد میزان اشتغال زمین شناسان در پاراگوئه هستید:

اشتغال زمین شناسان در پاراگوئه

یک زمین شناس ویژگی های زمین شناسی و ژئومورفولوژیکی یک منطقه را ارزیابی می کند تا از آن در موقعیت، طراحی، ساخت و بهره برداری از کارهای مهندسی استفاده کند. شما می توانید در برنامه های حفاظت، بهبود و بازیابی خاک و کاربری زمین شرکت کنید. در پروژه های مربوط به سکونتگاه های انسانی، بهداشت محیط و تأثیرات زیست محیطی. و در مورد استفاده از منابع زمین شناسی برای تدوین سیاست ها، مقررات، برنامه ها و برنامه های توسعه ملی توصیه کنید. از نظر حرفه ای، آنها می توانند در شرکت ها یا دانشگاه های رسمی یا خصوصی، در کارهای اساسی تحقیقاتی، کاربردهای فناوری جدید مواد معدنی یا ارزیابی تاثیرات زیست محیطی کار کنند. وی همچنین مجاز به تدریس در مقاطع عالی، دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی است. هزینه تحصیل در پاراگوئه بنابر مقاطع تحصیلی مختلف است.

شرایط کاری رشته Geology در Paraguay

برخلاف سایر مقاطع تحصیلی یا مهندسی، این حرفه نه تنها به تمرینات آزمایشگاهی بلکه به تمرینات میدانی نیز نیاز دارد، که حضور در آنها ضروری است. به این معنا که برای مطالعه این حرفه لازم است که شخصاً در کلاس ها شرکت کنید. رشته های گوناگونی وجود دارد که زمین شناسان می توانند در آن تخصص داشته باشند. مانند زمین شناسی دریایی، خاک شناسی، آتشفشان شناسی، دگرگونی، زمین شناسی شیمی سنگ شناسی و ژئوفیزیک. می توانید به نقاط کم جمعیت سفر کنید مثل کویر و کوه. این یک حرفه چند رشته ای است. این بدان معناست که شما در زمینه های دیگر دانش خواهید داشت. به عنوان مثال: فیزیک، شیمی، زیست شناسی. تجهیزات مورد نیاز یک زمین شناس اغلب گران است.

ابزارهای مختلف نه تنها برای کارهای میدانی، مانند حفاری، بلکه برای کارهای آزمایشگاهی نیز مورد نیاز است. این ابزارها بسیار تخصصی هستند. رفتن به میدان ممکن است چندان راحت نباشد. وقتی در میدان هستید باید با شرایط نامطلوب روبرو شوید. به عنوان مثال، کار در نزدیکی مردم با ارتباط ضعیف ، با خدمات کمی و در شرایط بسیار ابتدایی. دستمزد یک زمین شناس به عوامل مختلفی بستگی دارد که هنگام انتخاب این حرفه باید در نظر بگیرید. یکی از مهمترین آنها تجربه است. یک زمین شناس تازه فارغ التحصیل ماهانه بین 8000$ تا 12000$ دلار درآمد دارد. برعکس، یک زمین شناس که چندین سال است حرفه خود را انجام می دهد، می تواند بین 40000$ تا 60000$ دلار در ماه درآمد داشته باشد. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه تحصیل در پاراگوئه به زبان انگلیسی مشاور و راهنمای شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *