مهاجرت تحصیلی نیوزلند

رشته زمین شناسی در نیوزلند

رشته زمین شناسی در نیوزلند

رشته زمین شناسی در نیوزلند از رشته های علمی و تحقیقاتی ارائه شده در دانشگاه های نیوزلند است. نیوزلند از بهترین کشورهای انگلیسی زبان است. این کشور با توجه به منطقه جغرافیایی و ویژگی های خاص زمین شناسی یکی از بهترین مکان ها برای مطالعه رشته زمین شناسی است. از این رو اکثر دانشگاه های معتبر کشور نیوزلند رشته زمین شناسی را در مقاطع تحصیلی مختلف ارائه می کنند. با مطالعه رشته زمین شناسی می توانید در مشاغل مختلف مانند مهندسی زمین شناسی، محقق، مهندس محیط زیست، زمین شناس معدن و بسیاری دیگر از مشاغل کار کنید. در ادامه این مقاله که توسط همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تهیه شده می توانید با دانشگاه های نیوزلندی ارائه کننده رشته زمین شناسی و اطلاعاتی دیگر در این رابطه آشنا شوید.

تحصیل رشته زمین شناسی در نیوزلند

نیوزلند یکی از کشورهای برتر و مطرح از نظر آموزش است. دانشگاه های معتبر نیوزلند دارای رتبه بسیار مناسبی در سطح جهان هستند. دوره های ارائه شده در رشته زمین شناسی و سایر رشته ها در نیوزلند مطابق با نیازهای جهانی و کشوری همراه با امکانات و تجهیزات مدرن شامل تجهیزات آزمایشگاهی، سفرهای میدانی و کلاس های مجهز ارائه می شوند. با داشتن شرایط تحصیل در نیوزلند می توانید از دانشگاه های کشور نیوزلند پذیرش بگیرید. پس از پذیرش دریافت ویزای نیوزلند نیز مرحله بعدی مهاجرت به این کشور است. دوره های ارائه شده در این کشور تماما به زبان انگلیسی می باشد.

 در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته زمین شناسی در کشور نیوزلند آشنا شوید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه اوکلند
2دانشگاه کانتربوری
3دانشگاه وایکاتو
4دانشگاه اوتاگو
5دانشگاه ویکتوریا ولینگتون
6دانشگاه مسی

درآمد مشاغل زمین شناسی در نیوزلند

میزان درآمد کار در کشور نیوزلند بالاست و نرخ بیکاری کم است. میزان حقوق کار در نیوزلند در مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی به صورت متوسط 13200NZD (دلار نیوزلند) در ماه است که سالانه حدود 158000NZD (دلار نیوزلند) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد سالیانه کار مشاغل رشته زمین شناسی در کشور نیوزلند به میزان 77600NZD (دلار نیوزلند) و حداکثر به میزان 247000NZD (دلار نیوزلند) می باشد. برای بررسی وضعیت کار در نیوزلند روی لینک آبی را کلیک کنید.

در نمودار زیر میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کشور نیوزلند آورده شده است:

تحصیل رشته زمین شناسی در دانشگاه کانتربوری نیوزلند

دانشکده زمین و محیط زیست در دانشگاه کانتربوری یکی از برترین گروه های تحقیقات زمین شناسی در کشور است و جای تعجب نیست که این دانشکده در مطالعات خود در مورد زمین لرزه ها پیشرو جهان است.

  • دانشجویان سال اول آزمایشگاه اختصاصی خود را برای کلاس های عملی دارند و کارکنان آموزشی به راحتی با آنها تماس می گیرند.
  • علوم میدانی از ویژگی های متمایز موضوعات ارائه شده در دانشگاه کانتربوری است و از طریق طیف وسیعی از امکانات میدانی در Cass و Kawatiri Westport پشتیبانی می شود.
  • مطالعات میدانی در مکان ها و محیط های اطراف این ایستگاه های میدانی انجام می شود.
  • این دانشگاه در بین 150 دانشگاه برتر جهان از نظر رشته زمین شناسی قرار دارد.

نیوزلند، در حاشیه فعال اقیانوس آرام با آتشفشان ها، زمین لرزه ها، ژئومورفولوژی چشمگیر و 500 میلیون سال سابقه زمین شناسی، یکی از بهترین مکان های روی زمین برای مطالعه فرایندهای زمین شناسی است. موقعیت دانشگاه در عرض های جغرافیایی میانی جنوبی و نزدیکی نسبی به قطب جنوب به این معنی است که Aotearoa یک مکان کلیدی برای تحقیقات تغییرات آب و هوایی است. زمین شناسان به طور مستقیم در نظارت، پیش بینی و ارزیابی خطرات مانند آتشفشان، زلزله، رانش زمین و سونامی نقش دارند. زمین شناس نقش مهمی در فرایندهای برنامه ریزی زمین و ارزیابی تأثیرات زیست محیطی دارد.

زمین شناسان یکی از هیجان انگیزترین نظریه های علمی قرن بیستم – تکتونیک صفحه – را توسعه داده اند که منشاء و موقعیت همه ویژگی های اصلی زمین شناسی و فرایندهای ساخت زمین در این سیاره را توضیح می دهد. زمین شناسان همچنین به دنبال منابع طبیعی هستند که جامعه فناوری ما را حفظ می کند. ساخت ساختمان ها، پل ها، جاده ها، سدها و مخازن نیاز به تخصص زمین شناسی دارد.

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه وایکاتو نیوزلند

جزئیات زمین شناسی دانش و مهارت های اساسی مورد نیاز برای درک توزیع این منابع بر روی زمین، ارزیابی منابع بالقوه و توسعه روش هایی برای حداکثر استفاده از این منابع و در عین حال به حداقل رساندن تأثیرات بر محیط زیست را ارائه می دهد. با توجه به اینکه نیوزلند یک کشور فعال از نظر زمین ساختی است، دانشگاه وایکاتو به راحتی در نزدیکی منطقه آتشفشانی تائوپو و آتشفشان ها و سیستم های زمین گرمایی مرتبط قرار دارد. سفرهای میدانی برای بررسی فعالیت های زمین گرمایی، محصولات فعالیت های آتشفشانی در چند میلیون سال گذشته و انجام گذرگاه آلپاین تونگاریرو در مقالات جزئی قرار گرفته است.

  • دانشجویان قبل از انتخاب 2 مورد از 3 گزینه در زمینه های آتشفشانی، رسوب شناسی و زمین شناسی مهندسی، 2 مقاله و دانش اساسی را تکمیل می کنند.
  • این جزء تکمیل کننده همه گرایش های علوم و طیف وسیعی از رشته های دیگر در سراسر دانشگاه از جمله زبان ها، حقوق، برنامه ریزی، اقتصاد و جغرافیا است.

به عنوان دانشجوی زمین شناسی در دانشگاه وایکاتو، با استفاده از به روزترین تجهیزات و نرم افزار مورد نیاز برای زمین شناسی مربوط به مواد سطحی، به آزمایشگاه های مجهز دانشگاه دسترسی خواهید داشت. شما در کنار محققان کار خواهید کرد و از محققان محترم، متخصصان صنعت و دانشگاهیان یاد خواهید گرفت.

لیسانس رشته زمین شناسی دانشگاه کانتربوری نیوزلند

لیسانس رشته زمین شناسی دانشگاه کانتربوری نیوزلند

لیسانس علوم (BSc) در مورد درک و بهبود جهان طبیعی از طریق مشاهده، آزمایش، مدل سازی و محاسبه است. لیسانس علوم حداقل 360 امتیاز لازم دارد:

  • یک دوره اجباری علوم 15 امتیاز
  • حداقل 255 امتیاز از دوره های علوم
  • 90 امتیاز باقیمانده را می توان از دوره های علوم یا از دروس دیگر دریافت کرد.
  • حداقل 225 امتیاز باید از دوره های بالای 100 و حداقل 90 امتیاز در سطح 300 باشد.

بسیاری از دانشجویان تحصیل در مقطع کارشناسی را با مدرک دیگری ترکیب می کنند. دانشجویان می توانند لیسانس طراحی و علم محصول یا لیسانس تجارت و علم مشترک را مطالعه کنند، که به 60 امتیاز کمتر از مدرک دوگانه نیاز دارد و طی 4 سال در قالب فشرده تکمیل می شود. تحصیل زمین شناسی برای دانشجویانی که به دنبال مشاغل مربوط به شناسایی و استخراج منابع معدنی و انرژی، زیرساخت ها (زمین شناسان مهندسی) یا مدیریت منابع هستند، مفید است. فارغ التحصیلان گذشته دارای مشاغل بین المللی در بخش های مختلف مانند صنعت معدن، مقامات نظارتی، شرکت های مشاوره و موسسات تحقیقاتی هستند.

اطلاعات لازم برای اعزام دانشجو به نیوزلند را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *