مهاجرت تحصیلی نروژ

رشته زمین شناسی در نروژ

رشته زمین شناسی در نروژ

رشته زمین شناسی در نروژ یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه های نروژ است. نروژ یکی از کشورهای پیشرفته و مدرن در شمال اروپاست. نظام تحصیلی این کشور رایگان است و یکی از گزینه های عالی برای تحصیل است. نروژ دارای دانشگاه های معتبری در سطح اروپاست. علاقه مندان به تحصیل رشته زمین شناسی در سطح دانشگاهی می توانند در دوره های مختلفی در کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا شرکت کنند. با تحصیل این رشته فارغ التحصیلان می توانند در مشاغل مختلفی مربوط به رشته زمین شناسی کار کنند. نرخ بیکاری در نروژ پایین است و احتمال کار یافتن پس از تحصیل بسیار بالا است. مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند در زمینه مهاجرت و اقامت شما را راهنمایی کنند.

تحصیل رشته زمین شناسی در نروژ

تحصیل رشته زمین شناسی در نروژ در مقاطع تحصیلی مختلف امکان پذیر است. دوره های کارشناسی در رشته زمین شناسی در نروژ در حدود 3 الی 4 است. دوره های کارشناسی ارشد 2 سال زمان می برد و شامل پایان نامه است. دوره های ارائه شده به زبان های انگلیسی و اسکاندیناوی ارائه می شوند. علاقه مندان به تحصیل رشته زمین شناسی در نروژ می توانند در دانشگاه های معتبری همچون دانشگاه اسلو، دانشگاه برگن و غیره تحصیل کنند. با دریافت پذیرش از دانشگاهی در نروژ می توانید برای اخذ ویزای تحصیلی این کشور اقدام کنید. در جدول زیر می توانید با دانشگاه های ارائه کننده رشته زمین شناسی در نروژ آشنا شوید:

ردیفنام دانشگاه
1دانشگاه اسلو
2دانشگاه برگن
3دانشگاه تروندهیم
4دانشگاه UiT
5دانشگاه علم و صنعت نروژ

درآمد مشاغل زمین شناسی در نروژ

میزان درآمد کار در کشور نروژ بالاست و مردم این کشور در رفاه زندگی می کنند. میزان حقوق کار در نروژ در مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی به صورت متوسط 81700NOK (کرون نروژ) در ماه است که سالانه حدود 980000NOK (کرون نروژ) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد سالیانه کار مشاغل رشته زمین شناسی در کشور نروژ به میزان 451000NOK (کرون نروژ) و حداکثر به میزان 1560000NOK (کرون نروژ) می باشد.

در نمودار زیر میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کشور نروژ آورده شده است:

حقوق سالانه مشاغل زمین شناسی در نروژ

تحصیل رشته زمین شناسی در دانشگاه TROMSØ نروژ

این مطالعه شامل پایان نامه کارشناسی ارشد (60 ECTS) و موضوعات اجباری و اختیاری (60 ECTS) است. تعداد موضوعات اختیاری بین خطوط مطالعه متفاوت است. شما می توانید موضوعات را در مرکز دانشگاه در سوالبارد، جاهای دیگر نروژ یا خارج از کشور دنبال کنید. 4 فیلد مطالعه وجود دارد:

  • زمین شناسی ساختاری، سنگ شناسی و زمین شناسی سنگ معدن
  • زمین شناسی دریایی و ژئوفیزیک
  • رسوب شناسی و زمین شناسی
  • زمین شناسی نفت

تحقیقات انجام شده در زمینه زمین شناسی در دانشگاه قطب شمال UiT نروژ عمدتا بر کار میدانی در شمال نروژ، در آب و هوا و زمین شناسی دریایی با سفرهای تحقیقاتی در مناطق قطبی متمرکز است. این دانشگاه زمین شناسی منحصر به فردی را ارائه می کند که درک ویژه ای از فرایندهایی که به شکل گیری زمین ادامه می دهند ارائه می دهد. همکاری نزدیک با صنعت، بخش دولتی و سایر موسسات تحقیقاتی تضمین می کند که شما به عنوان دانشجو در زمینه های مربوط به بازار کار تجربه کسب کند. مدرک کارشناسی در زمین شناسی (180 ECTS) یا مدرک معادل، با گرایش در زمین شناسی یا حوزه موضوعی مرتبط حداقل 80 ECTS و نمره متوسط ​​معادل C یا بهتر در سیستم درجه بندی نروژی مورد نیاز است.

تحصیل کارشناسی زمین شناسی در دانشگاه تروندهیم Norway

آیا می خواهید درباره ساختار زمین بیشتر بدانید؟ و فرصت پیشگیری از سقوط زمین و کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد نیروهای طبیعت را بدست آورید؟ زمین شناسی مطالعه زمین ترکیب، ساختار و توسعه آن از شکل گیری آن در حدود 4.6 میلیارد سال پیش تا به امروز است. در این برنامه مطالعه شما با مواد معدنی، سنگ ها، فسیل ها و رسوبات و همچنین فرایندهای فیزیکی، شیمیایی و بیولوژیکی که بر سطح زمین و فضای داخلی آن تأثیر می گذارد، آشنا خواهید شد. این برنامه تحصیلی برای فردی مناسب است که می خواهید در مورد نحوه شکل گیری کوه ها و بستر دریا، چگونگی شکل چشم انداز و نحوه استفاده ما از منابع زمین به شیوه ای پایدار بیشتر بدانید.

شما به عنوان یک زمین شناس می توانید شرایط بستر دریا، علت زمین لرزه ها و بلایای طبیعی را مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار دهید و لایه های مختلف زمین را هم در زیر بستر دریا و هم در خشکی برای یافتن مواد مفید بررسی کنید. می توانید یکی از نمایه های اصلی زیر را انتخاب کنید:

  • محیط زیست و ژئوتکنولوژی
  • سنگ شناسی و زمین شناسی منابع
  • زمین شناسی قطب شمال

شرایط اعزام دانشجو به نروژ را بخوانید.

تحصیل کارشناسی زمین شناسی در دانشگاه تروندهیم Norway

کارشناسی ارشد زمین شناسی دانشگاه اسلو Norway

این برنامه 2 ساله کارشناسی ارشد علوم زمین شناسی شامل 2 ترم (1 سال) دوره کار (60 واحد) و یک پروژه پایان نامه 2 ترم است. به طور معمول 2 ترم اول صرف کار دوره ای و سال آخر صرف پایان نامه می شود. این برنامه برای داوطلبانی با مدرک کارشناسی علوم یا معادل آن است که دارای سابقه و علاقه به زمین شناسی عمومی هستند و مایل به تخصص در یک یا چند زمینه تحقیقاتی زیر هستند مناسب است:

  • کانی شناسی، زمین شیمی، سنگ شناسی
  • زمین شناسی اقتصادی، منابع معدنی، زمین شناسی ساختاری
  • تکتونیک، زمین شناسی مهندسی دیرینه شناسی و چینه شناسی و یا رسوب شناسی.

سخنرانی ها و نظارت پایان نامه ها توسط معلمان گروه علوم زمین و موزه تاریخ طبیعی (Tøyen) ارائه می شود. توصیه می شود 6 دوره خود را بسته به زمینه مورد علاقه خود، با همکاری استاد راهنما یا هماهنگ کننده رشته تحصیلی انتخاب کنید. این مطالعه زمین شناسی، دانشجویان را برای حرفه ای در صنعت نفت و معدن، شرکت های خصوصی مشاوره و مهندسی، سازمان های فدرال و ایالتی، از جمله دبیرستان ها و شرکت هایی که در کارهای محیطی و آب و هوایی، بسته به انتخاب تخصص شما، آماده می کند. اگر می خواهید مدرک دکتری خود را در یکی از تخصص های ذکر شده در شرح این رشته ادامه دهید، این مطالعه یک پایه محکم را ارائه می دهد.

آموزش میدانی و کار میدانی بخش مهمی از مطالعه است و اکثر پایان نامه های کارشناسی ارشد علوم سعی می کنند مشاهدات یا داده های میدانی را با استفاده از یک یا چند آزمایشگاه پیشرفته موجود در گروه علوم زمین ترکیب کنند. جهت اخذ ویزای تحصیلی نروژ شرایط را در سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *