مهاجرت تحصیلی لهستان

رشته زمین شناسی در لهستان

رشته زمین شناسی در لهستان

رشته زمین شناسی در لهستان یکی از رشته های ارائه شده در دانشگاه های معتبر این کشور است. لهستان دارای دانشگاه های معتبری در سطح اروپاست. رتبه مناسبی در سطح اروپا دارد. علاقه مندان به تحصیل رشته زمین شناسی در لهستان می توانند در مقاطع تحصیلی مختلف به زبان های لهستانی و یا انگلیسی در این رشته تحصیل کنند. لهستان عضو اتحادیه اروپاست لذا دانشجویان با اخذ ویزای تحصیلی لهستان می توانند در کل منطقه شنگن و اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزایی دیگر رفت و آمد کنند. لذا پس از تحصیل می توانید به دنبال فرصت کاری در اروپا باشید. جهت بررسی بیشتر شرایط مهاجرت و تحصیل خود می توانید با کارشناسان ارشد ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت ارتباط برقرار کنید.

تحصیل رشته زمین شناسی در لهستان

زمین شناسان مراقب منابع و محیط زمین هستند. آنها برای درک فرایندهای طبیعی روی زمین و سایر سیارات کار می کنند. بررسی زمین، خاک ها، اقیانوس ها و جو آن، پیش بینی آب و هوا، تدوین برنامه های استفاده از زمین، کاوش در سیارات دیگر و منظومه شمسی، تعیین اثرات زیست محیطی و یافتن منابع جدید از مواد مفید زمین تنها تعدادی از روش هایی است که دانشمندان زمین شناسی در درک ما از فرایندها و تاریخ زمین کمک می کنند. دانشمندان زمین شناسی اطلاعات اساسی را برای حل مشکلات و ایجاد سیاست های دولتی برای مدیریت منابع، حفاظت از محیط زیست و بهداشت عمومی، ایمنی و رفاه ارائه می دهند. زمین شناسان درباره زمین و منظومه شمسی کنجکاو هستند.

  • آیا حیات در سیارات دیگر وجود دارد؟
  • چگونه تغییر می کنند؟
  • کوچک شدن یخچال های طبیعی چه تاثیری بر اقیانوس ها و آب و هوا خواهد داشت؟
  • چه چیزی باعث حرکت قاره، شکل کوه، فوران آتشفشان می شود؟
  • چرا دایناسورها منقرض شدند؟

تمامی این سوالات با مطالعه رشته زمین شناسی پاسخ داده می شود. در جدول زیر برخی از بهترین دانشگاه های لهستان برای تحصیل رشته زمین شناسی معرفی شده اند:

ردیفدانشگاه
1دانشگاه ورشو
2دانشگاه وروکلاو
3دانشگاه علم و صنعت AGH
4دانشگاه علم و صنعت وروکلاو

درآمد مشاغل زمین شناسی در لهستان

میزان درآمد کار در کشور لهستان در مشاغل علمی و مهندسی بالاست قابل توجه نیست. حقوق ماهیانه کار در لهستان برای مشاغل رشته زمین شناسی در کشور لهستان به صورت متوسط قبرس 13000PLN (زلوتی لهستان) در ماه است که سالانه حدود 156000PLN (زلوتی لهستان) می باشد. همچنین در حداقل میزان درآمد ماهیانه کار مشاغل رشته زمین شناسی در کشور لهستان به میزان 6100PLN (زلوتی لهستان) و حداکثر به میزان 20500PLN (زلوتی لهستان) می باشد.

در نمودار زیر میزان حقوق برخی از مشاغل مربوط به رشته زمین شناسی در کشور لهستان آورده شده است:

حقوق ماهیانه مشاغل زمین شناسی در لهستان

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه وروکلاو لهستان

دانشگاه وروکلاو لهستان فرصت هایی را برای تحقیقات بین رشته ای ارائه می دهد و دارای 55 دانشکده تمام وقت در علوم زمین شناسی است. این موسسه شامل 9 دپارتمان است که تمام طیف علوم زمین را پوشش می دهد. آنها بخش های زمین شناسی فیزیکی، زمین شناسی چینه شناسی، معدنی و پتروگرافی، زمین شناسی ساختاری و زمین ساختی، هیدروژئولوژی، زمین شناسی اقتصادی، ایزوتوپ و زمین شناسی کاربردی و دیرینه شناسی هستند. این موسسه 2 موزه معدنی و زمین شناسی را با مجموعه های متنوع و غنی از مواد معدنی، سنگ ها و فسیل ها از سراسر جهان اداره می کند که از اوایل قرن 19 انباشته شده است. موسسه علوم زمین شناسی در دانشگاه وروکلاو یکی از بزرگترین موسسات دانشگاهی در لهستان است که در زمینه علوم زمین به تحقیق و آموزش مشغول است.

کارکنان دانشگاهی آن شامل بیش از 50 هیئت علمی با صلاحیت بالا، عمدتا جوان و تمام وقت است. فعالیت های تحقیقاتی و آموزشی موسسه، طیف وسیعی از علوم زمین شناسی خالص و کاربردی را در بر می گیرد. موسسه علوم زمین شناسی در دانشگاه وروکلاو، از سنت موسسات زمین شناسی-دیرینه شناسی و معدنی-سنگ شناسی آلمان Universität Breslau (نام آلمانی Wroclaw) پیروی می کند، که به تدریج از “کابینه کانی شناسی” دانشگاه در 1812 تأسیس شد. دانشگاه وروکلاو آموزش علوم زمین شناسی را در سطوح کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می دهد. تقریباً 300 دانشجو در دوره های کارشناسی ثبت نام می کنند و در مجموع 120 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری وجود دارد.

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه ورشو لهستان

دانشکده های زمین شناسی و شیمی دانشگاه ورشو ابتکار ایجاد مطالعات کارشناسی ارشد مشترک در زبان انگلیسی با عنوان زمین شناسی کاربردی نفت را به دارد. تجزیه و تحلیل بازار آموزشی در لهستان و خارج از کشور و پتانسیل علمی هر دو واحد امکان ترسیم برنامه مطالعاتی و اثرات آموزشی آن را فراهم کرده است. فرض بر این است که مشخصات مطالعات مکمل پیشنهاد آموزشی در لهستان است و ممکن است برای دانشجویانی از لهستان و خارج از کشور جذاب باشد. ارائه این دوره تحصیلی به دانشجویان بین المللی عنصر مهمی از استراتژی توسعه دانشگاه ورشو است. دوره ارائه شده پاسخی است به بازار در حال توسعه صنعت اکتشاف هیدروکربن ها، از جمله گاز شیل و سایر منابع انرژی و معدنی است.

این مطالعات دانش کامل زمین شناسی و شیمیایی را تضمین می کند و فارغ التحصیلان خود را برای انجام مشاغل و تحقیقات در زمینه گسترده زمین شناسی نفت آماده می کند. این مطالعات هم تخصصی و هم بین رشته ای هستند که با توجه به تلفیق داده های زمین شناسی آنها را ارتقا می دهد. فرآیند آموزشی شامل استفاده گسترده از دانش متخصصان بر اساس متخصصان دعوت شده از صنایع نفت و شیمی خواهد بود. فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد علوم زمینی کاربردی در دانشکده های زمین شناسی و شیمی دانشگاه ورشو آمادگی لازم را برای انجام مشاغل در صنعت استخراج نفت، شرکت های اکتشاف و مشاوره، حفاظت از محیط زیست، مدیریت آب و همچنین موسسات علمی، تحقیقاتی و آموزشی دارند.

تحصیل زمین شناسی در دانشگاه ورشو لهستان

کارشناسی ارشد زمین شناسی کاربردی دانشگاه AGH لهستان

فارغ التحصیلان دانش گسترده ای در مورد جستجو، مستندسازی و ارزیابی ذخایر معدنی دارند. آنها می توانند بسته به نوع ژنتیکی رسوب و عناصر جستجو شده و همچنین روند حفاری افق سنگ معدن، برنامه اکتشافی را برنامه ریزی و اجرا کنند. دانش به دست آمده در طول مطالعات به شما این امکان را می دهد تا روش های بهینه میدانی و آزمایشگاهی لازم را برای هر دو گزارش اکتشافی و اسناد انتخاب کنید. فارغ التحصیلان نحوه انجام کارهای میدانی را می دانند و با متدولوژی روش های مختلف نمونه گیری آشنا هستند. دانش تئوری همه چیز نیست. در طول تحصیل، فارغ التحصیلان در کارهای میدانی اجباری و کارهای میدانی دیپلم شرکت می کنند. محل انجام کارها به پایان نامه بستگی دارد. برای اخذ ویزای تحصیلی لهستان می توانید مقالات را در وبسایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *