مهاجرت تحصیلی ایسلند

رشته زمین شناسی در ایسلند

رشته زمین شناسی در ایسلند

یکی از انتخاب های خوب برای تحصیل، رشته زمین شناسی در ایسلند میباشد که موجب میشود بتوانید علاوه به زبان انگلیسی به ایسلندی نیز مسلط شوید. اگر قصد اقامت و زندگی در این کشور را دارید تحصیل می تواند آغاز بستر مناسبی باشد. به همین منظور یادگیری زبان ایسلندی در کنار انگلیسی می تواند از شما یک دانشجوی موفق و پس از آن نیروی کار 2 زبانه حرفه ای بسازد. تحصیل در زمین شناسی در ایسلند فرصت های مختلفی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید در این کشور در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا تحصیل کنید و همچنین می توانید برای تحصیلات تکمیلی به دیگر کشورهای جهان از جمله کشورهای اروپایی مهاجرت کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط مهاجرت به ایسلند پاسخگوی سوالات شماست.

تحصیل رشته زمین شناسی در ایسلند

رشته زمین شناسی در موسسه علوم زمین مستقر است، جایی که کارکنان دانشگاهی، از جمله محققان مراحل اولیه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پروژه های تحقیقاتی ملی و بین المللی را در زمینه های مختلف علوم زمین انجام می دهند، از جمله چندین زمینه آتشفشانی، ژئوفیزیک، تغییر شکل، زلزله شناسی، سنگ شناسی، پتروشیمی، رسوب شناسی، و خصوصا یخبندان شناسی و اقیانوس شناسی در این کشر جایگاه ویژه ای دارد. موسسه علوم زمین (IES) در دانشگاه ایسلند به دنبال یک متخصص تحقیق برای تکمیل موقعیت شغلی در علوم زمین، با تخصص و تجربه تحقیق در دیرینه مغناطیس و اندازه گیری های پالئومغناطیس است. برنامه های کاربردی از محققان متخصص در زمین شناسی ساختاری و زمین ساختی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

در نمودار زیر شاهد تحصیل دانشجویان در رشته زمین شناسی در گرایش های مختلف می باشید:

تحصیل دانشجویان در رشته زمین شناسی در گرایش های مختلف Nدر ایسد

گرایش های رشته زمین شناسی در ایسلند

در این کشور علاوه بر تحصیلات اکادمیک در رشته زمین شناسی گشت و گذار و تحقیقات بسیار مهم است. به عنوان مثال یکی از آن ها 2 هفته تجربه میدانی در ریکیاویک برای کشف ویژگی های زمین شناسی و آشنایی با فرایندهای زمین ساختی آتشفشانی، یخچالی و صفحه ای بر اساس موقعیت های میدانی در اطراف جزیره می باشد. سخنرانی های مربی WCU و متخصصان محلی که در این دوره گنجانده شده است. دانش آموزان در طول سفر میدانی مشاهدات میدانی انجام می دهند، مجله میدانی تهیه می کنند و تمرینات محل را تکمیل می کنند. گروه از گروه علوم طبیعی و آتشفشان شناسی دانشگاه ایسلند دیدن خواهد کرد. پس از اتمام دوره ایسلند، دانشجویان به WCU باز می گردند و تکالیف نهایی دوره را تکمیل می کنند.

در جدول زیر شاهد گرایش های رشته زمین شناسی در مقلطع تحصیلات تکمیلی هستید:

شاخه ها و گرایش های مقطع ارشدهزینه تحصیل به دلارگرایش های دکتراهزینه تحصیل به دلار
زمین شناسی – ژئوفیزیک – علوم زمین – تخصص انرژی های تجدید پذیر- محیط زیست و منابع طبیعی2498$زمین شناسی3468$
ژئوفیزیک
علوم زمین

دانشگاه رشته زمین شناسی در ایسلند

دانشکده علوم زمین (FES) در دانشکده مهندسی و علوم طبیعی در دانشگاه ایسلند به دنبال پر کردن موقعیت متخصص در زمینه زمین شناسی ساختاری و زمین ساختی است. ما به دنبال فردی با سابقه برجسته در تحقیقات و پتانسیل بزرگ برای ایجاد یک برنامه تحقیقاتی در سطح جهانی و همچنین آموزش عالی زمین شناسی ساختاری و زمین ساختی هستیم. تدریس در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد زمین شناسی، شامل موضوعات مربوط به زمین شناسی ساختاری و زمین ساخت و زمینه های مرتبط می باشد. ایجاد یک برنامه تحقیقاتی قوی، با بودجه خارجی، انتشار آثار علمی و مشاوره به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی. رهبری آموزش و کار دانشجویان در زمین شناسی ساختاری در این زمینه و افزایش علاقه مندی دانشمندان زمین شناسی آینده برای کسب دانش پایه و همچنین تسلط بر روش های پیشرفته در زمین شناسی ساختاری از اهداف این دانشگاه است.

ارزش های دانشگاه ایسلند آزادی دانشگاهی، حرفه ای و برابری است. دانشگاه تلاش می کند تا انعطاف پذیری را ارائه دهد و مشارکت در پیشرفت مطالعات و تحقیقات را در همه زمینه های حوزه دانشگاه تشویق می کند. دانشکده مهندسی و علوم طبیعی از حدود 390 نفر درگیر آموزش و تحقیق هستند. این مدرسه محیط کار بین المللی را ارائه می دهد و تعداد کارکنان و دانشجویان بین المللی هر سال افزایش می یابد. در حال حاضر حدود یک چهارم تمام کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی بین المللی هستند. این مدرسه حدود 2000 دانش آموز و تعداد زیادی دانشجوی کارشناسی ارشد دارد. دانشکده مهندسی و علوم طبیعی به تنوع و محیط اصلاح طلب خود افتخار می کند که در آن کسب و اشتراک دانش از اهمیت بالایی برخوردار است. تحصیل دکترا در ایسلند در این دانشگاه امکان پذیر است.

دانشگاه رشته زمین شناسی در ایسلند

مزایا تحصیل رشته Geology در Iceland

ایجاد پروژه های مشترک بین المللی با کیفیت بالا در زمین شناسی ساختاری و زمین ساخت با اشاره به زمین شناسی ایسلند از دیگر اهداف تحصیل رشته زمین شناسی در ایسلند محسوب می شود. این پروژه ها ترجیحاً باید بر درک ساختارهای شکننده، گسل، استقرار سد و تکتونیک در توالی های آتشفشانی تحت سلطه بازالت متمرکز شوند. برنامه تحقیق ترجیحاً باید کار میدانی با کیفیت بالا در مورد ساختارها و مدل سازی فرایندهای فیزیکی که باعث ایجاد این ساختارها می شود را ترکیب کند. دکتری مدرک زمین شناسی علوم زمین ژئوفیزیک با تمرکز بر زمین شناسی ساختاری و زمین ساختی در دانشگاه های این کشور ارائه می شود. پیشینه تحقیق گسترده در زمین شناسی ساختاری و زمین ساختی در ایسلند از دلایل تحصیل دانشجویان در این کشور است.

کار پس از تحصیل در ایسلند از درخواست های دانشجویان بین المللی می باشد. در لیست زیر شاهد برخی از مزیت هایی هستید که با تحصیل رشته زمین شناسی در ایسلند از آن ها بهره مند خواهید شد:

  • دسترسی به علم تخصصی و منحصر به فرد در زمینه زمین شناسی
  • تحقیق و مطالعات میدانی در شهرهای مختلف ایسلند
  • کار و تحقیق در دوران دانشجویی در دانشگاه های این کشور
  • توانایی به دست آوردن بودجه برای پروژه های تحقیقاتی و هدایت آنها
  • مهارت های همکاری و تجربه کار در تیم های بین رشته ای
  • بهبود مهارت های ارتباطی و بین فردی خوب
  • تجربه در محیط دانشگاهی دانشگاه و توانایی ایجاد روابط تحقیقاتی

الزامات تحصیل رشته Geology در Iceland

مدرک کارشناسی زمین شناسی یا موضوعات مشابه با حداقل میانگین نمره 6.5 از دانشگاه ایسلند (در مقیاس 1 تا 10) یا مدرک قابل مقایسه و میانگین نمره از دانشگاه دیگر مورد نیاز است. علاوه بر مدرک کارشناسی، ممکن است قبل از شروع برنامه برخی از دوره های مقدماتی نیز مورد نیاز باشد. همه متقاضیان بین المللی، که زبان مادری آنها انگلیسی نیست، باید نتایج آزمون های TOEFL (79) یا IELTS (6.5) را به عنوان مدرک مهارت انگلیسی ارائه دهند. از متقاضیان خواسته می شود که یک نامه انگیزه، 1 صفحه ای ارسال کنند، و باید دلایلی را که می خواهند برای تحصیل در رشته زمین شناسی دنبال کنند، اهداف تحصیلی خود و پیشنهاد یا طرح کلی برای مقاله نهایی را بیان کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در خصوص شرایط تحصیل کارشناسی در ایسلند و اخذ اقامت این کشور مشاور و راهنمای شما می باشد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *