مهاجرت تحصیلی ایرلند

رشته زمین شناسی در ایرلند

رشته زمین شناسی در ایرلند

تحصیل رشته زمین شناسی در ایرلند انتخاب خوب و جذابی برای دانشجویان بین المللی است. کشور ایرلند برای امور آموزشی و دانشگاهی ارزش قائل است. پس شما می توانید با اطمینان خاطر از آینده درخشان تحصیلی خود و مدرک معتبر این کشور به ایرلند مهاجرت تحصیلی کنید. رشته زمین شناسی به بررسی تغییرات و رودادهای زمین و عوامل تاثیرگذار بر این حوزه می پردازد. با تحصیل در مقاطع کارشناسی و ارشد و دکترا در رشته زمین شناسی می توانید به سرعت در این علم پیشرفت کنید و با این شرایط نیز فرصت های شغلی خوبی در انتظار شماست. تحصیل به زبان انگلیسی نیز فرصت خوب دیگری برای تحصیل در این کشور است. شما می توانید در طول تحصیل رشته زمین شناسی در ایرلند به صورت پاره وقت کار کنید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت پاسخگوی سوالات شما در خصوص مهاجرت به ایرلند می باشد.

جایگاه رشته رشته زمین شناسی در ایرلند

این برنامه فقط برای رشته های علوم زمین و زمین شناسی و علوم زمین در مقاطع ارشد باز است. گذراندن دوره های پیشرفته فراتر از دوره های پیش نیاز از یادگیری دانش آموزان حمایت می کند.در مطالعه ساختار داخلی زمین، بخش ژئوفیزیک بر ابزارهای کلاسیک زلزله شناسی و تغییرات در میدان گرانشی تکمیل شده با روش های الکترومغناطیسی و مدل سازی نظری ژئودینامیکی تکیه می کند. در سال های اخیر، تحقیقات زمین شناسی در ایرلند از اندازه گیری های فضا، تأثیرات گردش اقیانوس های جهانی بر میدان مغناطیسی زمین گرفته تا تصاویر دقیق از گوشته زمین، که از ترکیب امواج زلزله ثبت شده در زلزله سنج های جهانی، گرانش و مجموعه داده های مغناطیسی به دست آمده است، استفاده کرده است.

در نمودار زیر شاهد نرخ فارغ التحصیلی از رشته زمین شناسی در کشور ایرلند هستید:

نرخ فارغ التحصیلان زمین شناسی در ایرلند

تحصیل رشته زمین شناسی در ایرلند

دوره زمین شناسی در ایرلند دوره جیمز مدیسون دانشگاه زمین شناسی و علوم محیط زیست برای گرایش های علوم زمین است. پس از اتمام دوره میدانی، شما واجد شرایط کار در یک صنعت، دولت یا کارفرمای دانشگاهی خواهید بود که به شما نیاز دارد تا به منطقه ای جداگانه سفر کنید، زمین های زیر زمینی و زمین شناسی سطحی، منابع طبیعی، خطرات طبیعی، شرایط محیطی و غیره را ارزیابی کنید. در این رشته و شغل باید گزارش پروژه بنویسید، نقشه ای قابل انتشار تهیه کنید، پایگاه داده ای تهیه کنید. هدف اصلی این است که در مشاهده علمی و تفسیر مشکلات زمین شناسی در این زمینه مطمئن شوید. شما یاد خواهید گرفت که طیف وسیعی از سنگ ها، ساختارها، ویژگیهای ژئومورفیک و هیدرولوژیکی را تشخیص داده و تفسیر کنید.

اهداف یادگیری خاص عبارتند از:

  • توسعه مهارت در انواع روش ها و تکنیک های زمین شناسی
  • انجام اندازه گیری های میدانی و جمع آوری داده های میدانی اعتماد
  • ایجاد عادات ذهنی نسبت به ساختن نقشه های زمین شناسی و حمایت از مواد
  • توسعه و افزایش ظرفیت کار مستقل برای انجام تحقیقات زمین شناسی با مجموعه مهارت های حرفه ای

امکانات دانشگاه های کشور ایرلند

یکی از مسائلی که دانشجویان بین المللی برای ان دغدغه دارند امکانات تحصیل در ایرلند است. بیشتر دانشگاه های ایرلند خوابگاه های دانشجویی بسیار ارزان را برای دانشجویان فراهم می کنند. مسکن در آپارتمان های مبله (4 دانش آموز در هر اتاق؛ تخت های 2 طبقه) در خانه ای در یک مرکز آموزشی در فضای باز ارائه می شود. وعده های غذایی در بیشتر دوره ها ارائه می شود. دانش آموزان تقریباً غذای خود را تهیه می کنند. مساله دیگر حمل و نقل و میزان هزینه آن است که با اسکان در خوابگاه این هزینه به 0 می رسد و یا بسیار ارزان می شود. همچنین در دانشگاه های ایرلند فرصت های متعددی برای کارهای دانشجویی وجود دارد که می توانید از این فرصت در جهت افزایش تجربه خود و اخذ درآمد مناسبی استفاده کنید. هزینه های تحصیل و زندگی در ایرلند مانند انگلیس و آمریکا گران نیست.

در جدول زیر شاهد دانشگاه های برتر کشور ایرلند و رتبه های آن در جهان هستید:

نام دانشگاهرتبه در کشوررتبه در جهان
Trinity College Dublin TCD1101
University College Dublin2177
National University of Ireland, Galway (NUIG)3238

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در ایرلند

فرصت های شغلی رشته زمین شناسی در ایرلند

فارغ التحصیلان رشته زمین شناسی علوم محیط زیست دارای مدرک کارشناسی ارشد تقاضای بالایی برای نقش های فنی در بخش دولتی و خصوصی در خانه در ایرلند و در سراسر جهان دارند. در آخرین سال تحصیل رشته زمین شناسی، اکثریت دانشجویان در مدت 3 ماه پس از اتمام تحصیل خود، مشغول به کار تمام وقت یا تحقیقات مرتبط با مطالعات کارشناسی ارشد خود بودند. در بسیاری از موارد، شرکت های موقعیت یابی صنعت به دانشجویان پیشنهاد کار می دهند. زمین شناسان زیست محیطی که طیف وسیعی از مهارت های تخصصی و قابل انتقال را ارائه می دهند، به راحتی توسط مهندسی عمران و مشاوره های زیست محیطی و همچنین ارائه دهندگان خدمات زمین شناسی، شرکت های اکتشاف و مدیریت منابع طبیعی، مقامات محلی، نهادهای نظارتی و دولتی به کار گرفته می شوند.

کارهای روزمره پروژه ممکن است شامل موارد زیر باشد اما محدود به این موارد نمی شود:

  • ارزیابی مناسب بودن طراحی فونداسیون در محیط های خطرناک زمین شناسی
  • نظارت بر تحقیقات سایت ژئوتکنیکی برای پروژه های زیربنایی بزرگ
  • نقشه برداری و توسعه منابع باد
  • ارزیابی و مدیریت خطرات زیست محیطی ناشی از زمین های آلوده
  • پایش و اصلاح کیفیت آب در تأسیسات صنعتی دارای مجوز
  • ارزیابی و گزارش تاثیر محیط زیست

اخذ بورسیه در رشته Geology در Ireland

یکی از جذاب ترین موارد برای دانشجویان اخذ بورسیه است زیرا توسط آن بسیاری از هزینه های خود را کاهش می دهند. بورسیه هایی به مبلغ 500$ (دلار) برای برنامه های تحت هدایت هیئت علمی در دسترس است و دانشجویانی که در تابستان به مدت 8 هفته یا بیشتر در خارج از کشور تحصیل می کنند تا 750$ (دلار) واجد شرایط هستند. بورسیه تحصیلی برای شرکت کنندگان در ترم بین 500$ تا 2500$ (دلار) است. این برنامه توسط دفتر امور آموزشی و فرهنگی وزارت امور خارجه ایالات متحده اداره می شود و توسط موسسه آموزش بین المللی اداره می شود. انتخاب کنندگان بر اساس رقابت، حداکثر 5000$ (دلار) به عنوان هزینه های مربوط به تحصیل در خارج از کشور دریافت می کنند. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه مهاجرت به کشور ایرلند و اقامت در این کشور راهنما و مشاور شماست.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *