مهاجرت تحصیلی پرتغال

رشته ریاضی در پرتغال

رشته ریاضی در پرتغال

تحصیل رشته ریاضی در پرتغال یکی از برترین برنامه های رشته علوم پایه بوده که دانشگاه های برتر این کشور به خصوص دانشگاه لیسبون آن را ارائه می دهد. این کشور در جنوب شرقی اروپا واقع شده است، یک کشور ملی قدیمی است که به دلیل هوای معتدل مدیترانه ای مشهور است. آن را به مقصدی محبوب نه تنها برای گردشگران بلکه برای دانشجویان تبدیل کرده است. بیش از 55000 دانشجوی بین المللی این کشور به دلیل موارد مختلف کشور را انتخاب می کنند.

برای اولین بار، این فرهنگ غنی است. پایتخت لیسبون یکی از امن ترین شهرهای جهان شناخته شده است. در مقایسه با سایر کشورهای اتحادیه اروپا، این کشور هزینه زندگی نسبتا کمی دارد. مهم تر از همه، پرتغال میزبان 50 دانشگاه است. 12 دانشگاه از بهترین دانشگاه های جهان هستند. آن ها همچنین بسیار ارزان هستند، که آن ها را برای دانشجویان احتمالی در سراسر جهان جذاب می کند. برای اینکه از نحوه تحصیل رشته ریاضی در این کشور مطلع شوید تا پایان این مقاله با موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

تحصیل مقطع کارشناسی ارشد رشته ریاضی در پرتغال

کارشناسی ارشد در امور مالی ریاضی توسعه مهارت های رشته ریاضی در پرتغال و محاسباتی دانشجویان، همراه با مدل سازی مالی را دارد. دانشجویان در هنگام تحصیل برای کارشناسی ارشد در این کشور با مهم ترین مباحث فنی و کمی مالی، نظری و کاربردی، از زمینه ریاضی گرفته تا آخرین روند در بخش مالی روبرو می شوند. تحلیلگران کمی را با دانش قوی از ابزارهای تحلیلی، آماری و محاسباتی تشکیل دهید، که می تواند در مدل سازی مالی استفاده شود. کمک به آموزش پزشکان سطح بالا با توانایی رهبری، که توانایی ارتقاء نوآوری را دارند. ترویج نوآوری و تحقیقات علمی در ریاضیات کاربردی و حمایت از آموزش معلمان دانشگاهی که فعالیت تحقیق آن ها در زمینه های ریاضیات مالی برای دانشگاه مرتبط است.

کارشناسی ارشد ریاضیات، علاوه بر امکان ادامه تحصیل در دوره های دکترا، با هدف ارائه توانایی های مورد نیاز برای حل طیف گسترده ای از مشکلات در موسسات تجاری، صنعتی و خدماتی که به تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته یا تکنیک های تجزیه و تحلیل مدل نیاز دارند. از جمله:

  • مشاوره
  • توسعه نرم افزار
  • بیمه
  • بانک و امور مالی
  • تدارکات
  • ارتباطات از راه دور
  • مراکز توسعه صنعتی و فناوری

دانشجویان این دوره کارشناسی ارشد در شرکت های شناخته شده در این بخش های فعالیت مشغول به کار شده اند.

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در پرتغال

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در پرتغال

این کشور حدود 50 دانشگاه دارد، بیش از 80 دانشگاه پلی تکنیک و 6 موسسه دولتی متخصص در برنامه های مطالعاتی ارتش و اجرای قانون را در خود جای داده است. تفاوت اصلی بین دانشگاه و پلی تکنیک این است که در دانشگاه تمرکز بیشتر بر آموزش نظری است، در حالی که پلی تکنیک تحصیلات حرفه ای اختصاص یافته اند.

برای علاقه مندانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، تحصیل در پرتغال 2023 یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. به ویژه اگر علاقه مند به لذت بردن از هوای آفتابی و تحسین خطوط ساحلی باشکوه هر روز هستید. هر کجا که به این کشور بروید، همیشه یک ساحل در این نزدیکی خواهید داشت و از آنجا که پرتغالی ها به جشن واقعی زندگی معروف می باشند. شما همیشه می توانید به یک جشنواره محلی بپیوندید که شامل رقص در خیابان است. در این کشور، فضای جذاب تعطیلات مداوم را تجربه خواهید کرد.

لیست زیر دانشگاه هایی که مناسب رشته ریاضی در پرتغال می باشد را نشان می دهد:

  • دانشگاه لیسبون
  • دانشگاه آویرو
  • دانشگاه مینهو

در نمودار زیر رتبه جهانی دانشگاه های بالا در QSWorld را مشاهده می کنید:

رتبه جهانی دانشگاه های پرتغال

تحصیل در دانشگاه مینهو پرتغال

دانشگاه مینهو در سال 1973 تاسیس شد. 3 پردیس در شمال غربی شهر براگا و همچنین پردیس آزوریم در گویمارس می باشند. در کل، 11 مدرسه و موسسه در مینهو وجود دارد. دانشکده معماری در گویمارس واقع شده است، که در سال 2001 مرکز شهر تاریخی خود را به عنوان میراث جهانی یونسکو تعیین کرد. در سال 2012 یک شهر فرهنگی اروپا بود. کارشناسی ارشد یکپارچه رشته معماری در پرتغال، 5 سال طول می کشد و کارشناسی در طراحی محصول یک دوره سه ساله است. در دانشگاه مینهو 32 مرکز تحقیقاتی وجود دارد. موسسه کنفوسیوس در براگا با مشارکت دانشگاه نانکای در تیانجین تاسیس شد. یک مرکز تحقیقاتی با هدف هدف توسعه بازوی مطالعات چینی Minho است.

همچنین یک دانشکده علوم گسترده در مینهو وجود دارد و به طور متوسط ​​سالانه 30 حق ثبت اختراع در دانشگاه ثبت می شود. بیش از 400 دانشگاه در سراسر جهان با مینهو مشارکت دارند و یک دوره پایه برای دانشجویان بین المللی در دسترس است. این دانشگاه 2 مدرک کارشناسی ارشد بین المللی را به عنوان بخشی از برنامه اراسموس موندوس، تجزیه و تحلیل ساختاری بناها و مهندسی رئولوژی انجام می دهد. در ابتدای هر ترم، مینهو این دانشگاه ساعت درس مبتدی را برای صحبت و نوشتن زبان پرتغالی ارائه می دهد. و در سطح دکترا 4 دوره به زبان انگلیسی تدریس می شود. این دانشگاه برای علاقه مندانی که قصد تحصیل رشته ریاضی در پرتغال را دارند، مناسب می باشد. شهریه این دانشگاه 6500€ (یورو) در سال است.

هزینه تحصیل در پرتغال

شهریه موسسات آموزش عالی خصوصی در این کشور بیشتر از موسسات آموزش عالی دولتی است. موسسات آموزش عالی دولتی شهریه را تعیین می کنند. اما وزارت آموزش و پرورش حداقل شهریه ای معادل 1.3 برابر حداقل دستمزد ملی تعیین می کند. هنوز شهریه در دانشگاه های این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار کم و مقرون به صرفه است.

هزینه تحصیل در پرتغال در جدول زیر آمده است:

پارامترشهریه سالانه به یورو
مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشدبین 950€ تا 1550€
دکترابین 2500€ تا 4000€
دانشگاه های خصوصیبین 3300€ تا 5900€

دانشگاه های خصوصی می توانند شهریه خود را بدون هیچ محدودیتی تعیین کنند. هزینه آن ها بین 3300€ تا 3900€ (یورو) در هر سال برای هر سطح تحصیلی است. با همکاری کارشناسان و مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید جهت تحصیل رشته ریاضی در پرتغال، پذیرش تحصیلی را دریافت نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *