مهاجرت تحصیلی پاراگوئه

رشته ریاضی در پاراگوئه

رشته ریاضی در پاراگوئه

¥رشته ریاضی در پاراگوئه در سال های اخیر در موسسات آموزشی به ویژه مدارس این کشور به صورت جدی و با برنامه های بهتری تدریس می شود. این کشور، کشوری در آمریکای جنوبی است. از جنوب و جنوب غربی با آرژانتین، از شرق و شمال شرقی با برزیل و از شمال غربی با بولیوی همسایه است. اگرچه، تنها یکی از 2 کشور محصور در خشکی در آمریکای جنوبی (دیگری بولیوی)، این کشور دارای سواحل، سواحل و بندرهایی در رودخانه های این کشور و پارانا است که از طریق آبراه پارانا این کشور به اقیانوس اطلس می رسد.

فاتحان اسپانیایی در سال 1524 وارد شدند و در سال 1537 شهر آسونسیون، اولین پایتخت فرمانداری ریو د لا پلاتا را تأسیس کردند. در طول قرن هفدهم، این کشور مرکز مأموریت های یسوعیان بود، جایی که مردم بومی گوارانی به مسیحیت گرویدند و به فرهنگ اروپا وارد شدند. کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ادامه نحوه آموزش رشته ریاضی در پاراگوئه در مدارس را به شما عزیزان توضیح خواهد داد.

اهمیت رشته ریاضی در مدارس پاراگوئه

نشان داده شده است که مهارت های اساسی «پیش از ریاضیات» در کودکان خردسال برای رشد مهارت های بعدی ریاضیات مهم است. در این کشور، جایی که نمرات رشته ریاضی در پاراگوئه کمتر از سایر کشورهای آمریکای لاتین است، و در توانایی های ریاضی در کودکان خردسال تنوع زیادی وجود دارد، دولت برنامه درسی قبل از ریاضی را در کلاس های صوتی در مهد کودک ها تطبیق داد. نتایج افزایش نمرات ریاضی و کاهش فاصله بین بسیاری از گروه های جمعیتی را نشان داد. دولت این کشور، در تلاش برای افزایش توانایی های ریاضیات و از بین بردن شکاف موفقیت، یک سری اقدامات ریاضی را در سراسر جهان بررسی کرد و تصمیم گرفت برنامه ریاضیات بزرگ نیویورک برای بچه های کوچک را اقتباس کند.

وزارت آموزش و فرهنگ و بانک توسعه بین آمریكایی برنامه درسی را با متن و زبان این کشور تطبیق داده و آن را به CD دروس صوتی تبدیل كرد تا بدون در نظر گرفتن تنوع آمادگی یا مهارت آموزشی معلمان، در كلاس ها قابل استفاده باشد. این برنامه «ریاضیات در مدرسه من» یا تیکیچوئلا نامیده می شود. معلمان برای بازی دروس بین 30 تا 40 دقیقه ای و تدریس خصوصی برای برنامه درسی آموزش دیدند. این کلاس ها 4 روز در هفته در کلاس برگزار می شد که روز پنجم معلم بر اساس نیازهای مشاهده شده بررسی یا کمک بیشتری می کند. دروس همچنین با استفاده از مطالب مکمل مانند کتاب های کار دانش آموزان با تمریناتی که توسط شخصیت ها در درس ها آموزش داده شده بود، همراه با اشیاء فیزیکی برای شمارش و سایر مواد تشریحی برای کمک به جذب مفاهیم ریاضی اجرا شد.

مقطع پیش دبستانی پاراگوئه

این کشور سپس برنامه ای که در بخش قبل ذکر شده بود، را با شرایط خاص کشور و محتوای برنامه درسی پیش دبستانی خود تطبیق داد. تیکیچوئلا با معرفی عناصر فرهنگ این کشور برنامه را 2 زبانه کرد. زیراT بیشتر مردم این کشور به زبان اسپانیایی و گوآرانی صحبت می کنند. این کشور، به منظور رفع نقص در محتوا و تکنیک های معلم، این برنامه را از طریق برنامه های صوتی کوتاه به کلاس های درس آورد، تصمیمی که با الهام از نتایج موفقیت آمیز دروس ریاضیات صوتی در نیکاراگوئه ساخته شده است.

دروس صوتی تقسیم شده به 108 CD با هرکدام حدود 30 دقیقه، به کاهش بار معلمان کمک کرد. با این وجود، معلمان برای آموزش برنامه و اطمینان از اجرای یکنواخت برنامه آموزش دیدند. براساس نتایج دلگرم کننده، این کشور تصمیم گرفت که اجرای پروژه آزمایشی را برای 2 سال دیگر ادامه دهد و برنامه را در ابتدای سال تحصیلی 2014 به کلاس اول گسترش دهد.

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در پاراگوئه

معرفی دانشگاه های رشته ریاضی در پاراگوئه

برای تحصیل در پاراگوئه، دانشگاه های دولتی این کشور شهریه دریافت نمی کنند. در اصطلاح آمریکای شمالی، دانشجویان زندگی دانشگاهی کمی دارند. تحصیلات عالی به این دلیل جدی است که دانشجویان خود را برای عضویت در مشاغل آراسته می کنند. بخش کوچکی از کسانی که در دبیرستان تحصیل می کنند وارد دانشگاه می شوند. بنابراین، دارندگان مدرک دانشگاهی کمتر از 1% از کل جمعیت را تشکیل می دهند و در بالای سلسله مراتب سیاسی یا اقتصادی تضمین می شوند. زنان اکنون نیمی از فارغ التحصیلان دانشگاه را تشکیل می دهند.

دانشجویانی که قصد تحصیل رشته ریاضی در پاراگوئه دارند، می توانند دانشگاه های زیر را انتخاب نمایند:

  • دانشگاه ملی شرق
  • موسسه عالی آموزش
  • دانشگاه ملی ویارریکا
  • دانشگاه ایبوآمریکا
  • دانشگاه بین المللی سه مرز
  • دانشگاه کاتولیک آسونسیون
  • دانشگاه خصوصی سان لورنزو
  • دانشگاه ملی پیلار

از دانشگاه های رایگان پاراگوئه می توان به دانشگاه ملی شرق پاراگوئه اشاره کرد.

تحصیل در دانشگاه کاتولیگ آسونسیون

دانشگاه کاتولیگ آسونسیون، که توسط دولت فدرال بر اساس همان دانشگاه ملی عمومی به رسمیت شناخته می شود، در سال 1960 تاسیس شد. ریشه های این مدرسه همزمان با ظهور گسترده در آمریکای جنوبی در طی دهه 1960 از دانشگاه های کاتولیک که توسط کلیسا اداره می شود، الگویی که توسط کلیت کلیسا مبنی بر چپ، بی قاعده بودن و بی اثر بودن دانشگاه های دولتی تقویت شد. در اوایل دهه 1990، این مدرسه تقریبا 11000 دانشجویان را ثبت نام کرد و یک کادر علمی (از جمله استادان) حدود 1230 نفر را درگیر کرد.

مدارک تحصیلی ارائه شده شامل کارشناسی در رشته های زیر می باشد:

  • فلسفه
  • تاریخ
  • روانشناسی
  • جامعه شناسی
  • علوم سیاسی
  • مطالعات دیپلماتیک
  • حسابداری
  • نامه ها
  • ریاضیات
  • مطالعات دامپزشکی
  • مدیریت بازرگانی
  • آموزش و پرستاری و مامایی

این برنامه در قانون به 6 سال زمان نیاز دارد. به علاوه، دانشجویانی که قصد دارند می توانند تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه را در هر یک از رشته های ذکر شده انتخاب کنند.

جدول زیر شهریه این دانشگاه را برای دانشجویان بومی و غیر بومی نشان می دهد:

دانشجویانشهریه مقطع کارشناسی به دلارشهریه مقطع کارشناسی ارشد به دلار
دانشجویان بومی1000$1000$
دانشجویان بین المللی1000$1000$

در نمودار زیر نرخ پذیرش دانشجویان در این دانشگاه را مشاهده می کنید:

نرخ پذیرش دانشگاه کاتولیگ آسونسیون

دانشجویانی که قصد مهاجرت به پاراگوئه دارند، می توانند با تماس به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید از قوانین مهاجرت این کشور آگاه شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *