مهاجرت تحصیلی قبرس

رشته ریاضی در قبرس

شته ریاضی در قبرس

اگر می خواهید در کشوری زیبا و توریستی به زبان انگلیسی در آسیا و اروپا تحصیل کنید به شما پیشنهاد می کنیم تا در خصوص رشته ریاضی در قبرس بدانید. همانطور که می دانید سومین جزیره بزرگ و پرجمعیت مدیترانه، قبرس یک مقصد محبوب گردشگری است. این به لطف آب و هوای مناسب، زندگی شبانه عالی و رشته کوه زیبای این کشور است. این کشور در طول سالیان گذشته از مستعمرات کشور انگلیس بوده است. لذا بر اثر این استعمار زبان انگلیسی در این کشور رایج است. زبان های رسمی ترکی و یونانی هستند. پس در واقع یکی از زبان های تحصیل در کشور قبرس است که در دانشگاه های این کشور آموزش داده می شود. این امر منجر به افزایش مهاجرت تحصیلی در این کشور می شود.

رشته ریاضی در چندین دانشگاه این کشور در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا در دسترس است. زبان های رایج دیگر در این کشور ترکی استانبولی و یونانی است. به عبارت دیگر با انتخاب این کشور یک تیر و چند نشان زده اید. هم زبان ها دیگر که کاربردهای بسیاری دارند را می آموزید هم زبان انگلیسی خود را تقویت می کنید. در کنار تحصیل به رشته ریاضی می توانید به صورت پاره وقت کار کنید و در آمد مناسبی نیز داشته باشید. علاوه بر اینکه در این کشور فرصت تفریحات خوبی وجود دارد که موجبات استراحت شما را فراهم می کند. ممکن است در نظر اول این مزایا برای شما پنهان باشد اما بدانید که با تحصیل رشته ریاضی در قبرس می توانید به راحتی کار خوبی پس از اتمام تحصیل خود بیابید. موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این زمینه به شما مشاوره می دهد.

تحصیل رشته ریاضی در قبرس

دانشگاه قبرس قصد دارد به یک موسسه آموزشی و پژوهشی پیشرو تبدیل شود که از طریق ارتقا بورس تحصیلی خود را در سطح بین المللی متمایز کند و به عنوان یک مرکز برتری در منطقه مدیترانه شناخته شود. اهداف اصلی دانشگاه 2 هدف است: ارتقا بورس و تحصیلات. دانشگاه نزدیک شرق و یا دانشگاه Near East تاسیس شده در سال 1988، در نیکوزیا، پایتخت قبرس شمالی واقع شده است، و به عنوان یک موسسه آموزش عالی بین المللی با استخدام کارکنان بسیار واجد شرایط گسترده ترین فرصت های تحصیلات کارشناسی و کارشناسی ارشد را به بیش از 26 هزار دانشجو از بیش از 100 کشور جهان ارائه می دهد. دانشگاه نیکوزیا که در قبرس، یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا واقع شده است، متعهد به دسترسی فراگیر به آموزش عالی است.

این دانشگاه یک سیستم دانشجویی با فرصت های برابر ارائه می دهد که مرزهای آموزشی خود را از مرکز مدرن دانشگاه در نیکوزیا، به دورترین نقاط جهان ارسال می کند. رشته ریاضیات در دانشگاه نزدیک شرق و در دانشکده علوم و هنرها به منظور آموزش علوم پایه با کادر علمی متخصص خود، به افرادی که منطقی ، خلاق ، پژوهش محور و برای توسعه باز هستند، آموزش داده می شود. می دهد. رشته ریاضیات در دانشگاه نزدیک شرق شروع زندگی آکادمیک یا تخصص پس از تحصیلات مقدماتی دانشگاه با برنامه های تحصیلات تکمیلی آغاز می شود و پیشرفت بیشتری می کند. برنامه ریاضیات توسط دانشگاه Near East ارائه می شود. رشته ریاضیات و آمار در دانشگاه قبرس نیز ارائه می شود. همچنین آموزش ریاضیات در دانشگاه قبرس نیز وجود دارد.

دانشگاه های رشته ریاضی در قبرس

هدف این برنامه آموزش به افراد برای تجزیه و تحلیل و تفسیر اهداف و اهداف آموزش ریاضیات، پیگیری تحولات اخیر در موضوع آنها و انجام تحقیقات ویژه در زمینه های آموزش و یادگیری ریاضیات است. آموزش و روش ریاضیات در دانشگاه قبرس رشته خوب دیگری است. این برنامه به طور خاص برای دانش آموزان با مدرک کارشناسی ریاضیات طراحی شده است. این شامل تعداد واحدهای دوره ای بیشتری است که در جلسات ویژه تابستان در دانشگاه آتن برآورده می شود. دانشجویان موظفند هزینه سفر خود به یونان و حضور در مدارس و سمینارهای تابستانی را تأمین کنند. هدف این برنامه ها در این دانشگاه ها آموزش افراد، تجزیه و تحلیل و تفسیر اهداف و اهداف آموزش ریاضیات، پیگیری تحولات اخیر در موضوع آنها و انجام تحقیقات ویژه در زمینه های آموزش و یادگیری ریاضیات است.

ریاضیات در دانشگاه نزدیک شرق شروع زندگی آکادمیک یا تخصص پس از تحصیلات مقدماتی دانشگاه با برنامه های تحصیلات تکمیلی آغاز می شود و پیشرفت بیشتری می کند. برنامه ریاضیات توسط دانشگاه Near East ارائه می شود. ریاضیات محض نیز در دانشگاه قبرس و در مقطع دکترای ریاضیات خالص در دانشگاه قبرس ارائه می شود. برای ثبت نام در یکی از این دانشگاه ها، ممکن است به اثبات مهارت انگلیسی نیاز داشته باشید. چندین آزمون مورد قبول انگلیسی وجود دارد که می توانید برای اثبات سطح زبان انگلیسی خود استفاده کنید ، مانند PTE (Pearson Test of English) ،TOEFL (Test of English as a Foreign Language) ، CAE (Cambridge Advanced English) و IELTS (International English Language) سیستم تست)، ارائه شده توسط شورای بریتانیا و IDP آیلتس محبوب ترین این آزمون ها است.

تحصیل رشته ریاضی در قبرس شمالی

تحصیل رشته ریاضی در قبرس شمالی

در قبرس شمالی، در حال حاضر 8 دانشگاه وجود دارد که 6 دانشگاه محلی و 2 دانشگاه دانشگاه ترکیه هستند. 21٪ دانشجویان دانشجویان خارج از کشور از بیش از 70 کشور مختلف هستند. تعداد دانشجویان خارج از کشور در سال تحصیلی جاری به 19570 نفر رسید. همه دانشگاه ها در قبرس شمالی برنامه های تحصیلی را که توسط وزارت ملی آموزش ، جوانان و ورزش و شورای آموزش عالی، برنامه ریزی، اعتبارسنجی و هماهنگی (YODAK) شناخته شده است، ارائه می دهند. دانشجویان از ترکیه از طریق آزمون جایگزینی مرکزی که توسط شورای آموزش عالی (YOK) در ترکیه برگزار می شود، در برنامه های دانشگاه های ما جذب می شوند. در شمال قبرس، آموزش عالی در هر دو موسسه دولتی و خصوصی انجام می شود. هر دانشگاه متشکل از دانشکده ها و مدارس است که برنامه های تحصیلی و مقاطع مختلف تحصیلی دیگر را ارائه می دهند.

در جدول زیر برخی از دانشگاه های برتر کشور قبرس را مشاهده می کنید:

نام دانشگاهرتبه در سال 2021رتبه در کشور
دانشگاه تکنولوژی قبرس301-3501
دانشگاه قبرس501-6002
دانشگاه نیکوزیا801-10003

تحصیل در قبرس

مدرک کاردانی پس از اتمام موفقیت آمیز 2 سال تحصیل در دانشگاه تمام وقت اعطا می شود. مدارک کاردانی به طور کلی ماهیتی عملی دارند و دانشجویانی که با معدل مناسب فارغ التحصیل می شوند می توانند به تحصیل کارشناسی در قبرس منتقل شوند. مدرک لیسانس 4 سال است. برنامه ها شامل دوره های تدریس شده، آزمایشگاه و کارهای آموزشی، و همچنین یک پروژه فارغ التحصیلی، بسته به حوزه موضوع، می باشد. دوره های کارشناسی ارشد معمولاً 3 تا 4 ترم هستند و نیاز به اتمام پایان نامه دارند. دانشجویانی که تحصیلات دبیرستان خود را با موفقیت به پایان رسانده اند، مجاز به ورود به دوره های کارشناسی هستند. دانشجویان خارج از کشور واجد شرایط درخواست دانشگاه هستند به شرط داشتن حداقل 12 سال تحصیلات پیش دانشگاهی و گواهی ترک تحصیلات متوسطه یا معادل آن.

برخی از اسناد لازم برای تحصیل در قبرس را در لیست زیر مشاهده می کنید:

  • ارائه فرم درخواست تحصیل به دانشگاه موردنظر
  • 2 یا 3 توصیه نامه امضا شده از سوی استادان سرشناس
  • ارائه مدارک دانشگاهی و یا دیپلم فارغ التحصیلی رزومه
  • انگیزه نامه دانشجو که شامل اهداف باشد.

موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زمینه اقامت قبرس از طریق تحصیل به متقاضیان مشاوره و خدمات ویژه ارائه می دهد.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *